Το χαρακτηρισμένο ήδη ως «Εργο Εθνικής Σημασίας» της επέκτασης της σιδηροδρομικής γραμμής του Οδοντωτού από τα Καλάβρυτα ως την Ιερά Μονή Αγίας Λαύρας, θα κοστίσει, εντέλει, πολύ περισσότερα από τα 5 εκατ. ευρώ, που αρχικά είχε ειπωθεί.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές της εφημερίδας «Πελοπόννησος», στον ΟΣΕ εκτιμάται πια ότι το έργο θα φτάσει κοντά στα 11 εκατ. €. και κατόπιν πρωθυπουργικής επιθυμίας θα χρηματοδοτηθεί εξολοκλήρου από Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.
Μετά τον χαρακτηρισμό, ως «εθνικό έργο», θα δοθεί εντολή για εκπόνησης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, για να ξεκινήσουν μετά οι διαδικασίες απαλλοτριώσεων, που βάσει χάραξης της νέας γραμμής των 5 χλμ., θα απαιτηθούν σε συνολικά 58 σημεία της διαδρομής, μετά κάποιων εμποδίων.
Η όλη διαδικασία ΜΠΕ και απαλλοτριώσεων, θα κρατήσει πάνω από 1 χρόνο.
Πάντως, η αναγκαιότητα της επέκτασης, η σπουδαιότητα και ιστορικότητα του Οδοντωτού, έχουν οδηγήσει στην ξεκάθαρη πολιτική βούληση να μην υπάρξουν εμπόδια και καθυστερήσεις.
Σκέψη των διοικούντων στον ΟΣΕ είναι, παράλληλα, το τρενάκι να υπαχθεί σε νεοσυσταθείσα εταιρεία και να λειτουργεί ως τουριστικό, χωρίς να αποκλείεται μάλιστα συμμέτοχοι στο εταιρικό σχήμα να κληθούν να είναι τόσο η Περιφέρεια ΔΕ, που θα χρηματοδοτήσει το έργο, όσο και ο οικείος Δήμος των Καλαβρύτων.