Τα πέντε πιο ισχυρά hypercars με θερμικό κινητήρα

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Αυτό έκανε από τη στιγμή που έστησε στη… γραμμή εκκίνησης το «αυτοκινούμενο» για να αντιπαρατεθεί σε κόντρα με τον ίππο, στη συνέχεια με το καθαρόαιμο άλογο και κατόπιν με το άλλο «αυτοκινούμενο» που κατασκεύασε και ο επόμενος. Και ούτω καθεξής…

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Στις ημέρες μας, η εξέλιξη των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των υλικών, όπως και η μεγάλη παρακαταθήκη στον τομέα της Μηχανολογίας, έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας καινούργιας κατηγορίας οχημάτων, αυτής των hypercars.

    Βεβαίως, για τη δημιουργία τους είναι απαραίτητη και ακόμα μία προϋπόθεση: Να υπάρχει το κοινό που θα έχει τα (πάρα πολλά) χρήματα για την απόκτησή τους.

    Τα πέντε πιο ισχυρά hypercars με θερμικό κινητήρα

    Και αυτό ισχύει, προφανώς, εάν κρίνουμε από τον αυξανόμενο αριθμό των μοντέλων που παρουσιάζονται και κατασκευάζονται τουλάχιστον την τελευταία εξαετία.

    Για πολλά χρόνια ο στόχος των εταιρειών ήταν τα supercars. Αυτό κράτησε μέχρι το 2005 όταν η Bugatti παρουσίασε τη Veyron 16.4, ένα αυτοκίνητο το οποίο εισήγαγε νέα δεδομένα στην Αυτοκινητοβιομηχανία.

    Οι 1.001 ίπποι που απέδιδε ο οκτάλιτρος, διάταξης W16 κινητήρας της, η τελική ταχύτητά της που έφτανε ή και ξεπερνούσε τα 400 χλμ./ώρα και τα μόλις 2,7 δευτερόλεπτα που χρειαζόταν για την επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα άφησε με ανοιχτό το στόμα τους φίλους της Αυτοκίνησης.

    Επιπλέον, επειδή η απόδοση και οι επιδόσεις της ήταν «εξωπραγματικές» για ό,τι είχαμε συνηθίσει ως τότε, εφευρέθηκε ένας νέος όρος και μια καινούργια κατηγορία οχημάτων: Hypercar.

    H Veyron ήταν η αρχή και έμενε ο μοναδικός εκπρόσωπος αυτής για χρόνια. Την διαδέχτηκε η Chiron, σε ό,τι αφορά στη Bugatti. Όμως, την τελευταία δεκαετία, η εξέλιξη της τεχνολογίας επέτρεψε και σε άλλες εταιρείες να κάνουν το ίδιο. Εξέλιξαν και κατασκεύασαν τα δικά τους μοντέλα, αυξάνοντας τον αριθμό των hypercars.

    Τα πέντε πιο ισχυρά hypercars με θερμικό κινητήρα

    Έτσι, ξεκίνησε ένα καινούριο πεδίο ανταγωνισμού και μια νέα καταγραφή: Ποιο από αυτά είναι το ισχυρότερο. Ας δούμε τη σχετική λίστα, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί ως τώρα που γράφονται αυτές οι αράδες.

    Φυσικά, αυτή αφορά σε μοντέλα που έχουν μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης και όχι στα εξηλεκτρισμένα ή στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα τα οποία έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία περίπου τέσσερα χρόνια.

    #5. Bugatti Divo – 1.500 ίπποι

    Η Divo παρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 ως μια ειδική έκδοση της Chiron. Η Divo κατασκευάστηκε σε μόνο σε 40 αριθμημένες μονάδες και για χρήση μόνο εντός πίστας, Η τιμή της ήταν (τουλάχιστον) 5.000.000 δολάρια.

    Τα στελέχη της Bugatti Automobiles αποφάσισαν τη δημιουργία της για να τιμήσουν τον Albert Divo, έναν Γάλλο οδηγό της o οποίος το 1928 και το 1929 κέρδισε συνεχόμενα τον αγώνα Targa-Florio, οδηγώντας την Type 35.

