Κώστας Πελετίδης: Συναντήθηκε με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, συναντήθηκε χθες Πέμπτη 8 Απριλίου, στο Υπουργείο Εσωτερικών, με τον Αναπληρωτή Υπουργό Στέλιο Πέτσα.
    Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, που είχε ζητήσει ο Δήμαρχος, τέθηκαν αναλυτικά, τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Δήμος, οι θέσεις της Δημοτικής Αρχής, οι προτεραιότητες και οι διεκδικήσεις.
    Μάλιστα ο Δήμαρχος, παρέδωσε και γραπτώς τις συγκεκριμένες θέσεις στον Αναπληρωτή Υπουργό.
    Στη συνάντηση παραβρέθηκε ο Αντιδήμαρχος Έργων, Χρήστος Κορδάς.

    Ο Αναπληρωτής Υπουργός αφού θα μελετήσει τις απόψεις – προτάσεις του Δήμου, θα έχει εκ νέου συνάντηση με τον Δήμαρχο.
    Ενημέρωσε ότι εγκρίθηκαν τα αιτήματα του Δήμου και είναι προς ένταξη για χρηματοδότηση η ασφάλιση των σχολικών φυλάκων προηγούμενων ετών, συνολικού ποσού 688.000 ευρώ.
    Εκδήλωσε το ενδιαφέρον του για την έγκριση ένταξης έργων του Δήμου, στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης», ιδιαίτερα αυτού της Αναζωογόνησης των Προσφυγικών της Πάτρας προϋπολογισμού 10,7 εκατομμύρια ευρώ.

    Στο υπόμνημα του Δημάρχου προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών αναφέρονταν τα εξής:
    «Η Κυβέρνησή σας, έχει σε προτεραιότητα και θέλει να προωθήσει ένα «νέο» μοντέλο λειτουργίας του Κράτους, που έχει ως βασικούς άξονες την Αποκέντρωση, την ανακατανομή αρμοδιοτήτων και την πολυεπίπεδη διακυβέρνηση.
    Πάνω στο θέμα αυτό έχει τοποθετηθεί το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ. Επειδή δεν μας βρίσκουν σύμφωνους οι προτάσεις της, θα θέλαμε συνοπτικά να σας θέσουμε τις απόψεις μας.
    Τόσο η Κυβέρνηση όσο και η ΚΕΔΕ, αναφέρουν ότι ανάμεσα στις αλλαγές που επιδιώκονται είναι η βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη. Επειδή όλα στη ζωή κρίνονται εκ του αποτελέσματος, σας είναι γνωστό ότι στη ζωή των Δήμων μπήκαν μεταρρυθμίσεις, με νόμους όπως ο «Καποδίστριας», ο «Καλλικράτης», ο «Κλεισθένης» κτλ. Το συμπέρασμα όμως που βγαίνει από αυτές είναι ότι χειροτέρεψε η θέση του πολίτη. Ο Δήμος μας, οι Δήμοι στο σύνολό τους, πήραν πλήθος αρμοδιοτήτων χωρίς πόρους και χωρίς εργαζόμενους να τις υλοποιήσουν. Ενισχύθηκε ο ανταποδοτικός χαρακτήρας και η ιδιωτικοποίηση των Υπηρεσιών τους. Από το 2010 οι Δήμοι χρηματοδοτούνται με το 1/3 των χρημάτων που θα έπρεπε να παίρνουν με βάση την ισχύουσα νομοθεσία (Καλλικράτης). Έπαψε εδώ και δεκαετίες η πρόσληψη εργαζομένων με μόνιμη σχέση και αντικαταστάθηκε με οκτάμηνα, τρίμηνα, δίμηνα, με συμβάσεις στα πλαίσια θνησιγενών προγραμμάτων. Οι Δήμοι έπαψαν να είναι Τοπική Αυτοδιοίκηση. Είναι κρατική υπηρεσία, που απορροφά τους κραδασμούς που προκαλούν οι κυβερνητικές αποφάσεις – πολιτικές.
    Σε αυτό το πλαίσιο, πέρασαν στην ευθύνη του Δήμου οι παιδικοί σταθμοί, τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑΠ), τα ΚΔΑΠ – ΜΕΑ, η συντήρηση – καθαριότητα των σχολείων, το Βοήθεια στο Σπίτι, η ναυαγοσωστική κάλυψη, η διαχείριση των αδέσποτων ζώων, η λειτουργία αθλητικών εγκαταστάσεων, πολιτιστικών δομών, η αντισεισμική προστασία, η ευθύνη για τα κτίσματα που κρίνονται ως επικινδύνως ετοιμόρροπα και φυσικά το σύνολο των λειτουργιών του Δήμου. Όλα αυτά τα φέρνει εις πέρας ο Δήμος μας, καταβάλλοντας τεράστιες προσπάθειες, για να βελτιώσει τις συνθήκες διαβίωσης των λαϊκών στρωμάτων. Εμπόδιο στην προσπάθεια αυτή είναι διαχρονικά η κυβερνητική πολιτική.
    Για να μη θεωρηθεί άδικη η εκτίμησή μας, πολύ συνοπτικά σας παρουσιάζουμε ορισμένες πλευρές:

