Η ιαπωνική φίρμα με την σειρά των κουπέ μοντέλων της, εισήγαγε μία νέα τάση και μία νέα κατηγορία, η οποία περιλάμβανε αυθεντικά σπορ αυτοκίνητα, με βασικό στοιχείο τον προσανατολισμό προς την πραγματική έννοια της απολαυστικής οδήγησης.
Το πιο χαρακτηριστικό μοντέλο ήταν το 350Z, το οποίο σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία και εκτός Ιαπωνίας, κυρίως στις ΗΠΑ, έχοντας να επιδείξει ένα καλοζυγισμένο πλαίσιο και φυσικά κίνηση στους πίσω τροχούς. Εν έτει 2021, η εταιρεία ετοιμάζεται να ταράξει και πάλι τα νερά, αυτή τη φορά με το λανσάρισμα της έκδοσης παραγωγής του νέου «Z», που ήδη έχει κάνει την εμφάνισή του πριν από λίγους μήνες, ως πρωτότυπο, με την κωδική ονομασία Z Proto.
Το μοντέλο παραγωγής θα ακολουθεί σχεδιαστικά το πρωτότυπο όχημα, κυρίως στο εμπρός τμήμα, με χαρακτηριστικά στοιχεία τους κεκλιμένους προβολείς LED με τα δύο ημικύκλια, που εκτός των άλλων παραπέμπουν στο εικονικό 240Z της δεκαετίας του ’70, που κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην Ιαπωνία, το τοποθετημένο χαμηλά ρύγχος που ενσωματώνει μία τετραγωνισμένη γρίλια, ενώ η οροφή είναι αρκετά κεκλιμένη. Στο εσωτερικό, υπάρχουν αρκετά αξιοσημείωτα στοιχεία από την προηγούμενη γενιά 370Z, όπως τα ένθετα στις πόρτες και η κεντρική κονσόλα, η οποία είναι σαφώς πιο εκσυγχρονισμένη. Αυτό που κλέβει πάντως την παράσταση είναι η 8 ιντσών κεντρική οθόνη αφής και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Κάτω από το καπό του Nissan Z θα βρίσκεται ο 6κύλινδρος σε διάταξη V twin-turbo κινητήρας των 3,0 λίτρων, που προέρχεται από το Infiniti Q60, με την ισχύ του να φτάνει κοντά στους 405 PS. Η παραπάνω ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ θα υπάρχει και επιλογή αυτόματης μετάδοσης. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η Nissan με το Z, αν και ανεπίσημες πηγές αναφέρουν ότι η βασική έκδοση θα ξεκινά κοντά στις 35.000 δολάρια. Για όσους επιθυμούν κάτι πιο ιδιαίτερο, θα μπορούν με μία επιπλέον επιβάρυνση να τοποθετήσουν επιπλέον φρένα της Brembo, παχύτερες αντιστρεπτικές κ.ά.