    O W16 κινητήρας της Divo αποδίδει 1.500 ίππους/6.700 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 1.600 Nm/2.000-6.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, το αυτοκίνητο επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δευτερόλεπτα.

    #4. Bugatti Chiron Super Sport 300+ – 1.600 ίπποι

    Στις αρχές του 2016 η Bugatti Automobiles παρουσίασε τη Chiron, την αντικαταστάτρια της Veyron. Τον Σεπτέμβριο του 2018 παρουσίασε τη Chiron Super Sport 300+ (σημ.: Plus) με σκοπό να είναι το πρώτο hypercar παραγωγής το οποίο να έχει τελική ταχύτητα η οποία να πλησιάζει ή και να ξεπεράσει τα 500 χλμ./ώρα.

    Τα πέντε πιο ισχυρά hypercars με θερμικό κινητήρα

    Αυτό φανέρωνε και η ονομασία του. Ο αριθμός «300» αναφερόταν στα 300 μίλια/ώρα (σημ.: 483 χλμ./ώρα) και το σύμβολο «+» ότι είναι σε θέση να ξεπεράσει αυτή την ταχύτητα.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Η τελική ταχύτητα της Chiron Super Sport 300+ μετρήθηκε στα 490,484 χλμ./ώρα και ήταν το ταχύτερο όχημα παραγωγής, ένα αυτοκίνητο για τον δρόμο και όχι μόνο για την πίστα. Κατασκευάστηκε σε 30 αριθμημένες μονάδες με την τιμή πώλησης να είναι τουλάχιστον 3.600.000 δολάρια.

    Ο W16 κινητήρας της αποδίδει 1.600 ίππους, δηλαδή 100 περισσότερους απ’ ό,τι στη Chiron. Τον Ιούλιο του 2022 η Bugatti παρέδωσε την τελευταία Super Sport 300+ στον ιδιοκτήτη της.

    #3. Koenigsegg Jesko  1.622 ίπποι

    Τον Μάρτιο του 2019, η Koenigsegg παρουσίασε στην Έκθεση της Γενεύης το Jesko, το καινούργιο μοντέλο της. Αυτό επέλεξε ο Κρίστιαν φον Κένινγκσεγκ, ο ιδρυτής της εταιρείας, για να του προσδώσει το όνομα του πατέρα του, του Τζέσκο φον Κένινγκσεγκ.

    Τα πέντε πιο ισχυρά hypercars με θερμικό κινητήρα

    Το Jesko θα κατασκευαστεί συνολικά σε 125 μονάδες οι οποίες είχαν πουληθεί όλες πριν τελειώσει η έκθεση, τότε. Ο κινητήρας του είναι ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 που έχει δημιουργήσει η σουηδική εταιρεία.

    Έχει χωρητικότητα πέντε λίτρα και η μέγιστη απόδοσή του φτάνει τους 1.622 ίππους/7.800 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του τα 1.500 Nm/5.100 σ.α.λ. με τη χρήση βιοαιθανόλης τύπου «E85». Με αμόλυβδη βενζίνη, οι τιμές είναι μικρότερες, 1.298 ίπποι και 1.000 Nm, αντίστοιχα.

    Το hypercar μοντέλο διατίθεται και σε δύο ακόμα εκδόσεις, τις JeskAttack και Jesκo Absolut με σκοπό την ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά (με τη χρήση μεγαλύτερων αεροτομών) και τη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Σύμφωνα με την Koenigsegg, θεωρητικά αυτή μπορεί να φτάσει τα 520-530 χλμ./ώρα.

    #2. SSC Tuatara – 1.768 ίπποι

    Η SSC North America ανακοίνωσε το 2011 ότι θα ξεκινήσει την εξέλιξη ενός νέου οχήματος επιδόσεων το οποίο θα είναι το ταχύτερο στον κόσμο. Επτά χρόνια αργότερα, το 2018, παρουσιάστηκε το Tuatara –το μοντέλο παραγωγής– και έγινε γνωστό ότι θα κατασκευάζονταν σε 100 μονάδες.

