TikTok: H EE απαιτεί απαντήσεις για τη στόχευση ανηλίκων με διαφημίσεις

    Ημερομηνία:

    Περιθώριο δύο μηνών να απαντήσει στις καταγγελίες για στόχευση των παιδιών με διαφημίσεις δίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση στο TikTok, την κινεζική εφαρμογή που κάνει θραύση στους ανηλίκους.

    Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε επίσημο διάλογο με την εταιρεία ByteDance, στην οποία ανήκει η εφαρμογή. προκειμένου να επανεξεταστούν οι εμπορικές πρακτικές και πολιτικές της.

    «Στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαγορεύεται να στοχεύονται τα παιδιά και οι ανήλικοι με μεταμφιεσμένες διαφημίσεις όπως τα μπάνερ στα βίντεο» δήλωσε ο επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ Ντιντιέ Ρέιντερς, επισημαίνοντας ότι η αύξηση της χρήσης ψηφιακών εφαρμογών στη διάρκεια της πανδημίας έφερε νέες προκλήσεις όσον αφορά την προστασία των ανήλικων χρηστών.

    Η ByteDance έχει τώρα περιθώριο ενός μήνα για να απαντήσει και να επικοινωνήσει με την Επιτροπή και τις αρχές προστασίας καταναλωτών των χωρών-μελών, υπό την ηγεσία της Σουηδικής Υπηρεσίας Καταναλωτών και της Ιρλανδικής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών.

    TAGS:

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Σενγκούν και Ντουράντ καθάρισαν τους Μπακς παρά τους 37 πόντους του Γιάννη

    Οι Μπακς δεν τα κατάφεραν απέναντι στους Ρόκετς, με την ομάδα του...

    Πρώτευσε το Πανεπιστήμο Πατρών στον μαραθώνιο της Αθήνας – φωτό

    Εγραψε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών Χρήστος Μπούρας: Χθές στη...

    Κύμα» αγάπης για τον 17χρονο Χριστόφορο για να αποκτήσει αναβατόριο – Δάκρυα ευγνωμοσύνης από τη μητέρα του

    «Κύμα» αγάπης για τον τον 17χρονο Χριστόφορο στην έκκληση...

    Κολοσσός – Προμηθέας 81-89: Διπλό στη Ρόδο για τους Πατρινούς

    Ο Προμηθέας πανηγύρισε την τρίτη του νίκη στην Greek Basketball League....