Πώς το TikTok εκτόξευσε τις διεθνείς πωλήσεις της φέτας

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    To TikTok έχει πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο. Είναι λοιπόν σαφές ότι εάν ένα προϊόν καταφέρει να γίνει viral σε αυτή την πλατφόρμα, οι πωλήσεις του μπορούν να εκτοξευτούν μέσα σε ένα βράδυ. Αυτό ακριβώς συμβαίνει αυτή την εποχή με την ελληνική φέτα.

    GYMALL

    Τα «15 λεπτά δημοσιότητας» της φέτας στην πλατφόρμα που έχει γίνει η μανία της Generation Z και θεωρείται το next big thing στα social media, οφείλονται στην Tiiu Piret, μία ιππέα και blogger από τη Φινλανδία που «ανέβασε» μία συνταγή για ζυμαρικά με φέτα και ντοματίνια στο blog της, τον Φεβρουάριο του 2018.

    Η επίσης Φιλανδή blogger Jenni Hayrinen απλοποίησε τη συνταγή ένα χρόνο αργότερα και δημιούργησε αυτό που έγινε viral στη χώρα της ως «uunifetapasta» (δηλαδή ζυμαρικά με φέτα στο φούρνο). Το αποτέλεσμα ήταν, όπως έλεγε η ίδια η Hayrinen, τα σούπερ μάρκετ της Φινλανδίας να ξεμείνουν από φέτα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για την υποβολή τους – Με διαδικασίες εξπρές η επιστροφή φόρου

    Ανοίγει σήμερα, εκτός πολύ μεγάλου απροόπτου, η πλατφόρμα υποβολής φορολογικών δηλώσεων,...

    Εξαήμερη εργασία: Σε ποιους κλάδους θα εφαρμοσθεί από 1/7 – Πού δεν θα επιτρέπεται

    Την 1η Ιουλίου 2024 κάνει πρεμιέρα η εξαήμερη εργασία, καθώς επιχειρήσεις συνεχούς λειτουργίας...

    MyCoast: Ανοιχτή η εφαρμογή για καταγγελίες σχετικά με τις παραλίες

    Οι νέοι κανόνες που βάζουν τάξη στη δημόσια περιουσία στις παραλίες,...

    Ελληνικά ομόλογα: Διπλασιάστηκαν σε έξι μήνες οι ποιοτικοί επενδυτές

    «Πάτησε» γερά στην επενδυτική βαθμίδα από χθες η Ελλάδα. Και αυτό...