Αίσθηση έχει προκαλέσει η αποκάλυψη που έκανε η Μαίρη Μακρογαμβράκη, μιλώντας στην «Espresso», αναφορικά με την υπόθεση της Πάτρας, την οποία παρακολουθεί ολόκληρη η χώρα με κομμένη την ανάσα.
Η γνωστή αστρολόγος σε δηλώσεις της είπε πως η Ρούλα Πισπιρίγκου έχει την ίδια ημέρα γενέθλια με την κόρη της Μαλένα, το πρώτο από τα τρία αγγελούδια που έφυγε από τη ζωή. Συγκεκριμένα, η Μαίρη Μακρογαμβράκη ανέλυσε τους αστρολογικούς χάρτες της 33χρονης γυναίκας και του πρώτου παιδιού που πέθανε, κάνοντας λόγο για μία «διαστροφική αποκάλυψη». Και αυτό γιατί, σε περίπτωση που αποδειχθεί πως εκτός από τον θάνατο της Τζωρτζίνας οφείλονται σε εγκληματική ενέργεια και οι θάνατοι της Ιριδας και της Μαλένας, τότε σημαίνει πως η αδίστακτη γυναίκα ξεκίνησε τις στυγερές δολοφονίες από το παιδί με το οποίο τη συνέδεε ακόμη και η ημερομηνία γέννησης, την οποία και η ίδια διατυμπάνιζε. Στην αποκάλυψη αυτή είχε προχωρήσει η Ρούλα Πισπιρίγκου για πρώτη φορά στις 4 Αυγούστου του 2015, μία ημέρα προτού φέρει στον κόσμο το δεύτερο παιδί της, τη Μαλένα, με την εξής ανάρτηση στην προσωπική της σελίδα στο facebook: «Αύριο γενεθλιάζω, αλλά για μένα είναι διπλή χαρά, γιατί μετά από εννέα μήνες θα αντικρίσω το μουτράκι της δεύτερης κορούλας μου… γι’ʼ αυτό και θα απέχω λίγο από τις δημοσιεύσεις… Εύχομαι καλό καλοκαίρι, καλή λευτεριά στις εγκυμονούσες… με υγεία».
Σε άλλη ανάρτησή της, στις 5 Αυγούστου του 2021, και σε μια προσπάθεια να συγκινήσει τους διαδικτυακούς της φίλους, δημοσίευσε την ημέρα των γενεθλίων της, τα πλήρη στοιχεία γεννήσεως τόσο τα δικά της όσο και της Μαλένας, αποκαλύπτοντας ακόμα και τις ώρες: «5/8/89, ώρα 12.20, με έφερε η μαμά μου στον κόσμο. 5/8/15, ώρα 12.22, έδωσα εγώ ζωή σε εσένα, Μαλένα μου… 5/8/21, ένα απόλυτο κενό... Ξαναγύρισες για περίπου έξι μήνες μέσα από την μπεμπούλα να μου πεις πως δε ανήκες εδώ στον κόσμο αυτό, η θέση σου ήταν κοντά στους αγγέλους, όμορφή μου… Σε ευχαριστώ που ήρθες, έστω και 3,5 χρόνια, να μας διδάξεις πώς είναι η καλοσύνη, η σοβαρότητα και πώς είναι να μοιράζεις άπλετη αγάπη και στο παραμικρό σποράκι πάνω στη γη… Ήσουν το θαύμα μου, καλή μου κουφετίτσα… να γιορτάσεις εκεί ψηλά και να μου στέλνεις δύναμη να ξέρω πως είσαι καλά… Θα κάνετε το καλύτερο πάρτι με την αδερφούλα σου. Χρόνια σου αγγελικά, παιδί μου, και χρόνια μας πολλά, γιατί για μένα μια ζωή θα είσαι εδώ…»
Γεννημένη ένα μεσημέρι στις 5 Αυγούστου του 2015 στις 12.22 ακριβώς, την ίδια ώρα με τη μάνα που την έφερε στη ζωή, και ακόμα και σήμερα πλανάται η σκιά για το αν της έκανε το ίδιο κακό όπως και στην Τζωρτζίνα.
Ο Ηλιος αλλά και η Αφροδίτη, κυβερνήτης όλου του χάρτη, σε δύσκολες όψεις με τον Πλούτωνα, δείχνουν ότι η ζωή της θα τερματιζόταν βίαια και με υποχθόνιο τρόπο.
