Μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να βγει στον «αέρα» η προκήρυξη του διαγωνισμού της mega yacht του ΟΛΠΑ και στη συνέχεια θα προχωρήσουν οι διαδικασίες για να γίνει ο διαγωνισμός.
Το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες που ασφαλώς θα πρέπει να προχωρήσουν γρήγορα. Το project του Patradise Mega Yacht Marina που έχει έτοιμο ο ΟΛΠΑ και στο οποίο δήμος συνεχίζοντας το… βιολί του προσπαθεί να βάλει εμπόδια, θα δώσει μια νέα πνοή στην οικονομία της πόλης.
Θα φέρει θέσεις εργασίας (για κάθε 100 θέσεις ελλιμενισμού δημιουργούνται 6 άμεσες και 100 έμμεσες θέσεις εργασίας στην περιοχή όπου βρίσκεται) ενώ θα ενισχύσει την αγορά (για κάθε 1 ευρώ που δαπανάται για τέλη ελλιμενισμού, επιπλέον 5 έως 10 ευρώ ξοδεύονται σε γενικές προμήθειες στην τοπική οικονομία).
Σύμφωνα με την μελέτη που έχει γίνει θα είναι σε θέση να φιλοξενεί μέχρι 212 σκάφη κάνοντας τη μια από τις μεγαλύτερες μαρίνες στην Δυτική Ελλάδα, αν όχι τη μεγαλύτερη. Η νέα σύγχρονη μαρίνα της Πάτρας έχει χωροθετηθεί στο βόρειο μέρος του λιμανιού της Πάτρας , ενώ έχει ήδη εξασφαλιστεί και ένα κονδύλι 12 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης.
‘Έργο στρατηγικής σημασίας
Πρόκειται για ένα έργο στρατηγικής σημασίας, το οποίο θα αναβαθμίσει την λιμενολεκάνη μεταξύ του μώλου της Αγ Νικολάου κα της προβλήτας Άστιγγος, καθιστώντας το κέντρο της τρίτης μεγαλύτερης πόλης στην Ελλάδα έναν κορυφαίο προορισμό για yachts στη Μεσόγειο.
Το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων, δενδροφυτεύσεις, φωτοβολταϊκά συστήματα, αναβαθμισμένες παροχές εξυπηρέτησης και ολοκληρωμένα «έξυπνα» συστήματα υποστήριξης yachts, ενώ προωθεί την πράσινη ανάπτυξη με τη χρήση καινοτόμων και φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η Πάτρα περιλαμβάνεται στις 30 σημαντικότερες τοποθεσίες για την ανάπτυξη υποδομών μαρίνας σε σύνολο 191 δήμων της επικράτειας.