    • Στην κοινωνική μας συγκρότηση θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο να υπάρχει πλήρες δίκτυο βρεφονηπιακών σταθμών, που θα καλύπτει τις ανάγκες των νέων ζευγαριών. Μπορεί ο Δήμος μας να το σχεδιάσει, να το οργανώσει και να το υλοποιήσει; Σε ποιο πολιτικό περιβάλλον θα το σχεδιάσει; Έχει οικονομική επάρκεια και εργαζόμενους; Τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει. Καλείται να ανταγωνιστεί τον ιδιωτικό τομέα, να πάρει voucher για να καλύψει μέρος των οικονομικών του υποχρεώσεων. Το ίδιο ισχύει και για τα ΚΔΑΠ, ΚΔΑΜ ΑμΕΑ. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο ποιος κερδίζει και ποιος χάνει;
    • Η πόλη μας έχει 263 σχολικές μονάδες. Η κοινή λογική λέει ότι εν έτει 2021, με την επιστήμη και την τεχνική στο απόγειό τους, θα έπρεπε να λειτουργούν άψογα, οι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε απερίσπαστοι να κάνουν τη δουλειά τους, η συντήρηση, η καθαριότητα κτλ να είναι αυτονόητα.
      Αντ’ αυτού, έχουμε υποχρηματοδότηση των Σχολικών Επιτροπών, ο Δήμος μας είναι χωρίς επαρκές μόνιμο προσωπικό, τα βγάζει πέρα με τους εργαζόμενους της «Κοινωφελούς» εργασίας του ΟΑΕΔ, με την αυτεπιστασία του και την επιπλέον, από ίδιους πόρους, χρηματοδότηση, δίνοντας μάχη για να υπάρχει ένα αξιοπρεπές σχολείο. Ποιος θα φροντίσει για την αντισεισμική τους προστασία; Ο Δήμος, χωρίς το κατάλληλο και επαρκές επιστημονικό δυναμικό; Ποιος θα φροντίσει για την πυρασφάλειά τους; Το απαιτούμενο κόστος κάλυψης αυτής της ανάγκης ανέρχεται σε 7.500.000€.
    • Η λειτουργία των αθλητικών εγκαταστάσεων, το Παμπελοποννησιακό Στάδιο, τα δημοτικά γήπεδα, έχουν αφεθεί στο Δήμο, χωρίς ούτε ένα ευρώ ενίσχυση, χωρίς εργαζόμενους. Ειδικότερα για το Παμπελοποννησιακό Στάδιο, από το 2008 που παραχωρήθηκε κατά χρήση από τα τότε «Ολυμπιακά Ακίνητα» μέχρι σήμερα, η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν κατέβαλε στον Δήμο Πατρέων ούτε ένα ευρώ από τα προβλεπόμενα στην Προγραμματική Σύμβαση, που ανέρχονται πλέον στα 5,3 εκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον, είναι διακριτή η πρόθεση μετακύλισης στους Δήμους και των λειτουργικών εξόδων των ερασιτεχνικών αθλητικών συλλόγων (π.χ. μετακινήσεις ομάδων σε εθνικά πρωταθλήματα). Έτσι επιτυγχάνεται η βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη, των νέων, των παιδιών;
      Ο κατάλογος είναι μακρύς, κάπως έτσι λειτουργούν τα πάντα στους Δήμους. Με βάση λοιπόν αυτή την εμπειρία, αρνούμαστε να έχουν οι Δήμοι την αρμοδιότητα για τη λειτουργία της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, πρόταση που εάν υιοθετηθεί, θα δώσει το τελειωτικό χτύπημα στο δημόσιο, δωρεάν και ενιαίο χαρακτήρα της δημόσιας υγείας, αυτού που έχει απομείνει, εξαιτίας της απαξίωσης από τις κυβερνητικές επιλογές διαχρονικά.
      Το ίδιο ισχύει και για το πέρασμα των Νηπιαγωγείων στην ευθύνη των Δήμων. Αυτή η πρόταση έχει αντιδραστικά χαρακτηριστικά, γιατί θα εντείνει την ταξική διαφοροποίηση στην εκπαίδευση, θα σπάσει τον ενιαίο χαρακτήρα στο περιεχόμενό της κλπ.
      Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι πέραν την υποχρηματοδότησης των Δήμων, δε χρηματοδοτούνται από τον Κρατικό Προϋπολογισμό τα Νομικά Πρόσωπα αυτών, με αποτέλεσμα ο Δήμος Πατρέων να χρηματοδοτεί τη δράση τους, με ποσά κατ’ έτος της τάξης των 8,5 εκατομμυρίων ευρώ.
      Αβίαστα βγαίνει, επίσης, το συμπέρασμα ότι ενώ η κεντρική εξουσία συγκεντρώνει τα έσοδα, μέσω φορολόγησης φυσικών προσώπων, ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, ειδικούς φόρους κλπ, αυτά δεν επιστρέφονται στους δημότες με επαρκή χρηματοδότηση των Δήμων, αντίθετα ξαναφορολογούνται για να έχουν τις αναγκαίες υπηρεσίες και υποδομές.
      Κάποια ζητήματα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την καθημερινότητα των δημοτών μας, είναι τα παρακάτω:
      1) Θεωρούμε απόλυτα αναγκαίο να προχωρήσει η μονιμοποίηση των καθαριστών, καθαριστριών των σχολείων. Να σταματήσει η «ομηρία» τους, να μπορούν απερίσπαστοι να ασκούν την εργασία τους, να οργανώσουν τη ζωή τους, να οργανωθεί η λειτουργία του σχολείου και να χρηματοδοτηθεί η μισθοδοσία τους. Παράλληλα, χρειάζεται η πρόσληψη εργαζομένων για βοηθητικές εργασίες, για φύλαξη σχολείων, με καθηκοντολόγιο όπως αυτό των επιστατών σχολείων. Η σωστή λειτουργία το πρωί, αλλά και το απόγευμα, για κάλυψη αναγκών δημιουργικής απασχόλησης, θα βοηθά επιπλέον στην πρόληψη της χρήσης ναρκωτικών ουσιών, στην απαγκίστρωση από το διαδίκτυο, του οποίου η κατάχρηση οδηγεί κι αυτή στην εξάρτηση. Σε αυτή την κατεύθυνση μπορεί να γίνει και η μονιμοποίηση των σχολικών τροχονόμων, με διεύρυνση του καθηκοντολογίου τους.
      Χρειάζεται συνολικά, γενναία αύξηση της χρηματοδότησης των Σχολικών Επιτροπών. Περισσότερο από ποτέ είναι, επίσης, επιβεβλημένη η καθολική κάλυψη των αναγκών του μαθητικού πληθυσμού σε σίτιση, για λόγους ισορροπημένης και επαρκούς διατροφής, για τη σωστή ανάπτυξη και κοινωνικοποίησή τους.
      2) Η λειτουργία των δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων, του Παμπελοποννησιακού Σταδίου, απαιτεί χρηματοδότηση και εργαζόμενους που θα κάνουν βοηθητικές εργασίες, συντήρηση, καθαριότητα, φύλαξη. Αυτό απαιτεί η βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη.
      3) Χρειάζεται επίσης, επαρκής χρηματοδότηση και στελέχωση της λειτουργίας των Υπηρεσιών και δομών του Δήμου, του Κοινωνικού οργανισμού και του Βρεφοκομείου (Βρεφονηπιακοί Σταθμοί, ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠ – ΑμΕΑ, Παιδικές Κατασκηνώσεις, Βοήθεια στο Σπίτι, Ομάδα Προστασίας Ανηλίκων, ΚΑΠΗ, Κέντρο Κοινότητας, Παράρτημα Ρομά, Κοινωνικό Παντοπωλείο – παροχή συσσιτίου, Συμβουλευτικό Κέντρο, Δομή Αστέγων, Ξενώνας κακοποιημένων γυναικών), με εργαζόμενους όλων των αναγκαίων επιστημονικών και άλλων ειδικοτήτων, με μόνιμη σταθερή δουλειά και πλήρη μισθολογικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα.
