Λογαριασμοί της ΔΕΗ και άλλων εταιρειών φθάνουν καθυστερημένα σε δεκάδες καταναλωτές της Πάτρας και της περιοχής, οι οποίοι διατυπώνουν έντονες διαμαρτυρίες, γιατί δεν έχουν το περιθώριο της έγκαιρης εξόφλησης. Και τούτο διότι δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που έλαβαν λογαριασμούς, ενώ αυτοί είχαν λήξει! Από την ώρα που ένας λογαριασμός παραλαμβάνεται εκπρόθεσμα, ο καταναλωτής χάνει την έκπτωση που παρέχει η ΔΕΗ στους συνεπείς πελάτες της.
Αλλά και άλλοι καταναλωτές δυσκολεύονται να εξοφλήσουν τον λογαριασμό γιατί δεν έχουν μπροστά τους το εύλογο περιθώριο που δίνει υπό νορμάλ συνθήκες η ΔΕΗ στους πελάτες της.
Οι διαμαρτυρίες δεν προέρχονται μόνο από καταναλωτές της Πάτρας. Εχουν αφετηρία τους, επίσης, χωριά και οικισμούς της Αχαΐας και είναι αλλεπάλληλες.
Το πρόβλημα της μη έγκαιρης παράδοσης των λογαριασμών έχει εντοπισθεί και βρίσκεται στα ΕΛΤΑ που διαθέτουν μειωμένο προσωπικό και ως εκ τούτου οι εναπομείναντες δυνάμεις αδυνατούν να παραδώσουν έγκαιρα την αλληλογραφία…
Η ΔΕΗ, από την πλευρά της, τονίζει ότι ταχυδρομεί έγκαιρα τους λογαριασμούς και υπολογίζει ότι το περιθώριο μέχρι την ημερομηνία λήξης ανέρχεται σε 20 -25 μέρες.
Είναι γνωστό δε, ότι τους τελευταίους μήνες οι συνδικαλιστές και οι διανομείς των ΕΛΤΑ έχουν διαμαρτυρηθεί για την «αποψίλωση» των υπηρεσιών του φορέα, αλλά αναπληρώσεις δεν έχουν γίνει…