“Μάχη” για το τρένο! Το υπουργείο επικαλείται… υπόγεια ύδατα! Σκληρή απάντηση Πελετίδη

    Ημερομηνία:

    Μεταξύ ασάφειας και αβεβαιότητας εξελίσσεται το μεγάλο έργο κατασκευής της νέας διπλής ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής Ρίου – Νότιο Λιμάνι Πάτρας, με τον «διάλογο ανταγωνισμού» υπουργείου Υποδομών – Μεταφορών και ενδιαφερομένων Εταιρειών να έχει ολοκληρωθεί και τώρα να αναμένεται η συνέχιση της διαδικασίας υλοποίησης της μεγάλης υποδομής. Αυτό δημοσίευσε σήμερα η εφημερίδα Πελοπόννησος.

    Σε άτυπη συνεργασία που είχαν ΟΣΕ και Υπουργείο με μελετητική Ομάδα Γεωλόγων, αφού εκτίμησε κάποια πρώτα δεδομένα της νέας γραμμής του σιδηροδρόμου, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δύσκολα αυτή θα μπορούσε να υπογειοποιηθεί, ακόμα και σε τμήματα που πολιτικά η κυβέρνηση τα έχει αποδεχθεί, αλλά και σ’ εκείνο (Κανελλοπούλου – νέο λιμάνι).

    Από μια πρόχειρη γεωλογική μελέτη, προέκυψε ότι σε πολλά σημεία υπάρχει μεγάλη ποσότητα υδάτων, που καθιστούν από «επίφοβο μέχρι και πλήρως απαγορευτικό» το υπόγειο πέρασμα της γραμμής.

    Το πρόβλημα γίνεται εντονότερο σε σημεία της χαραχθείσας γραμμής, πολύ κοντά στη θάλασσα, όπως στο επίμαχο, εντός του οικιστικού ιστού και παραλιακού μετώπου της Πάτρας!

    Στο μεταξύ, αυτή η εξέλιξη, γίνεται σε μια περίοδο κατά την οποία το υπ. Υποδομών δρομολογεί την εκπόνηση της οριστικής μελέτης του Τμήματος Ρίο – νέο λιμάνι, με το ερώτημα – βάσει των παραπάνω – να είναι ένα: Θα μπορεί να προβλέπει υπογειοποίηση. Κι αν ναι πού;

    Το τελευταίο «αγκάθι» του έργου είναι η χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ενωση, που κι αυτή θα’ ναι συνάρτηση χρησιμότητας και τεχνικής… παράλληλα με την ανάλογη κοινωνική συναίνεση.

    Αμεση ήταν η απάντηση του Δήμου:

    ICECAP

    Ουδέποτε έχει τεθεί, από τις προηγούμενες και τη σημερινή κυβέρνηση, τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ, κάποιο ζήτημα. Η Δημοτική Αρχή απαιτεί, μαζί με το λαό και τους φορείς, να μη διχοτομηθεί η πόλη μας με επίγεια διέλευση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων.

    Όπως έχει ανακοινωθεί και είναι γνωστό, έχει ήδη ξεκινήσει ο Διαγωνισμός, με τη συμμετοχή των μεγάλων κατασκευαστικών εταιρειών, με πρώτο βήμα τον Ανταγωνιστικό διάλογο για την κατασκευή του έργου της σιδηροδρομικής γραμμής. Η όψιμη «ανακάλυψη» τέτοιων ζητημάτων, αντικειμενικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δοθούν οι ελάχιστες εκπτώσεις για το έργο, με σκοπό τα αυξημένα κέρδη των αναδόχων.

    Σε κάθε περίπτωση κάνουμε γνωστό ότι ο πατραϊκός λαός επιμένει στα δίκαια αιτήματά του για υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής από το Ρίο έως την Κανελλοπούλου. Τέτοιου είδους στοιχεία και άλλα που πιθανόν θα προκύψουν, δεν πρόκειται να αποπροσανατολίσουν, ούτε θα αποδυναμώσουν τον αγώνα μας για υπογειοποίηση και γραμμικό πάρκο στην επιφάνειά του.

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Γενέθλια για τον Βασίλη Καΐλα – Δείτε πόσο χρονών έγινε

    Τα γενέθλιά του γιόρτασε ο Βασίλης Καΐλας την Πρωτομαγιά. Ο καταξιωμένος...

    Η αστυνομικός πίσω από την καταγγελία βλέπει σχέδιο εκδίκησης από πρώην της

    Τις δικές της εξηγήσεις για τα πολυτελή ταξίδια στη Μύκονο και στο Ντουμπάι έδωσε χθες...

    Σκά(ε)ι βόμβα με Τατιάνα Στεφανίδου!

    Στη… γωνία βγήκε ο Σκάι! Κλέβει ο τηλεοπτικός σταθμός του...

    Μαθήτρια έβγαλε σουγιά κατά την διάρκεια καβγά έξω από το σχολείο της

    Στη δικαιοσύνη πρόκειται να παραπεμφθεί η υπόθεση ανήλικης μαθήτριας,...