13 νέες Παιδικές Χαρές σε όλο το Δήμο Δυτικής Αχαΐας

    Ημερομηνία:

    Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα κατασκευής νέων Παιδικών Χαρών στο Δήμο Δυτικής Αχαΐας. Για την ακρίβεια προβλέπεται να κατασκευαστούν δέκα-τρεις (13) Παιδικές Χαρές που ανά ενότητα είναι οι παρακάτω:

    Δημοτική ενότητα Ωλενίας: Λουσικά, Χαϊκάλι, Μαζαράκι.

    Δημοτική ενότητα Δύμης: Παλιόμυλος (απέναντι σπό το 2 ο Δημοτικό Σχολείο), Νιφορέϊκα, θέση Ραστή.

    Δημοτική ενότητα Λαρισσού: Ριόλος, Μετόχι, Λάππα, Κεφαλαίϊκα (κοινότητα Ματαράγκα).

    Δημοτική ενότητα Μόβρης: Καλαμάκι (κοινότητα Λιμνοχωρίου), Κάτω Λιμνοχώρι, Καλαμάκι (παραλία).

    Τα σχετικά έργα χρηματοδοτούνται από δύο πηγές. Από το πρόγραμμα «Φιλόδημος» με κονδύλι ύψους 221.699 ευρώ και από το «Πράσινο Ταμείο» με κονδύλι ύψους 279.997 ευρώ. Για έξι από τις συνολικά δέκα-τρεις Παιδικές Χαρές υπάρχει ήδη ανάδοχος ενώ για τις λοιπές βρίσκεται σε εξέλιξη η διαγωνιστική διαδικασία.

    «Οι σύγχρονες και λειτουργικές Παιδικές Χαρές δεν είναι απλώς κάτι να κάνουν τα παιδιά για να περνάει η ώρα τους. Σχετίζονται με την ανάπτυξη της δημιουργικής τους φαντασίας, με την κοινωνικοποίησή τους, με την ολοκληρωμένη τους ανάπτυξη» ανέφερε σε σχετική του δήλωση ο Δήμαρχος Σπύρος Μυλωνάς και συνέχισε: «Έχουμε σε εξέλιξη ένα σημαντικό πρόγραμμα για νέες παιδικές χαρές αλλά και για παρεμβάσεις στις ήδη υπάρχουσες με όρους ασφάλειας για τα παιδιά, με όργανα φιλικά προς το περιβάλλον και με φροντίδα για το δημόσιο χώρο» κατέληξε ο Σπύρος Μυλωνάς.

    GLEARNET

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Παντρεύτηκε η Μαίρη Μηλιαρέση – Ο γάμος με τον Αγρινιώτη σύντροφό της

    Τον εκλεκτό της καρδιάς της, καταγόμενο από το Αγρίνιο,...

    Οι Μεσσήνιοι της Πάτρας στον εορτασμό της Αγίας Σοφίας

    Οι Μεσσήνιοι της Πάτρας με ανακοίνωση τους υπογραμμίζουν πως "ήταν...

    Βραβείο καλύτερης χορογραφίας στη Μαριμίλλη Ασημακοπούλου για τις “ΟρΝΘες” της ομάδας ΣΦήγΚΕΣ

    Στους 38ους Πανελλήνιους Θεατρικούς Αγώνες Ερασιτεχνικών Θιάσων στο Δήμο...