Λευτέρης Βαρουξής: «Οι Ηλείοι διεκδικούμε την υλοποίηση ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου το συντομότερο δυνατό!»

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Πριν από λίγες εβδομάδες, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια 2021-2030.

    Στόχος είναι να γίνει ένα σημαντικό και αναγκαίο βήμα ώστε η πατρίδα μας αντί να υπολείπεται των άλλων ευρωπαϊκών χωρών να διακρίνεται για τις επιδόσεις της στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

    Προσφάτως, πραγματοποιήθηκε Ψηφιακή εκδήλωση με θέμα «ΠροσΕΧΩ – Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας» στην οποία μεταξύ άλλων συμμετείχαν η Α.Ε. Πρέσβης της Σουηδίας στην Ελλάδα Charlotte Sammelin η οποία παρουσίασε τους λόγους για τους οποίους η χώρα της αποτελεί σήμερα παγκόσμιο παράδειγμα στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης που ανέλυσε τις βασικές πτυχές του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια 2021-2030.

    «Γιατί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθυστερεί την τελική απόφαση και έγκριση για την ένταξη του δρόμου στη σύμβαση παραχώρησης;»

    Στην ψηφιακή εκδήλωση το «παρών» έδωσε και ο υπεύθυνος Τύπου του Τομέα Αυτοδιοίκησης της Ν.Δ. Λευτέρης Βαρουξής οποίος στην τοποθέτησή του, ανέφερε τα εξής:

    Η οδική ασφάλεια επιτυγχάνεται με ασφαλείς δρόμους και με κυκλοφοριακή παιδεία. Δυστυχώς εμείς στην Ηλεία δεν διαθέτουμε το πρώτο.  Όσο αυτονόητη είναι η ατομική ευθύνη στη συμπεριφορά μας ως οδηγοί,  πεζοί, ποδηλάτες κ.λπ. άλλο τόσο αυτονόητο είναι το δικαίωμά μας για ασφαλείς δρόμους.

    Ο θάνατος παραμονεύει στην «Εθνική» οδό Πατρών-Πύργου ( βάζω σε εισαγωγικά την λέξη Εθνική). Δρόμος-καρμανιόλα, με φονικές παγίδες, κάθε χρόνο βάφεται «κόκκινη» και η Ηλεία πενθεί για τον χαμό ανθρώπων, που αφήνουν την τελευταία τους πνοή μετά από τροχαία δυστυχήματα. Και παρά τα σοκαριστικά νούμερα, η εικόνα του δρόμου δεκαετίες τώρα δεν αλλάζει: Οι παγίδες παραμονεύουν και οι νεκροί αυξάνονται.

    GYMALL

    Πριν από λίγες εβδομάδες, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια 2021-2030.

    Κατά την παρουσίαση του Εθνικoύ Στρατηγικoύ Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια 2021-2030 o Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε σε «στοχευμένες παρεμβάσεις σε κομβικούς οδικούς άξονες της χώρας, όπως Πάτρα-Πύργος». Παράλληλα το υπουργείο υποδομών κάνει λόγο για «μία παρέμβαση μεγάλης σημασίας καθώς η Ε.Ο. Πατρών-Πύργου χαρακτηρίζεται ως ένας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Ελλάδας με πολλά θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα κάθε έτος»

    Χαιρόμαστε που η πολιτική ηγεσία προχωρά στην υλοποίηση ενός πολύ σημαντικού έργου που αποσκοπεί σε καίριες παρεμβάσεις στον υφιστάμενο οδικό άξονα, θέτοντας σε πρώτο πλάνο την οδική ασφάλεια. Ωστόσο ο βασικός στόχος όλων των Ηλείων παραμένει η ολοκλήρωση του νέου αυτοκινητόδρομου, αφού μόνο τότε θα δικαιούμαστε να λέμε όλοι ότι μπήκε οριστικό τέλος σε ένα δρόμο, που αποτελεί συνώνυμο του ανθρώπινου πόνου και της υπανάπτυξης της Δυτικής Ελλάδας.

    Και δεν γνωρίζω γιατί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθυστερεί την τελική απόφαση και έγκριση για την ένταξη του δρόμου στη σύμβαση παραχώρησης.

    Κι αυτό είναι το ερώτημά μου.

    Κι αυτό είναι το ερώτημα όλων των Ηλείων.

    Η προστασία της ανθρώπινης ζωής θα πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό μας μέλημα.

    Γι’ αυτό και οι Ηλείοι διεκδικούμε την υλοποίηση ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου το συντομότερο δυνατό».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Μαρίνα Σάττι: Οι Eurofans της δίνουν το 12άρι μετά τη δεύτερη πρόβα της – «Η νίκη είναι ξεκάθαρη»

    Η Μαρίνα Σάττι και η υπόλοιπη ελληνική αποστολή της Eurovision ανέβηκαν στη σκηνή...

    Ολυμπιακός: Ζάλισε, γείωσε, σόκαρε την Άστον Βίλα – Οι τίτλοι των αθλητικών εφημερίδων

    Μνημειώδης βραδιά για τον Ολυμπιακό! Σε ένα συγκλονιστικό 90λεπτο γεμάτο γκολ,...

    Κολούμπια: Πρόταση μομφής κατά της προέδρου από καθηγητές γιατί κάλεσε την Αστυνομία για τους διαδηλωτές

    Η ένωση καθηγητών πανεπιστημίου του Κολούμπια καταθέτει πρόταση μομφής κατά της...