H φίρμα από το Ingolstadt έχει ξεκινήσει τους τελευταίους μήνες να εργάζεται πάνω στο Project Artemis, όπου συμμετέχουν εκατοντάδες μηχανικοί που έχουν σκοπό την δημιουργία μία μελλοντικής γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, αρχής γενομένης από την ναυαρχίδα A9 e-tron.
Για την υλοποίηση του παραπάνω φιλόδοξου σχεδίου η Audi είχε προσλάβει ως διευθυντή τον Alex Hitzinger, ο οποίος στο παρελθόν είχε εργαστεί πάνω στο αυτόνομης οδήγησης όχημα της Apple, ενώ είχε τη θέση και του υπεύθυνου για την αγωνιστική ομάδα της Porsche στο Πρωτάθλημα Αντοχής WEC.
Όμως, μετά από απόφαση του Δ.Σ. της εταιρείας ο Hitzinger αναγκάστηκε να αφήσει τη θέση του στον τεχνικό διευθυντή Oliver Hoffmann. Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Markus Duesmann ευχαρίστησε θερμά τον Hitzinger για τη δέσμευσή του στην αρχική φάση του έργου, προσθέτοντας: «Χωρίς αυτόν, την εμπειρία του και την τεχνογνωσία του, το A9 e-tron θα παρέμενε ουσιαστικά ένα ακόμα πρωτότυπο μοντέλο και όχι μία ρεαλιστική λύση».
Παράλληλα στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι μετά την επιτυχημένη πρώτη φάση, η ανάπτυξη των ηλεκτρικών μοντέλων θα υποστηρίζεται πλήρως από το τμήμα R&D που θα συνεργάζεται με την θυγατρική εταιρεία της Audi, την Cariad, η οποία θα αναλάβει την ανάπτυξη του λογισμικού. Τμήμα του εν λόγω πρότζεκτ αποτελεί και η ανάπτυξη της νέας πλατφόρμας SSP, που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2024.
Το A9 E-tron πρόκειται να είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική, στην οποία θα βασίζεται το 80% των ηλεκτρικών μοντέλων του Volkswagen Group, καθώς και το πρώτο που θα διαθέτει μία αναβαθμισμένη έκδοση του λειτουργικού «VW.OS».