Τράπεζες : Στη μάχη των ψηφιακών πωλήσεων και το video banking

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Με στόχο πολύ σύντομα η πλειονότητα των προϊόντων τους να διατίθεται εξ αποστάσεως, οι τράπεζες συνεχίζουν με εντατικούς ρυθμούς τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό. Η στρατηγική αυτή εκτιμάται πως θα οδηγήσει σε λίγα χρόνια σε σημαντική αύξηση του ποσοστού των online πωλήσεων και συνεπακόλουθα στην επιδιωκόμενη αποσυμφόρηση των τραπεζικών δικτύων.

    Έτσι, τα πιστωτικά ιδρύματα αποκτούν ένα νέο κανάλι για την προώθηση προγραμμάτων και υπηρεσιών, προς ενίσχυση των εσόδων τους, με ταυτόχρονη μεταφορά εργασιών από το φυσικό στον ψηφιακό χώρο. Αυτό θα συμβάλλει καθοριστικά στη μείωση του λειτουργικού τους κόστους.

    Πρόκειται για ένα μοντέλο που εφαρμόζεται ήδη με επιτυχία στις ώριμες ευρωπαϊκές αγορές και σταδιακά κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος στη χώρα μας.

     

    Οι πρωτοβουλίες των τραπεζών στην Ελλάδα περιλαμβάνουν τα εξής:

     

    GYMALL

    Πρώτον, δίνεται η δυνατότητα εγγραφής νέων πελατών εξ αποστάσεως μέσω mobile εφαρμογών, ως απάντηση στις αποκλειστικά διαδικτυακές τράπεζες που ολοκληρώνουν τη διαδικασία αυτή άμεσα. Με τον τρόπο αυτό, σε λίγα λεπτά ο ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει λογαριασμό και στοιχεία εισόδου για το e-banking σε τράπεζα με την οποία δεν συνεργαζόταν έως σήμερα και να ξεκινήσει τις συναλλαγές.

    Την υπηρεσία προσφέρουν σήμερα οι Εθνική Τράπεζα και Alpha Bank, ενώ πολύ σύντομα θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι συστημικοί όμιλοι. Η δυνατότητα αυτή δόθηκε μετά την αλλαγή του καταστατικού της Τράπεζας της Ελλάδος, που επιτρέπει την εξ αποστάσεως, με ηλεκτρονικά μέσα, ταυτοποίηση των πελατών.

    Δεύτερον, έχει ξεκινήσει εδώ και μερικά χρόνια η διάθεση απλών προϊόντων, όπως λογαριασμοί, κάρτες, χρεωστικές και πιστωτικές και μικροδάνεια, μέσω e-banking και m-banking. Αν ο πελάτης είναι επικαιροποιημένος, τα πάντα γίνονται online. Από το αίτημα έως ολοκλήρωσή του, με ψηφιακές υπογραφές, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα. Όλοι οι συστημικοί όμιλοι προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα πλέον. Τράπεζες : Στη μάχη των ψηφιακών πωλήσεων και το video banking

     

    Τρίτον, εισέρχεται στη μάχη των πωλήσεων το video-banking για την προώθηση πιο σύνθετων προϊόντων, όπως στεγαστικά ή επιχειρηματικά δάνεια και επενδυτικά προγράμματα, για τα οποία απαιτείται η ενημέρωση από τραπεζικό σύμβουλο. Το μοντέλο αυτό εφαρμόζεται σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές και αναμένεται να παίξει κυρίαρχο ρόλο τα επόμενα χρόνια και στην Ελλάδα.

    Πρώτη στην Ελλάδα η Eurobank από τις 8/4 προχώρησε σε πλήρη ψηφιοποίηση στις χορηγήσεις δανείων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μέσω της νέας υπηρεσίας «e-χρηματοδότηση», η οποία σε αυτή τη φάση απευθύνεται σε 100.000 πελάτες της, που έχουν κωδικούς e-banking.

    Καλύπτει όλες τις χρηματοδοτικές ανάγκες επιχειρήσεων και επαγγελματιών, ανεξαρτήτως προγράμματος ή ποσού. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη, να ολοκληρώσει τη διαδικασία αίτησης για χρηματοδότηση μέσω της υπηρεσίας v-Banking, χωρίς γραφειοκρατία και με απόλυτη ασφάλεια, δίχως να απαιτείται η επίσκεψή του σε τραπεζικό κατάστημα, μέχρι και την εκταμίευση του δανείου.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Εργαζόμενοι συνταξιούχοι: Πώς αυξάνεται η σύνταξη έως και 300 ευρώ τον μήνα – Γιατί είναι «φουσκωμένη»

    «Ασπρίζει» σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, μεγάλο μέρος της «μαύρης...

    Ακρίβεια: Συνεχείς ανατιμήσεις σε προϊόντα – Δείτε παραδείγματα

    Η Ελλάδα για ακόμα ένα μήνα εξακολουθεί να κάνει πρωταθλητισμό στην ακρίβεια,...

    Παπαδόπουλος: Η περιοχή δίνει μεγάλα μεγέθη σεισμών – Οι αιχμές για το «μπέρδεμα» με τα 5,7 Ρίχτερ

    Σεισμός 5,7 Ρίχτερ 23 χιλιόμετρα ανατολικά των Στροφάδων ταρακούνησε την Ηλεία...

    Πώς να σώσετε το γάμο σας σε μια μέρα – Θεραπεία express για ζευγάρια

    Μπορεί να σώσουμε μια σχέση ετών, μέσα σε μια...