Μας περνάνε για ηλίθιους!
Το διαβάσαμε και μας προκάλεσε μεγάλη έκπληξη! Και αναρωτηθήκαμε μήπως τελικά στην Πάτρα… κάνουμε κάτι λάθος, όσον αφορά στην διεκδίκηση κονδυλίων για μεγάλα έργα! Προς έκπληξή μας λοιπόν διαπιστώσαμε πως τρία νέα σιδηροδρομικά έργα συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ δρομολογεί στη Βόρεια Ελλάδα η ΕΡΓΟΣΕ. Το πρώτο έργο αφορά τη νέα σιδηροδρομική γραμμή της Νέας Καρβάλης με τους Τοξότες, προϋπολογισμού 192,3 εκατ. ευρώ, που θα συνδέσει τον σιδηρόδρομο με το εμπορευματικό λιμάνι της Καβάλας. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο της τελευταίας δεκαετίας, υψηλής στρατηγικής σημασίας. Το δεύτερο έργο αφορά την αναβάθμιση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης – Ορμενίου, μήκους 176 χιλιομέτρων, με προϋπολογισμό 700 εκατ. ευρώ. Το τρίτο έργο αφορά την ανάπτυξη του προαστιακού σιδηροδρόμου της Δυτικής Θεσσαλονίκης και τη σιδηροδρομική σύνδεση με τον 6ο προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης. Με προϋπολογισμό 53,4 εκατ. ευρώ το έργο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2021-2027. Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, οι διαβουλεύσεις με τους φορείς ολοκληρώθηκαν και εντός του 2025 αναμένεται να υποβληθούν οι οικονομικές προσφορές των υποψηφίων. Και εμείς στην Αχαϊα… δέκα χρόνια τώρα διαπραγματευόμαστε αν το τρένο θα είναι υπόγειο, από που θα είναι, πως θα περάσει, μας λένε πως… η Κομισιόν έκοψε το έργο, άλλος πάλι δηλώνει πως… δεν υπάρχουν χρήματα και το έργο πρέπει να γίνει επίγειο, μας εκβιάζουν με το «ή επίγειο τρένο ή τίποτα» κλπ. Ποιο είναι το συμπέρασμα; Ότι μάλλον μας περνάνε για μεγάλους βλάκες!