      4) Μονιμοποίηση των ήδη συμβασιούχων, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Η μη ικανοποίηση αυτού του αιτήματος οδηγεί τους εργαζόμενους σε δικαστικές περιπέτειες, σε οικονομική αιμορραγία για ικανοποίηση των αμοιβών δικηγορικών γραφείων. Πρόσφατα μονιμοποιήθηκαν 132 ΙΔΟΧ εργαζόμενοι στις δομές του Κοινωνικού Οργανισμού και του Δημοτικού Βρεφοκομείου. Αυτή η εξέλιξη, βοηθά τη λειτουργία των δομών που υπηρετούν, γεννά όμως παράλληλα την αναγκαιότητα χρηματοδότησής τους και μετά την ενδεχόμενη διακοπή των προγραμμάτων ΕΣΠΑ. Αυτές οι εξαιρετικά κρίσιμες κοινωνικές δομές δεν πρέπει έτσι κι αλλιώς, κατά τη γνώμη μας, να είναι υπό προθεσμία, π.χ. της χρηματοδότησης του ΕΣΠΑ, ούτε και να λειτουργούν στη λογική της ανταπόδοσης. Αντιθέτως, πρέπει να αναπτύσσονται με βάση τις σύγχρονες ανάγκες των λαϊκών νοικοκυριών και πρώτη και αναγκαία συνθήκη για να επιτευχθεί αυτό, είναι η στελέχωσή τους με το μόνιμο και αναγκαίο προσωπικό.
      Πρόσφατα σας αποστείλαμε με επιστολή το αίτημα για έκτακτη χρηματοδότηση του Δήμου για την κάλυψη της μισθοδοσίας συμβασιούχων της «κοινωφελούς» εργασίας του ΟΑΕΔ, που επανέρχονται στο Δήμο με δικαστικές αποφάσεις. Μέχρι πρόσφατα έχουμε καταβάλλει για τις ανάγκες της μισθοδοσίας τους 5.616.789€ και συνεχίζουμε να πληρώνουμε τη μισθοδοσία 426 εργαζομένων οκταμηνιτών.
      Η έκτακτη χρηματοδότηση των 50 εκατομμυρίων ευρώ, λόγω μείωσης των εσόδων εξαιτίας της εμφάνισης του κορωνοϊού και ο Δήμος Πατρέων.
      Ο Δήμος Πατρέων, για δεύτερη φορά αδικείται με τον τρόπο που κατανέμεται η έκτακτη χρηματοδότηση. Τον Οκτώβριο του 2020 δόθηκαν 40 εκατομμύρια ευρώ σε 119 Δήμους, με το Δήμο μας να εξαιρείται. Αυτή τη φορά, αντί των 869.500 ευρώ που θα έπρεπε να πάρουμε, μας δόθηκαν 586.000 ευρώ. Τα κριτήρια που έχουν επιλεγεί είναι άδικα. Γνωρίζετε πολύ καλά πως δεν υπάρχει Δήμος στην Ελλάδα που να έχει πάρει μέτρα ανακούφισης εργαζομένων και επαγγελματιών ευνοϊκότερα από εμάς, ότι η πόλη μας για δεύτερη χρονιά ακύρωσε τις εκδηλώσεις του Καρναβαλιού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ότι τον Απρίλιο του 2020 μειώσαμε τα ανταποδοτικά τέλη στον πρώην καλλικρατικό Δήμο Πάτρας από το 1,50€/τ.μ. στο 1,20€/τ.μ. και στους υπόλοιπους πρώην καλλικρατικούς Δήμους από 0,90€/τ.μ. σε 0,81€/τ.μ. Για το 2021 έγινε εκ νέου μείωση στον οικιακό συντελεστή από 1,20€/τ.μ. σε 1,08€/τ.μ. και από 0,81€/τ.μ. σε 0,73€/τ.μ., καθώς και στον επαγγελματικό συντελεστή κατά 10%.
      Αυτά τα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης που πήραμε, μαζί με τις απαλλαγές – επιστροφές των δημοτικών τελών σε επιχειρήσεις και καταστήματα που λόγω lockdown δεν έχουν επιχειρηματική δράση, όπως επίσης απαλλαγές από τέλη παραχωρημένων κοινοχρήστων χώρων, τέλη διαμονής παρεπιδημούντων, τέλος 0,5% επί των εσόδων καταστημάτων εστίασης, αλλά και μειώσεις ενοικίων σε ακίνητα, καταστήματα, σχολικά κυλικεία, ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια ευρώ, που βαρύνουν το ταμείο και τον προϋπολογισμό του Δήμου μας.
      Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η εικόνα του Οικονομικού Παρατηρητηρίου, σε σχέση με οικονομικά κριτήρια των Δήμων, δεν ήταν η πραγματική για εμάς, διότι τώρα αποτυπώνονται στο Ταμείο του Δήμου Πατρέων οι επιστροφές και οι απαλλαγές, δηλαδή το κόστος των ελαφρύνσεων αυτών, που «πιάνει» τώρα όλο το 2020 και συνεχίζεται φυσικά το 2021.
      Η κάθε κατανομή πρέπει να γίνεται με τους ίδιους όρους που γίνεται η διάθεση των ΚΑΠ. Στη συνάντησή μας, ζητάμε την εξέταση του παραπάνω θέματος και της έκτακτης επιχορήγησης που ζητάμε.
      Υλοποίηση του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης».
      Επειδή ακόμα δε γνωρίζουμε με ποια κριτήρια θα κατανεμηθεί η χρηματοδότηση στους Δήμους, θέλουμε να πιστεύουμε ότι δε θα υπάρξουν σκοπιμότητες και αδικίες. Η πλέον τίμια κατανομή είναι αυτή των πληθυσμιακών κριτηρίων.
      Να γίνει σεβαστός ο σχεδιασμός και η ιεράρχηση των Δήμων σχετικά με το ποια έργα τους θα χρηματοδοτηθούν, εάν ο προϋπολογισμός των έργων που θα υποβάλλουν ξεπερνούν το πλαφόν που πρέπει να υπάρχει. Να μπορούν, εάν χρειαστεί, να αναδιατυπώσουν τις προτάσεις τους.
      Να δίνεται η δυνατότητα, εάν ο προϋπολογισμός ενός έργου ξεπερνά το πλαφόν, να καλύπτεται από ίδιους πόρους και μετά την έκπτωση που θα υπάρχει στο διαγωνισμό, ο Δήμος να καταβάλλει το επιπλέον ποσό, εάν αυτό συνεχίζει να υπάρχει.
      Βεβαιωμένες οφειλές και 100 δόσεις.
      Με τις διατάξεις του Ν. 4764/2020, δίνεται η δυνατότητα ρύθμισης οφειλών προς τους Δήμους, εφόσον αυτές βεβαιώθηκαν από 15/2/2020 μέχρι και 28/2/2021, με κλίμακες των οφειλόμενων ποσών, σύμφωνα με το προϊσχύον Άρθρο 110 του Ν. 4611/2019 και αναμένεται η έκδοση ΚΥΑ για προσδιορισμό επιχειρήσεων που θα υπαχθούν, καθώς και φυσικών προσώπων, με κριτήρια που θα προσδιοριστούν με την υπόψη ΚΥΑ.
      Άμεσα θα πρέπει να επιλυθούν:
      α) Να συμπεριληφθούν στους δικαιούχους και όσοι οι οφειλές τους είχαν βεβαιωθεί τόσο πριν τις 15/2/2020, όσο και μετά τις 18/2/2021.
      β) Η έκδοση της αναμενόμενης ΚΥΑ, θα πρέπει να συμπεριλάβει, όχι μόνο τις αναφερόμενες περιπτώσεις στο Άρθρο 165 του Ν. 4764/2020, αλλά τις πάσης φύσεως οφειλές επιχειρήσεων και φυσικών προσώπων, με κλίμακες ρυθμιζόμενων ποσών του προϊσχύοντος Άρθρου 110 του Ν. 4611/2019, λόγω της οικονομικής κατάστασης που επικρατεί εξαιτίας της πανδημίας.
      Ατελώς παραχώρηση κοινόχρηστων χώρων.
      Με το Ν. 4688/2020, Άρθρο 65, είχε δοθεί η δυνατότητα ατελούς πρόσθετης παραχώρησης κοινόχρηστων χώρων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Η χρονική διάρκεια ήταν μέχρι 30/11/2020.
      Είναι επιβεβλημένη η νομοθετική ρύθμιση συνέχειας του υπόψη μέτρου, ενόψει του ανοίγματος της εστίασης, προκειμένου όσο είναι δυνατόν να βοηθηθούν οι επαγγελματίες του είδους από το μέτρο αυτό, μέσα στη γνωστή οικονομική κατάσταση που έχουν περιέλθει.

