ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ ΓΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ: Παλεύει μέτρο μέτρο κι άλλη υπογειοποίηση

    Ημερομηνία:

    Ανοικτή άφησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, την συζήτηση με τον Δήμο Πατρέων για την υπογειοποίηση μεγαλύτερου τμήματος από τα 5,16 χιλιόμετρα που έχει ανακοινώσει. Ο Δήμος δείχνει να έχει αντιληφθεί την προσπάθεια του Υπουργού να βρει λύση (και επιπλέον χρηματοδότηση) και γι’ αυτό δεν σπρώχνει την υπόθεση στα άκρα.

    «Θα δούμε κατά πόσο είναι εφικτό να υπογειοποιήσουμε μεγαλύτερο κομμάτι…» απάντησε ο Κ. Καραμανλής στο σχετικό ερώτημα που δέχθηκε, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του «ΙΟΝΙΑΝ». Ο υπουργός πρόσθεσε ότι δεν είναι σε θέση αυτή την στιγμή να πει αν γίνεται ή όχι να υπογειοποιηθεί και το τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από το Ρίο μέχρι την Κανελλοπούλου. Ωστόσο, ανέφερε: «Είναι μια πρόταση που εξετάζουμε». Υπενθύμισε ότι έχει συναντηθεί κατ’ επανάληψη με τον δήμαρχο Κώστα Πελετίδη και ακούει προσεκτικά τις απόψεις του. Επίσης, εξάρτησε τα σιδηροδρομικά έργα αυτής της κλίμακας από την εξασφάλιση χρηματοδότησης. Στο έργο της Πάτρας, όπως είπε, αρχικά είχε προβλεφθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση η υπογειοποίηση της γραμμής σε μήκος δύο χιλιομέτρων. Αυτό άλλαξε, όταν ο Κ. Καραμανλής και οι συνεργάτες του διαπίστωσαν ότι ήταν εφικτό να εξασφαλιστεί χρηματοδότηση για μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής, δηλαδή στα 5,16 χλμ, με την συνδρομή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής καθώς το έργο δεν θα μπορούσε να αποπληρωθεί από τις δημόσιες επενδύσεις.

    Από τα λόγια του Κ. Καραμανλή είναι φανερό ότι υπάρχει σεβασμός στον διάλογο με την δημοτική αρχή, η οποία διεκδικεί να υπογειοποιηθεί και το τμήμα Ρίο-Κανελλοπούλου. Η προσπάθεια του υπουργού για την εξεύρεση χρημάτων συνεχίζεται. Ωστόσο, στον Δήμο φαίνεται να έχουν αντιληφθεί αφενός την κρισιμότητα να φτάσει επιτέλους ο σύγχρονος σιδηρόδρομος στην πόλη, αφετέρου ότι συνιστά μια νίκη της τοπικής κοινωνίας πως έχει ήδη εξασφαλιστεί η αύξηση του υπογειοποιημένου τμήματος της γραμμής από τα δύο χιλιόμετρα στα 5,16.

    Σχετικά με τον προαστιακό ανέφερε ότι θα λειτουργεί παράλληλα με τη σύγχρονη γραμμή. «Με τον τρόπο που είχε σχεδιαστεί παλιότερα το έργο θα καταργούσαμε τον προαστιακό» είπε και υποστήριξε ότι δεν μπορεί το ένα έργο να καταργεί το άλλο. Καταλόγισε απίστευτη προχειρότητα στην προηγούμενη κυβέρνηση και επισήμανε ότι η λύση που προτείνει το Υπουργείο είναι αυτή που χρειάζεται η Πάτρα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Γλυφάδα: Ξεψύχησε η 70χρονη που είχε δεχθεί άγρια επίθεση με πέτρα από 38χρονο

    Μετά από 18 ημέρες νοσηλείας, η 70χρονη που δέχθηκε...

    Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος: Γιατί είναι απαραίτητη η Δημοτική Αστυνομία

    Το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από εισήγηση Πελετίδη και με...

    Οι αθλητικές μεταδόσεις 9/11/2025

    13:00 ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ ΑΕΚ – ΠΑΟΚ Basket League 13:00 ΕΡΤ...

    ΠΑΣΟΚ: Η Τοπική Αυτοδιοίκηση γύρισε την πλάτη στην κυβέρνηση

    Για «ηχηρό ράπισμα» στην κυβερνητική πολιτική από τους εκπροσώπους...