Ημερομηνία:

    DIVICO

    Με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών, ανασύρθηκαν από τα συρτάρια και οι περιβόητες «αμαρτωλές»συμβάσεις του ΟΣΕ. Μια μεγάλη αμαρτία του παρελθόντος κουβαλά στις πλάτες της και η σύμβαση για το Κιάτο – Ροδοδάφνη. Το έργο  συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων και συνολικού προϋπολογισμού 920 εκατ. ευρώ, αποτέλεσε μια διαχρονική πληγή για την ΕΡΓΟΣΕ καθώς ξεκίνησε το 2006. Χρειάστηκε όμως πλήθος παρατάσεων και εκατοντάδων εκατομμυρίων για να ξαναμπεί στις ράγες με κίνδυνο ακόμη και επιστροφής κονδυλίων στην ΕΕ. Η αρχική εργολαβία είχε ανατεθεί σε τεχνική εταιρεία που κηρύχθηκε έκπτωτη και προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός που κέρδισε άλλη κατασκευαστική. Η σχετική σύμβαση  υπογράφτηκε το Σεπτέμβριο του 2014. Το σιδηροδρομικό έργο αποτέλεσε μία από τις μεγάλες δοκιμασίες της τελευταίας διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ υπό τον κ. Χρίστο Βίνη, η οποία χρειάστηκε να διαπραγματευτεί στις Βρυξέλλες ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος της δημοσιονομικής διόρθωσης με την επιστροφή 240 εκ. ευρώ.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Παρελθόν από τον Κολοσσό ο Μάκης Γιατράς

    Σε αναζήτηση προπονητή βρίσκεται πάλι ο Κολοσσός Ρόδου. Ο...

    Ραμόνα Βλαντή: Δεν έχει μπει ποτέ άνδρας στο σπίτι μου, είμαι πολύ δύσκολη στο κομμάτι της σχέσης

    Στην εκπομπή Happy Day μίλησε η Ραμόνα Βλαντή, η οποία,...

    ΠΑΤΡΑ: Έψαλλαν τα κάλαντα στον Δήμαρχο (ΦΩΤΟ)

    Το Δημαρχείο της Πάτρας, πλημμυρίζει από σήμερα το πρωί...

    Σπύρος Μαρτίκας: Την αγαπώ μέχρι θανάτου την Βρισηίδα, το σπίτι μου είναι άδειο

    Στο Happy Day παραχώρησε συνέντευξη ο Σπύρος Μαρτίκας, όπου μίλησε...
    Best Shop