300.000 λιγότερα Ι.Χ. θα κατασκευάσει το 2022 η Renault

    Ημερομηνία:

    Το 2021, και έπειτα από δύο χρόνια, ο γαλλικός όμιλος αυτοκινητοβιομηχανίας της Renault κατόρθωσε να εμφανίσει κέρδη, αν και το πρόβλημα της ανεπάρκειας ημιαγωγών (τσιπ) συνεχίζεται. Ο διευθύνων σύμβουλός της, Λούκα ντε Μέο, δήλωσε ότι το 2022 θα κατασκευαστούν 300.000 λιγότερα οχήματα από όσα δυνητικά θα παρήγε η Renault χωρίς τη σοβαρή έλλειψη αυτού του εξαρτήματος. Αλλωστε, το παρελθόν έτος η Renault ακριβώς για τον λόγο αυτόν παρήγαγε 500.000 λιγότερα αυτοκίνητα.

    Τον Σεπτέμβριο του 2021 η εταιρεία επιχειρηματικών συμβούλων της AlixPartners είχε συγκεκριμένα προβλέψει ότι οι ελλείψεις ημιαγωγών θα κόστιζαν στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία 210 δισεκατομμύρια δολάρια σε απολεσθέντα έσοδα. «Η κατάσταση αυτή παραμένει περιπεπλεγμένη», διευκρίνισε ο Λούκα ντε Μέο, μιλώντας στο αμερικανικό ενημερωτικό δίκτυο CNBC. Πάντως προσέθεσε ότι η Renault εκτιμά πως οι συνθήκες δεν θα είναι φέτος τόσο αντίξοες, ενώ η επαναφορά σε μια κανονικότητα αναμένεται πλέον το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

    Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 888 εκατ. ευρώ για το 2021.

    Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε χθες πως το 2021 τα καθαρά της κέρδη είχαν φθάσει τα 888 εκατομμύρια ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών του κλάδου. Το 2020 είχε παρουσιάσει ζημίες ύψους 8 δισεκατομμυρίων ευρώ, όταν οι περιορισμοί κατά της πανδημίας κλόνισαν την αυτοκινητοβιομηχανία. Ζημίες, πάντως, είχε παρουσιάσει η Renault και το 2019. Ο Λούκα ντε Μέο τόνισε ότι το 2021 οι στόχοι ξεπεράστηκαν παρά τις ελλείψεις ημιαγωγών και τις ακριβότερες πρώτες ύλες. Επιπλέον διατείνεται ότι τα περιθώρια λειτουργικών κερδών σε ποσοστό 3,6% δίνουν στην εταιρεία τη δυνατότητα να προηγηθεί κατά δύο χρόνια από το σχέδιό της για επαναστατικό ανασχηματισμό δραστηριοτήτων, το οποίο σχέδιο προέβλεπε περιθώρια κερδών στο 3% το 2023. «Η Renault επανέρχεται σε τροχιά ανόδου», είπε ο Ντε Μέο. Οι προβλέψεις ήθελαν τα περιθώρια το 2021 στο 2,8%, ενώ για φέτος ο στόχος είναι το 4%.

    Αξίζει να επισημανθεί, όπως αναφέρει σχετικά σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα των Financial Times, ότι η κερδοφορία του ομίλου αποδίδεται στο δραστικό πρόγραμμα μείωσης δαπανών κατά 2 δισεκατομμύρια ευρώ και στην εστίασή του σε ακριβότερα και πολυτελέστερα μοντέλα, ώστε να μπορέσει να αντισταθμίσει τις απώλειες από το θέμα των ημιαγωγών. Τέλος, η Renault  δήλωσε ότι θα αποπληρώσει έως τα τέλη του 2023, δηλαδή νωρίτερα από το προβλεπόμενο, την κρατική ενίσχυση των 4 δισεκατομμυρίων ευρώ που έλαβε επί πανδημίας.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΕΛΛΗΝΙΚΟ FBI: “Ντου” για τη μαφία σε Κεφαλονιά και Ζάκυνθο

    «Φρένο» σε κάθε μορφής εγκληματικότητα είναι αποφασισμένα να βάλουν...

    Πώς τα φάρμακα αδυνατίσματος αλλάζουν τα μενού των εστιατορίων

    Ξεχάστε το γιορτή της Μπαμπέτ, τον Ρατατούιγ να παλεύει...

    Τεχνητή νοημοσύνη: Πώς θα οδηγήσει τις αναδυόμενες αγορές σε μια δεκαετία ανάπτυξης (πίνακες)

    Τα funds των αναδυόμενων αγορών στρέφονται προς την τεχνητή νοημοσύνη,...