Ημερομηνία:

    Με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών, ανασύρθηκαν από τα συρτάρια και οι περιβόητες «αμαρτωλές»συμβάσεις του ΟΣΕ. Μια μεγάλη αμαρτία του παρελθόντος κουβαλά στις πλάτες της και η σύμβαση για το Κιάτο – Ροδοδάφνη. Το έργο  συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων και συνολικού προϋπολογισμού 920 εκατ. ευρώ, αποτέλεσε μια διαχρονική πληγή για την ΕΡΓΟΣΕ καθώς ξεκίνησε το 2006. Χρειάστηκε όμως πλήθος παρατάσεων και εκατοντάδων εκατομμυρίων για να ξαναμπεί στις ράγες με κίνδυνο ακόμη και επιστροφής κονδυλίων στην ΕΕ. Η αρχική εργολαβία είχε ανατεθεί σε τεχνική εταιρεία που κηρύχθηκε έκπτωτη και προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός που κέρδισε άλλη κατασκευαστική. Η σχετική σύμβαση  υπογράφτηκε το Σεπτέμβριο του 2014. Το σιδηροδρομικό έργο αποτέλεσε μία από τις μεγάλες δοκιμασίες της τελευταίας διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ υπό τον κ. Χρίστο Βίνη, η οποία χρειάστηκε να διαπραγματευτεί στις Βρυξέλλες ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος της δημοσιονομικής διόρθωσης με την επιστροφή 240 εκ. ευρώ.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Μπορείς να βρεις και τα υπόλοιπα γράμματα εκτός απο το Υ;

    Η συγκεκριμένη σπαζοκεφαλιά, έχει τρελάνει το διαδίκτυο, καθώς μόλις...

    Πολύτιμα ρολόγια : Τα πιο ιστορικά και συνάμα ακριβά που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες

    Πριν από περίπου 30 χρόνια, το Antiquorum της Γενεύης...

    Eξωγήινοι πολιτισμοί που εξαφανίστηκαν στον Γαλαξία

    Μια πρόσφατα δημοσιευμένη ερευνητική εργασία εκτιμά ότι το βέλτιστο χρονικό πλαίσιο...

    ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Οι άνθρωποι που γλίτωσαν στο παρά ένα το τροχαίο

    Viral έχει γίνει  ένα βίντεο που καταγράφει την απίστευτη...