Ανησυχία και παράπονα για αμέλεια των αρμοδίων, εκφράζουν διερχόμενοι οδηγοί στην Παλαιά Εθνική Οδό μεταξύ Αιγίου και Πατρών, μετά την κοινή διαπίστωση ότι στο ύψος της Παναγοπούλας το οδόστρωμα έχει ανοίξει εμφανώς κι ενώ υπάρχουν σχετικές αναφορές, ουδείς κινείται (καιρό τώρα) στο να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.
Ο θόρυβος γύρω από τις ρωγμές σε δύο σημεία του δρόμου δεν θα απασχολούσαν προφανώς τόσο έντονα τους οδηγούς αν δεν αντιλαμβάνονταν, διά γυμνού οφθαλμού, ότι αυτές είναι διαμετρήματος 5 – 10 εκατοστών και το σημαντικότερο εντοπίζονται στο σημείο που περνά τούνελ της εργολαβίας για την κατασκευή της νέας γραμμής του τρένου.
Οπως, κάποιοι απ’ αυτούς τους πολίτες έλεγαν στην «Π», σταμάτησαν και ρώτησαν υπεύθυνους του εργοταξίου της ΕΡΓΟΣΕ στην Παναγοπούλου και με έκπληξη άκουσαν, όχι μόνο να μην τους καθησυχάζουν, αλλά να τους πληροφορούν πως τα ρήγματα στην ΠΕΟ εμφανίστηκαν μετά τους αλλεπάλληλους σεισμούς στον Κορινθιακό, με επίκεντρο είτε τον όρμο του Μαραθιά Φωκίδας είτε τον θαλάσσιο χώρο μεταξύ Ναυπάκτου και Αιγίου.
Ωστόσο, η αρμοδιότητα για την κατάσταση του εθνικού οδικού άξονα ανήκει στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, που πρόσφατα εκτέλεσε έργα συντήρησης στο τμήμα Πάτρα – Αίγιο και από την οποία ζητείται τώρα να ελέγξει την κατάσταση, να αποφανθεί για το γεωλογικό φαινόμενο και σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ ή άλλους φορείς να εξακριβώσει το τι συνέβη κι αν η αιτία είναι πράγματι οι σεισμικές δονήσεις ή το σκάψιμο για την υπόγεια διέλευση του Προαστιακού στο Τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.
Παράπονα διατυπώνονται και για την αργοπορία που προκαλούν σε οδηγούς τα παρατεταμένα έργα κατασκευής των εσωτερικών αποχετευτικών δικτύων της ΔΕΥΑ Αιγιάλειας στο ύψος των Καμαρών, με εργολαβική εταιρεία να ‘χει κλείσει, επί πολλούς μήνες, το οδόστρωμα πριν τη γέφυρα, εξαναγκάζοντας τους διερχόμενους σε αναγκαστική παράκαμψη μέσα από το χωριό και τα συνεργεία εξαφανισμένα!
Πελοπόννησος