Ημερομηνία:

    DIVICO

    Με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών, ανασύρθηκαν από τα συρτάρια και οι περιβόητες «αμαρτωλές»συμβάσεις του ΟΣΕ. Μια μεγάλη αμαρτία του παρελθόντος κουβαλά στις πλάτες της και η σύμβαση για το Κιάτο – Ροδοδάφνη. Το έργο  συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων και συνολικού προϋπολογισμού 920 εκατ. ευρώ, αποτέλεσε μια διαχρονική πληγή για την ΕΡΓΟΣΕ καθώς ξεκίνησε το 2006. Χρειάστηκε όμως πλήθος παρατάσεων και εκατοντάδων εκατομμυρίων για να ξαναμπεί στις ράγες με κίνδυνο ακόμη και επιστροφής κονδυλίων στην ΕΕ. Η αρχική εργολαβία είχε ανατεθεί σε τεχνική εταιρεία που κηρύχθηκε έκπτωτη και προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός που κέρδισε άλλη κατασκευαστική. Η σχετική σύμβαση  υπογράφτηκε το Σεπτέμβριο του 2014. Το σιδηροδρομικό έργο αποτέλεσε μία από τις μεγάλες δοκιμασίες της τελευταίας διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ υπό τον κ. Χρίστο Βίνη, η οποία χρειάστηκε να διαπραγματευτεί στις Βρυξέλλες ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος της δημοσιονομικής διόρθωσης με την επιστροφή 240 εκ. ευρώ.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΕΝΦΙΑ: Η διαδικασία για εξασφάλιση της έκπτωσης – Έως 14 Φεβρουαρίου οι αιτήσεις

    Λιγότερο από έναν μήνα έχουν προθεσμία οι ιδιοκτήτες ακινήτων να...

    ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ: Χαμηλοί μισθοί, υψηλό κόστος στέγης

    Ο πληθωρισμός συνεχίζει να επηρεάζει αρνητικά την αγοραστική δύναμη...

    Line sitters: Αυτό είναι το νέο… επάγγελμα που κάνει θραύση

    Κάποτε θα έμοιαζε σαν αστείο. Ωστόσο στην εποχή της...

    Οι μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής – Ολη η Ελλάδα «φοράει» αθλητικά

    Οι εποχές που τα αθλητικά είδη απευθύνονταν μόνο σε...
    Best Shop