Άμεση ανάγκη, η αποκατάσταση της 24ης Επαρχιακής Οδού Ναυπάκτου

    Ημερομηνία:

    Ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα των κατολισθήσεων που προκλήθηκαν στην 24η Επαρχιακή Οδό Ναυπάκτου – Πλατάνου – Αράχωβας – Ψηλού Σταυρού – Ευρυτανίας (θέση Ποκίστα) τον Ιανουάριο 2021, πραγματοποίησε στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο ο Δήμαρχος Ναυπακτίας Βασίλης Γκίζας. 

    Όπως τόνισε ο κ. Γκίζας «εξαιτίας των κατολισθήσεων ο συγκεκριμένος δρόμος που συνδέει τη Ναυπακτία με την Ευρυτανία αλλά και αρκετά χωριά μεταξύ τους, έχει αναγκάσει τους κατοίκους και τους επισκέπτες να χρησιμοποιούν άλλους δρόμους με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να επιβαρύνονται οικονομικά».

    Με αφορμή και τη δεύτερη συνάντηση που πραγματοποίησε προ ημερών για το θέμα με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριο Φαρμάκη αναφέρθηκε στις ενέργειες που έχουν γίνει. 

    Πιο συγκεκριμένα και όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, ο κ. Γκίζας είπε ότι «ως Δήμος, από την πρώτη στιγμή, αποστείλαμε σχετικό έγγραφο στον Περιφερειάρχη και τους Αντιπεριφερειάρχες Θανάση Μαυρομμάτη και Μαρία Σαλμά, όπως επίσης στη Γενική Γραμματεία Υποδομών και στον Γ.Γ. Δημήτρη Σκάλκο, αλλά και στον Υπουργό Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, ώστε να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης και να προτεραιοποιήσουν την επίλυση του προβλήματος.  Σύμφωνα με την ενημέρωση που λάβαμε από τον Περιφερειάρχη, κλιμάκιο της ΕΑΓΜΕ (Ελληνική Αρχή Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών – πρώην ΙΓΜΕ) έχει προβεί σε αυτοψία στην περιοχή, ενώ αυτοψία έχει πραγματοποιηθεί και από το αρμόδιο τμήμα της Περιφέρειας, το οποίο απέστειλε στη Διεύθυνση Προγραμματισμού της Περιφέρειας Τεχνικό Δελτίο με τεχνικές εκθέσεις, αυτοψίες και τα λοιπά δικαιολογητικά που απαιτούνται από τη ΣΑΕΠ 801, η οποία χρηματοδοτεί έργα αποκατάστασης περιοχών που έχουν χαρακτηριστεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης εξαιτίας φυσικής καταστροφής».

    Κλείνοντας επεσήμανε ότι: «έχω εκφράσει με κάθε τρόπο και την προσωπική μου αγωνία για την επιτάχυνση των διαδικασιών. Το συγκεκριμένο θέμα ανήκει στην κατηγορία των ζητημάτων που χρήζουν άμεσης και αποτελεσματικής παρέμβασης, καθώς υπάρχει αυξημένη επικινδυνότητα ακόμη και για τα μικρά οχήματα. Για το λόγο θα εντείνουμε περαιτέρω τις προσπάθειές μας».

    Φλίγκος
    ICECAP

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τέλη κυκλοφορίας: 10.000 έως 30.000 ευρώ «διόδια» από 30 Σεπτεμβρίου

    Τέλος τα ΙΧ που κυκλοφορούν χωρίς να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας. Μια...

    «Συγκρατημένη αισιοδοξία» φέτος για τον ελληνικό τουρισμό – Οι τρεις προκλήσεις

    «Συγκρατημένη αισιοδοξία» εν μέσω πάντως σημαντικών προκλήσεων και αβεβαιοτήτων...

    ΝΟΚ: Ποιοι χτίζουν με τα μπόνους χωρίς να πληρώσουν και ποιοι με πληρωμή – Οι 5 κατηγορίες κατόχων οικοδομικών αδειών

    Σε πέντε κατηγορίες διαχωρίζει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας τους κατόχους οικοδομικών...

    Συνεχείς οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα – Η ακρίβεια ο Νο1 εχθρός των καταναλωτών

    Η ακρίβεια συνεχίζει ακάθεκτη σύμφωνα και με τα νέα...