Ημερομηνία:

    Με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών, ανασύρθηκαν από τα συρτάρια και οι περιβόητες «αμαρτωλές»συμβάσεις του ΟΣΕ. Μια μεγάλη αμαρτία του παρελθόντος κουβαλά στις πλάτες της και η σύμβαση για το Κιάτο – Ροδοδάφνη. Το έργο  συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων και συνολικού προϋπολογισμού 920 εκατ. ευρώ, αποτέλεσε μια διαχρονική πληγή για την ΕΡΓΟΣΕ καθώς ξεκίνησε το 2006. Χρειάστηκε όμως πλήθος παρατάσεων και εκατοντάδων εκατομμυρίων για να ξαναμπεί στις ράγες με κίνδυνο ακόμη και επιστροφής κονδυλίων στην ΕΕ. Η αρχική εργολαβία είχε ανατεθεί σε τεχνική εταιρεία που κηρύχθηκε έκπτωτη και προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός που κέρδισε άλλη κατασκευαστική. Η σχετική σύμβαση  υπογράφτηκε το Σεπτέμβριο του 2014. Το σιδηροδρομικό έργο αποτέλεσε μία από τις μεγάλες δοκιμασίες της τελευταίας διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ υπό τον κ. Χρίστο Βίνη, η οποία χρειάστηκε να διαπραγματευτεί στις Βρυξέλλες ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος της δημοσιονομικής διόρθωσης με την επιστροφή 240 εκ. ευρώ.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Συγχαρητήρια του Αντιδημάρχου Τάκη Πετρόπουλου στην Εθνική Πόλο Γυναικών και τη Ντένια Κουρέτα

    Ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Πρασίνου, Τάκης Πετρόπουλος, σε δήλωσή...

    Μαρινάκης για το μπλόκο σε Ισραηλινούς τουρίστες στην Σύρο: «Έγινε κακή διαχείριση – H εφαρμογή του νόμου δεν μπαίνει στο ζύγι»

    Οργισμένη ήταν η αντίδραση του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη για την...

    Δονούσα: Σοκαριστικό ατύχημα, ομπρέλα καρφώθηκε στο πόδι λουόμενης – Καταγγελία για ελλείψεις στο ΕΣΥ – φωτο

    Ένα σοβαρό ατύχημα σημειώθηκε πριν μερικές ημέρες σε παραλία...