ΠΑΤΡΑ – ΦΩΤΟ: “Τρέχουν” τα συνεργεία για να καλύψουν τα χρόνια κενά σε έργα υποδομής (φωτό)

    Ημερομηνία:

    PSIFIOPOIISI

    Σε φάση επιτάχυνσης των εργασιών είναι ο δήμος της Πάτρας και η διεύθυνση των έργων υποδομής του. Έργα υποδομής που έχουν να κάνουν κυρίως με δρόμους και πεζόδρομους που ήταν σε κακή κατάσταση και χρειάζονταν άμεση φροντίδα.

    Η προσπάθεια αυτή έχει εντατικοποιηθεί τους τελευταίους μήνες, με οδοστρώσεις σε κεντρικούς δρόμους και αλλαγές πεζοδρομίων, με τους αρμόδιους να υποστηρίζουν ότι από την αρχή του δεύτερου lockdown έγινε μια μεγάλη προσπάθεια για να αξιοποιηθεί το διάστημα αυτό.

    Η μείωση της κυκλοφορίας, τουλάχιστον, στο πρώτο διάστημα του lockdown, έδωσε την δυνατότητα στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου να προχωρήσουν σε παρεμβάσεις και επιδιορθώσεις, σημαντικών χρόνιων κενών που μέχρι τώρα δεν είχαν καλυφθεί.

    Οι εργασίες αυτές που έχουν ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβριο έχουν ολοκληρωθεί, ενώ υπάρχουν και άλλες που είτε βρίσκονται σε εξέλιξη, είτε είναι να ξεκινήσουν το επόμενο χρονικό διάστημα.

    Το πρόγραμμα που αφορά παρεμβάσεις εκτός από  δρόμους και  πεζοδρόμια, αλλά έχει να κάνει με πλατείες, με διαμόρφωση διανοίξεων ή και με διαμόρφωση  νεών πεζόδρομων, δεν έχει ούτε αρχή, ούτε τέλος για την Πάτρα, οι ελλείψεις ήταν χρόνιες και δεκάδες περιοχές είχαν ανάγκη από συντήρηση.

    Ένα σημαντικό μέρος έτσι των εργασιών αυτών είναι σε εξέλιξη. Μέχρι ώρας πάντως (από τον Νοέμβριο μέχρι τον Απρίλιο) έχουν ολοκληρωθεί 14 συνολικά παρεμβάσεις στο νότιο διαμέρισμα, άλλες 14 στο αρκτικό, 4 στο κεντρικό, τρεις στο ανατολικό και μία στο Ρίο.

    Οι εργασίες αφορούν όλες τι περιοχές της Πάτρας και τα κριτήρια προτεραιότητας από τη στιγμή που οι ανάγκες σε κάθε περίπτωση είναι μεγάλες έχουν να κάνουν με το κυκλοφοριακό φόρτο του κάθε δρόμου, με το αν συνδέει περιοχές και συνοικίες της Πάτρας, αλλά και το πόσο πυκνοκατοικημένη μπορεί να είναι η συνοικία που ανήκει.

    Το σημαντικό στο όλο θέμα, πέρα από τις μεγάλες ανάγκες που υπάρχουν εξαιτίας της χρόνιας εγκατάλειψης, είναι ότι οι περισσότερες από αυτές τις παρεμβάσεις, γίνεται με έξοδα και πόρους του δήμου, αφού συνήθως δεν μπορούν να ενταχθούν ούτε στα προγράμματα ΕΣΠΣΑ, ούτε σε αυτά των  δημοσίων επενδύσεων.

    Εκτός αν πρόκειται για ολικές αναπλάσεις περιοχών οπότε εντάσσονται σε αυτά. Όμως τα δεκάδες μικρά και στενά δρομάκια που υπάρχουν  σε κάθε περιοχή της Πάτρας εκτός αυτών των διαδικασιών και λόγω κριτηρίων έχουν μπει σε δεύτερη μοίρα για την δημοτική αρχή.

    «Οι ελλείψεις ήταν και είναι μεγάλες, υπάρχουν πολλές ανάγκες στον τομέα των έργων υποδομής, όμως, θεωρώ ότι έχουμε καλύψει έναν σημαντικό δρόμο μπροστά μας σε σύγκριση με το σημείο που βρισκόμαστε πριν. Έχουμε όμως ακόμα δρόμο μπροστά μας» τονίζει σχετικά ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Χρήστος Κορδάς.

    GYMALL

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: Μήπως να γίνει ΕΔΕ στο Νοσοκομείο Ρίου;

    Συγκλονισμένη παραμένει η τοπική κοινωνία της Πάτρας από τον...

    Πάτρα – Προαστιακός: Πότε ξαναμπαίνει το τρένο στις ράγες;

    Αποκαταστάθηκε η βλάβη που προκλήθηκε στο δίκτυο οπτικών ινών...

    Τατιάνα Μπλάτνικ – Γιώργος Μπαρμπαλιάς: Μόνο φίλοι ή μήπως κάτι παραπάνω;

    Ο χρόνος μόνο θα δείξει τι πραγματικά παίζει στο φημολογούμενο ειδύλλιο της...

    Στην Πάτρα από χθες ο Δημήτρης Σκαρμούτσος

    Στην Πάτρα εθεάθη χθες το μεσημέρι (να περπατά στην...