Στην προσπάθεια αποσυμφόρησης που απαιτείται στους οδικούς άξονες γύρω από την Αττική, εντάσσεται και η λεωφόρος Κύμης η οποία ως δημόσιο έργο δεν θα έχει διόδια, ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο οποίος μίλησε στην ΕΡΤ για το χρονοδιάγραμμα όλων των μεγάλων έργων αλλά και για την «στροφή» των Ελλήνων, όπως και των Ευρωπαίων, στα Ι. Χ. εν μέσω πανδημίας.
Η ανάταξη – ενίσχυση του στόλου αστικών λεωφορείων ανέβασε τον αριθμό στα 1300 από 850 οχήματα που υπήρχαν πριν από 2 χρόνια, ανέφερε ο Υπουργός υπενθυμίζοντας ότι έγιναν 600 προσλήψεις στην «πρώτη γραμμή».
Η έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες πρέπει να αναμένεται ως κίνητρο είπε ο κ. Καραμανλής τονίζοντας ότι «πρέπει όλοι να προβληματιστούμε καθώς έχουν πέσει οι δείκτες εμβολιασμών».
Το χρονοδιάγραμμα των έργων στα μεγάλα οδικά δίκτυα
Η Πατρών- Πύργου θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2023, ενώ ξεκινούν άμεσα παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας ύψους 30 εκατομμυρίων Ευρώ, στα επικίνδυνα σημεία.
Κάθε πενταετία ξεκληρίζεται ένα χωριό, όπως μού είχε πει κάτοικος της περιοχής, είπε ο κ. Καραμανλής.
Ο Υπουργός μίλησε για συστηματική δουλειά ώστε να δοθούν οι απαραίτητες εγκρίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ χαρακτήρισε το έργο θύμα της προσπάθειας δημιουργίας ΣΥΡΙΖΑ channel με εργολάβο που θα γινόταν καναλάρχης».
Θέλουμε και μετρό και αρχαία, είπε ο Κ.Καραμανλής αναφερόμενος στο μετρό της Θεσσαλονίκης το οποίο θα δοθεί σε λειτουργία στο τέλος του 2023, λόγω της «τεράστιας καθυστέρησης από προσφυγές και διαφωνίες».
Μέσα στο καλοκαίρι θα είναι έτοιμο το τραμ στον Πειραιά, είπε επίσης ο κ. Καραμανλής.
Για την επέκταση του μετρό στην Αθήνα με την γραμμή 4, ο Υπουργός ανέφερε ότι το έργο θα ολοκληρωθεί σε 7-8 χρόνια.