Απίστευτη καταγγελία ξενοδόχου: Πώς επιτήδειοι πουλάνε εκβιαστικά καλές… κριτικές

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Σε μία καταγγελία που αποκαλύπτει το «χοντρό» παιχνίδι που παίζεται όσον αφορά τις κριτικές σε πλατφόρμες όπως η Google και η Tripadvisor (πολλοί τουρίστες τις κοιτούν ενδελεχώς πριν κλείσουν δωμάτιο σε κάποιο ξενοδοχείο ή φάνε σε κάποιο εστιατόριο) προχωρά μία ξενοδόχος από τα Χανιά.

    Όπως τόνισε στο zarpanews.gr η γυναίκα που διατηρεί ξενοδοχείο σε προάστιο της πόλης των Χανίων, δέχθηκε προσέγγιση μέσω e-mail από εταιρεία… κριτικών, ζητώντας της 150 ευρώ για να της κάνουν μέσω ψεύτικων λογαριασμών 20 θετικές κριτικές σε πλατφόρμες αξιολόγησης.
    Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι αντίστοιχο, σχολίασε, αρνούμενη σε κάθε περίπτωση την… πληρωμένη στήριξη και ικανοποίηση των δήθεν πελατών. Ωστόσο, μαζί την πρόταση της «εταιρείας κριτικών», είδε στο προφίλ της επιχείρησης στο Google μία αρνητική κριτική με 1 αστεράκι (με άριστα το 5) από πελάτη που δεν έχει διαμείνει ποτέ στο ξενοδοχείο.

    Είναι ξεκάθαρο οτι πρόκειται περί προσπάθειας εκβιασμού, τόσο της συγκεκριμένης ξενοδόχου όσο και σίγουρα αρκετών ακόμη στα Χανιά, την Κρήτη και την υπόλοιπη Ελλάδα, αφού υπονοείται οτι “αν δεν αγοράσεις καλές κριτικές, τότε θα σου κάνουμε… δωρεάν αρνητικές».

    GYMALL

    Η ξενοδόχος θα κινηθεί δικαστικά εναντίον της εν λόγω εταιρείας, ώστε να προστατεύσει τα συμφέροντά της.

    Απίστευτη καταγγελία ξενοδόχου: Πώς επιτήδειοι πουλάνε εκβιαστικά καλές... κριτικές

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ο Μητροπολίτης Πατρών επισκέφθηκε ιδρύματα της πόλης ΦΩΤΟ

              Ἐν ὂψει τοῦ Ἁγίου Πάσχα, ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης...

    Ο Θέμης Μπάκας στο Κωνσταντοπούλειο

    Συνεχίζοντας τις εθιμοτυπικές επισκέψεις του σε ιδρύματα της Πάτρας,...

    Μεγάλη Παρασκευή: Η περιφορά των Επιταφίων στα Δημοτικά Κοιμητήρια της Πάτρας

    Από την Γενική Διεύθυνση Έργων και Περιβάλλοντος (Διεύθυνση Περιβάλλοντος Ενέργειας...