Ημερομηνία:

    Με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών, ανασύρθηκαν από τα συρτάρια και οι περιβόητες «αμαρτωλές»συμβάσεις του ΟΣΕ. Μια μεγάλη αμαρτία του παρελθόντος κουβαλά στις πλάτες της και η σύμβαση για το Κιάτο – Ροδοδάφνη. Το έργο  συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων και συνολικού προϋπολογισμού 920 εκατ. ευρώ, αποτέλεσε μια διαχρονική πληγή για την ΕΡΓΟΣΕ καθώς ξεκίνησε το 2006. Χρειάστηκε όμως πλήθος παρατάσεων και εκατοντάδων εκατομμυρίων για να ξαναμπεί στις ράγες με κίνδυνο ακόμη και επιστροφής κονδυλίων στην ΕΕ. Η αρχική εργολαβία είχε ανατεθεί σε τεχνική εταιρεία που κηρύχθηκε έκπτωτη και προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός που κέρδισε άλλη κατασκευαστική. Η σχετική σύμβαση  υπογράφτηκε το Σεπτέμβριο του 2014. Το σιδηροδρομικό έργο αποτέλεσε μία από τις μεγάλες δοκιμασίες της τελευταίας διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ υπό τον κ. Χρίστο Βίνη, η οποία χρειάστηκε να διαπραγματευτεί στις Βρυξέλλες ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος της δημοσιονομικής διόρθωσης με την επιστροφή 240 εκ. ευρώ.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Σκληρή απάντηση της Αθήνας στο τουρκικό ΥΠΕΞ: Δεν επιτρέπουν υποδείξεις οι διάφορες πρακτικές της Άγκυρας

    Απάντηση στον εκπρόσωπο του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών, ο οποίος εξαπέλυσε...

    ΠΑΤΡΑ: Εξι ανεκτίμητα δώρα από τον Βασίλη! Η τραγωδία με τον 40χρονο και η ζωή που χάρισε – ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ

    Στην ύψιστη προσφορά προχώρησε η οικογένεια του 40χρονου οικοδόμου, Βασίλη,...

    ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ: Μεγάλη φωτιά μέσα στη νύχτα – Ηχησε 112 – ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ

    Μεγάλη φωτιά εκδηλώθηκε σε δασική περιοχή και σημεία με...

    Mochi: Πώς φτιάχνεται το ιαπωνικό γλυκό που κάνει θραύση

    Το mochi (προφέρεται «μότσι») δεν μοιάζει σχεδόν με καμία λιχουδιά από...