Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα προτίμησαν οι Ελληνες εν μέσω πανδημίας

    Ημερομηνία:

    Έρευνα σχετικά με τις συνήθειες αγοράς από τα σούπερ μάρκετ, αλλά και κατανάλωσης συγκεκριμένων ειδών τροφίμων που διαμορφώθηκαν μέσα από τις συνθήκες της πανδημίας, διεξήγαγε η Focus Bari | YouGov.
    Συνοπτικά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:

    4 στους 10 Έλληνες ψώνισαν τουλάχιστον μια φορά είδη σούπερ μάρκετ online, επιπλέον 1 στους 3 σκέπτονται να υιοθετήσουν αυτή την συνήθεια στο μέλλον.

    13% προτιμούν τo online κανάλι ως το κύριο για τα ψώνια σούπερ μάρκετ και 9% δηλώνουν ότι θα έχουν την online εκδοχή ως κύριο κανάλι στο μέλλον.

    9 στους 10 online supermarket shoppers έχουν ψωνίσει απευθείας από το e-shop της αλυσίδας που προτιμούν, ενώ ένας στους τρεις έχει ψωνίσει είδη supermarket μέσω του app ενός food delivery service.

    Κατά την περίοδο της πανδημίας, περισσότεροι από 1 στους 3 Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να έχουν αυξήσει την αγορά φρέσκων φρούτων & λαχανικών, και προϊόντων καθαρισμού.

    Αντιθέτως, κατακόρυφη είναι η μείωση της κατανάλωσης προμαγειρεμένων γευμάτων και έτοιμου φαγητού, καθώς και του αλκοόλ.

    Όσον αφορά το κοινό που αγοράζει είδη super market online, είναι κατά βάση millennials (25-34 ετών), ενώ και οι millennials που δεν έχουν ακόμη κάνει αγορές online φαίνεται να είναι οι πιο θετικοί, λαμβάνοντας υπόψη την αναλογία όσων θα εξέταζαν κάτι τέτοιο, έναντι όσων δεν θα το εξέταζαν.

    Όπως αναμενόταν, οι κάτοικοι της Περιφέρειας Αττικής και της Περιφέρειας Θεσσαλονίκης έχουν μεγαλύτερη εμπειρία με τα online super market, λόγω και των περισσότερων διαθέσιμων επιλογών.

    Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα προτίμησαν οι Ελληνες εν μέσω πανδημίας
    Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα προτίμησαν οι Ελληνες εν μέσω πανδημίας
    Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα προτίμησαν οι Ελληνες εν μέσω πανδημίας
    Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα προτίμησαν οι Ελληνες εν μέσω πανδημίας

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Μητσοτάκης: Προϋπολογισμός, επενδύσεις και “Gigabit Voucher” στην εβδομαδιαία ανασκόπηση

    Την καθιερωμένη εβδομαδιαία του ανάρτηση έκανε το πρωί της...

    Μια από τις ισχυρότερες δυναστείες του πλανήτη ετοιμάζεται να δημιουργήσει την επόμενη μεγάλη ποδοσφαιρική επιτυχία του Παρισιού

    Η οικογένεια Αρνό, ιδιοκτήτρια του ομίλου πολυτελών ειδών LVMH και μια από τις...

    ΠΑΤΡΑ: Ιδού το νέο κατάστημα στο κέντρο της πόλης που άνοιξε ο γνωστός επιχειρηματίας

    Νέο κατάστημα λουκούμια Σκιαδαρέσης στην οδό Μαιζώνος και Βότση....

    Πωλήσεις αυτοκινήτων: Ο Οκτώβριος 2024 έφερε μικρή αύξηση

    Τον Οκτώβριο του 2024, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ ανέτρεψαν την πτωτική τάση...
    Best Shop