    Οξύτατο κοινωνικό ζήτημα διακοπής ηλεκτρική ενέργειας.
    Όπως αναφέραμε και σε πρόσφατη επιστολή μας προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, είναι επιβεβλημένες οι μειώσεις, με «κούρεμα» χρέους οφειλετών προς εταιρείες ηλεκτρικής ενέργειας, σε ανέργους, χαμηλόμισθους και σε όσους επίσης βρίσκονται σε αναστολή σύμβασης εργασίας, αλλά και σε μικρές επιχειρήσεις, όπως λιανεμπόριο, υπαίθριο εμπόριο, εστίαση κλπ.»

    Συμπληρωματικά κατατέθηκαν στον Αναπληρωτή Υπουργό μια σειρά επεξηγηματικά έγγραφα για τα παραπάνω ζητήματα.

    GYMALL

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Κώστας Αχ. Καραμανλής: Έχω μιλήσει με συγγενείς θυμάτων στα Τέμπη – Θα σταθώ όρθιος και δεν θα κρυφτώ πίσω από καμία ασυλία

    Στην αποκάλυψη ότι γονείς θυμάτων της τραγωδίας στα Τέμπη επικοινώνησαν μαζί...

    ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ: Τι είπε ο Αλέξης Κούγιας για την καταδίκη της Πισπιρίγκου

    Την ομόφωνη ενοχή της Ρούλας Πισπιρίγκου για την κατηγορία...

    POS: Τέλος χρόνου για 35 κλάδους της οικονομίας – Πρόστιμα 1.500 ευρώ από την 1η Απριλίου

    Τρία 24ωρα απομένουν ακόμα για την ενεργοποίηση των POS...

    Ρούλα Πισπιρίγκου: Αυτή σκότωσε το παιδί της για τα μάτια του Μάνου! Ισόβια κάθειρξη αποφάσισε το Δικαστήριο

    Την ομόφωνη ενοχή της Ρούλας Πισπιρίγκου για την κατηγορία...