Το 35% των οχημάτων που παρήχθησαν πέρσι από τα εργοστάσια ήταν λευκού χρώματος. Πλέον, το λευκό έχει εδραιώσει τη θέση του ως το πιο δημοφιλές χρώμα στην αυτοκινητοβιομηχανία όντας κατά κάποιο τρόπο η πιο «ασφαλής» επιλογή. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το μαύρο (18%) με την πρώτη πεντάδα να συμπληρώνουν το γκρι (14%), το ασήμι (11%) και το μπλε (8%).
Το λευκό αν και παρέμεινε η δημοφιλέστερη επιλογή, είδε τις αποχρώσεις του γκρι/ασημί και μπλε να αυξάνουν τη δημοτικότητα τους, ενώ ραγδαία ήταν και η άνοδος πιο «ζωντανών» χρωμάτων (όπως πορτοκαλί, πράσινο φωσφοριζέ, μωβ κ.α.) κυρίως στις «εξωτικές» κατασκευές.
Στη Βόρεια Αμερική, τα δεδομένα είναι ελαφρώς διαφορετικά. Οι οδηγοί στις ΗΠΑ εδώ και αρκετά χρόνια είχαν ως Νο1 επιλογή τους το λευκό, όπως φαίνεται όμως το αντικατέστησαν με το ασημί/γκρι οδηγώντας το στην κορυφή των πιο mainstream χρωμάτων για το 2021. Μεγάλη ήταν η άνοδος επίσης και στις αποχρώσεις του μπλε, με το κόκκινο να παραμένει η κορυφαία επιλογή για τα σπορ αυτοκίνητα, ενώ σημαντική αύξηση κατέγραψε και το πράσινο (σε ποικίλες αποχρώσεις) στα pick up.
Στο ίδιο μήκος κύματος με τις ΗΠΑ κινήθηκαν και η Ευρώπη, στην οποία δημοφιλέστερο χρώμα για το 2021 ήταν το γκρι/ασημί (32%), ακολούθησε το λευκό (26%) με την 3άδα να συμπληρώνει το μαύρο σε ποσοστό 18%.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης την αύξηση της δημοτικότητας στις διχρωμίες των αυτοκινήτων. Οι άφθονες επιλογές εξατομίκευσης που προσφέρουν οι εταιρείες έχει δώσει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέγουν το αυτοκίνητο τους σε διαφορετικούς χρωματισμούς (διαφορετικό χρώμα αμαξώματος και διαφορετικό στην οροφή) επαναφέροντας ουσιαστικά ξανά στο προσκήνιο την τάση από τις δεκαετίες του 1950 και 1960. Μάλιστα, χάρη στις νέες τεχνολογίες βαφής των αμαξωμάτων τα δύο χρωματικών τόνων αυτοκίνητα διατίθενται σε μια τεράστια ποικιλία χρωματικών επιλογών και όχι σε μαύρο ή λευκό όπως συνέβαινε κατά βάση παλαιότερα.
Ο Misty Yeomans εκ των υπευθύνων της έρευνας δήλωσε: «Η διχρωμία στα σύγχρονα αυτοκίνητα έχει ήδη αυξήσει τη δημοτικότητα της και θα συνεχίσει με ακόμα μεγαλύτερη δυναμική καθώς είναι μια τάση που αρέσει τόσο στους κατασκευαστές όσο και στους καταναλωτές. Κάτι που αναμένεται να συμβεί και με τα χρώματα ειδικής παραγγελίας αλλά και τις ματ αποχρώσεις φινιρίσματος».