Κεντρικό ρόλο στο δίκτυο των υδατοδρομίων που είναι να δημιουργηθεί στην χώρα μας και ειδικότερα στην Δυτική Ελλάδα, στα νησιά του Ιονίου και στην Πελοπόννησο θα έχει αυτό της Πάτρας.
Το υδατοδρόμιο της Πάτρας είναι ένα από τα τρία όλης της επικράτειας (μαζί με αυτά της Κέρκυρας και των Παξών) που έχουν εξασφαλίσει την αδειοδότηση τους και το μόνο που απομένει είναι να ξεκινήσει η λειτουργία του, δηλαδή να αναπτύξει ένα δίκτυο δρομολογίων.
Οι πρώτες πτήσεις στην Πάτρα, σύμφωνα με το σχεδιασμό που υπάρχει, θα ξεκινήσουν από τον Σεπτέμβριο και μετά. Το όλο project δεν αφορά μόνο την καλοκαιρινή περίοδο και τον τομέα του τουρισμού, αλλά έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση του κόσμου και τους χειμερινούς μήνες.
Τα υδροπλάνα είναι ένα μέσο που μπορεί να αποτελέσει τη κύρια συγκοινωνία μεταξύ της Πάτρας, της Ζακύνθου, της Κεφαλονιάς, της Ιθάκης, αλλά και της Κέρκυρας, όπως και με άλλα μέρη της Δυτικής Ελλάδας και της Πελοποννήσου, εφόσον φυσικά δημιουργηθούν και σε αυτά τα αντίστοιχα υδατοδρόμια όπως έχει προβλεφθεί.
Το μεγάλο στοίχημα λοιπόν για την βιωσιμότητα του σχεδίου και του υδατοδρομίου της Πάτρας είναι να αναπτυχθεί και να επεκταθεί όσο το δυνατόν περισσότερο, ένα δίκτυο που να αφορά τα Ιόνια νησιά, τη Δυτική Ελλάδα και την Πελοπόννησο.
Και αυτό γιατί το υδροπλάνο είναι ένα μέσο κυρίως για κοντινές αποστάσεις, κατά συνέπεια θα πρέπει να δοθεί μια προτεραιότητα στις αδειοδοτήσεις σε αυτά που βρίσκονται στην ίδια περιφέρεια για να κτιστεί πιο γρήγορα το κάθε δίκτυο.