    Τα πέντε πιο ισχυρά hypercars με θερμικό κινητήρα

    Το αμερικανικό hypercar έχει διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 5,9 λίτρων ο οποίος αποδίδει 1.768 ίππους με τη χρήση βιοαιθανόλης τύπου «E85». Σκοπός των ανθρώπων της εταιρείας ήταν να είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που η τελική ταχύτητά του θα ξεπερνούσε τα 500 χλμ./ώρα.

    Τον Οκτώβριο του 2020 η SSC North America ανακοίνωσε ότι το Tuatara κατάφερε να επιτύχει τελική ταχύτητα που έφτασε τα 533 χλμ./ώρα! Μάλιστα, έδωσε στη δημοσιότητα και το αντίστοιχο βίντεο όπου φαινόταν η επιτυχία της.

    Ωστόσο, το αποτέλεσμα αμφισβητήθηκε από κάποιους και η εταιρεία δήλωσε ότι θα επαναλάβει την προσπάθεια για να διαλύσει τις όποιες αμφιβολίες υπήρχαν. Το έπραξε σχεδόν δύο μήνες αργότερα (τον Δεκέμβριο του 2020), παρουσία και τρίτων παρατηρητών, όμως δεν τα κατάφερε.

    Ο κινητήρας του Tuatara παρουσίασε πρόβλημα υπερθέρμανσης και η ανώτερη ταχύτητα που καταγράφηκε εκείνη την ημέρα ήταν τα 404,2 χλμ./ώρα. Λίγους μήνες αργότερα, τον Ιούλιο του 2021, εκπρόσωπος της SSC North America παραδέχτηκε ότι το αυτοκίνητο δεν ξεπέρασε τα 480 χλμ./ώρα στην πρώτη προσπάθεια που είχε γίνει τον Οκτώβριο του 2020.

    Τα πέντε πιο ισχυρά hypercars με θερμικό κινητήρα

    Την άνοιξη του 2022 προσπάθησε ξανά να ξεπεράσει τα 500 χλμ./ώρα αλλά και πάλι «περιορίστηκε» στα 475 χλμ./ώρα. Ωστόσο και αυτή η επίδοση δεν έχει αναγνωστεί επίσημα.

    Τέλος, η αμερικανική εταιρεία κατασκευάζει και μια έκδοση του Tuatara μόνο για χρήση σε πίστα η οποία αποδίδει 2.231 ίππους με μεθανόλη ως καύσιμο.

    #1. Hennessey Venom F5 – 1.843 ίπποι

    Το Venom F5 είναι το ισχυρότερο hypercar στον κόσμο μέχρι τώρα, για τα οχήματα που έχουν μόνο θερμικό κινητήρα για την κίνησή τους.

    Είναι δημιούργημα των ανθρώπων της Hennessey (Hennessey Performance Engineering), της αμερικανικής εταιρείας βελτιώσεων. Η απόφαση για τη δημιουργία του ελήφθη το 2010 και το πρωτότυπο παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2014.

    Το 2020 ανακοινώθηκε η έναρξη της παραγωγής του η οποία θα αφορούσε μόνο σε 90 οχήματα, τόσο με coupe όσος και με roadster αμάξωμα.

    To Venom F5 έχει V8 κινητήρα χωρητικότητας 6,6 λίτρων ο οποίος με τη χρήση twin turbo αποδίδει μέγιστη ισχύ 1.843 ίππους και μέγιστη ροπή 1.617 Nm, με τη χρήση βιοαιθανόλης «E85».

    Η εταιρεία ανακοινώνει ότι το hypercar της επιταχύνεται από τα 0-300 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 484 χλμ./ώρα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τρόποι εκτόνωσης της κρίσης για το τέλος ταφής απορριμμάτων

    Εκτός συζήτησης είναι το ενδεχόμενο κατάργησης του τέλους ταφής απορριμμάτων,...

    Τι να κάνετε για να μην κολλήσει ξανά το ρύζι και να γίνει αφράτο και σπυρωτό

    Το ρύζι είναι από τις αγαπημένες τροφές που βρίσκεται σε κάθε...

    Γιατί ο Σκυλακάκης βλέπει φθηνότερο ρεύμα και φέτος

    Η μέση ετήσια τιμή χονδρικής στο ηλεκτρικό ρεύμα υποχώρησε...
    Best Shop