Η Grecale ξεκινά την εμπορική της πορεία στην Ιταλία από 76.470 ευρώ στην έκδοση GT με δίλιτρο τούρμπο τετρακύλινδρο κινητήρα με mild υβριδικό σύστημα και απόδοση 300 ίππους.
Η GT κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα και βασίζεται όπως και η Levante στο δάπεδο Giorgio που είχε υπάρχει από την εποχή της FCA και βρίσκεται κάτω από αυτοκίνητα όπως η Alfa Romeo Giulia και Stelvio (και φυσικά την Levante).
H έκδοση Trofeo κοστίζει 114.950 ευρώ και είναι η πιο δυνατή της σειράς, με τον τρίλιτρο V6 που μοιάζει αρκετά με αυτόν της MC20 και απόδοση στους 530 ίππους, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και τελική 285 χλμ/ώρα. Η συγκεκριμένη έκδοση έχει μεγαλύτερα μετατρόχια και ειδικά φρένα από την Βrembo με εξαπίστονες δαγκάνες.
Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης η βασική Levante των 330 ίππων ξεκινά από τις 87.000 ευρώ στη γειτονική χώρα, ενώ στην κορυφαία της έκδοση, την Trofeo των 580 ίππων, αγγίζει τις 161.000 ευρώ, αριθμοί που κάνουν την Grecale να ακούγεται… προσιτή. Στην Ελλάδα η Levante GT ξεκινά από τις 100.612 ευρώ, ενώ η Trofeo κοστίζει από 226.076 ευρώ.
Στην Ελλάδα των αυξημένων φόρων (τέλος ταξινόμησης κλπ) στα πολυτελή αυτοκίνητα υπολογίστε ένα επιπλέον κόστος 12.000 ευρώ, ενώ η Levante ξεκινάει από τα 100.000 ευρώ και ανεβαίνει…
Mε μήκος στα 4.859 μέτρα και αρκετά πιο compact διαστάσεις, η Grecale είναι αισθητά μικρότερη από τα 5+ μέτρα της Levante. Παρ’ όλα αυτά διατηρεί τα βασικά σχεδιαστικά γνωρίσματα της μεγάλης αδελφής της, με την πολύ εντυπωσιακή μάσκα με την τρίαινα, το μακρύ καπό και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα.
Στόχος λοιπόν της Grecale είναι να τραβήξει ένα μεγαλύτερο κοινό στην μάρκα, κάτι που υποχρέωσε την εταιρία να κάνει όσο γίνεται καλύτερη την προετοιμασία της και να καθυστερήσει για κάμποσους μήνες την παρουσίασή της. Όμως η αναμονή έλαβε τέλος, και η Grecale είναι πλέον μία πραγματικότητα.