Η Σελήνη, η οποία αντιπροσωπεύει την οικογένεια και τη μάνα, στον Κριό σε απόλυτη σύνοδο με τον πλανήτη Ουρανό, περιγράφει μια διαταραγμένη οικογενειακή ζωή κι ένα περιβάλλον εντελώς αφιλόξενο, με συνεχείς ανατροπές και απρόβλεπτα γεγονότα. Περιβάλλον που το παιδί δεν ένιωσε ποτέ γαλήνη, ζεστασιά και ασφάλεια.
Η μάνα, απόλυτα κυριαρχική, επιθετική και οξύθυμη, δεν αντέχει εμπόδια στον δρόμο της, νιώθει ότι πνίγεται από τη μητρότητα, ενώ η ευαισθησία της είναι επιδερμική. Εχει μεγάλη συναισθηματική αστάθεια εγωισμό αλλά και εγωκεντρισμό. Πρόκειται για μια ψυχικά διαταραγμένη ύπαρξη.
Συντριπτική δύναμη
Το μεσοδιάστημα Αρη – Πλούτωνα, που περιγράφεται ως βία, εξαναγκασμός, κτηνωδία πάνω στον ωροσκόπο που είναι το φυσικό σώμα της Μαλένας συνδέεται με τη Σελήνη, δηλαδή τη μάνα, δείχνοντας ποιος της έκανε κακό.
Και το ίδιο μεσοδιάστημα, σε δύσκολη όψη με τον Αρη, και το μεσουράνημα δείχνουν την ατυχία να δεχτεί κάποιος συντριπτική δύναμη που βάζει σε κίνδυνο τη ζωή του, με τον Αρη να δείχνει κι αυτός τη μάνα Σελήνη.
Τη μάνα τη φωτογραφίζει και ο τέταρτος οίκος του γενέθλιου χάρτη που έχει κυβερνήτη τον Κρόνο σε κοφτερή όψη 45 μοιρών με τον πλανήτη Πλούτωνα της Μαλένας, που δείχνει ότι η μάνα εμποδίζει το παιδί να απολαύσει την εξέλιξή του, εφαρμόζοντας βία και εξαναγκασμό επάνω του, αλλά φωτογραφίζει και τις απώλειες των αδελφών από το χέρι της μάνας. Ο Πλούτωνας στον τρίτο οίκο δείχνει τους θείους, κοντινούς συγγενείς και παίρνουμε την πληροφορία για μηχανορραφίες και μυστικά που κρατούν καλά κρυμμένα και τους καθιστούν κι αυτούς υπεύθυνους της κατάστασης.
Ο χάρτης έχει και καλές όψεις που δείχνουν πως η μάνα φρόντιζε το παιδί γιατί την ενδιέφερε η κοινωνική εικόνα του προς τα έξω, σχηματίζοντας μια καλή εντύπωση για το παιδί της κι αυτό αποδεικνύεται από μαρτυρίες που μιλούν για καλοφροντισμένα εμφανισιακά παιδιά.
Άτυχος ο λαχνός που τράβηξε όταν αποφάσισε να κατέβει στο γήινο περιβάλλον και να ενσαρκωθεί μέσα από μια σκληρή και άκαρδη μάνα. Αναπαύσου εν ειρήνη, Μαλένα, μαζί με τις αδελφές σου. Η θεία δίκη και η κρόνια τιμωρία θα κάνουν τη δουλειά τους.
Γεννημένη, με δική της αναφορά στα social, στις 5 Αυγούστου του 1989 και ώρα 12.20. Με Ηλιο στον Λέοντα σε ζωδιακή μοίρα, που περιγράφεται ως εξής: «Ενας απότομος βράχος που προεξέχει και που πάνω του μερικές τούφες χόρτα βρίσκονται σε μια κατάσταση άθλια».
Πόσο πιο περιγραφικός τρόπος για τον πόνο που έσπειρε γύρω της η Ρούλα Πισπιρίγκου…
Ο πλανήτης Πλούτωνας, βασιλιάς του κάτω κόσμου, σε δύσκολη γωνία με τον Ηλιο της, δίνει προσωπικότητα που ζει στα δικά της σκοτάδια και για να επιβιώσει συμφιλιώνεται με τους δαίμονές της. Σκοπός της, να επιβάλει εξουσιαστικά την παρουσία της με αλαζονεία και έπαρση. Τα πάθη της σκοτεινά και τόσο ισχυρά, που την κάνουν καταστροφική. Χειριστική σε ακραίο βαθμό, ικανή να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε μέσο, αρκεί να πετύχει τον σκοπό της, προβάλλοντας τη σκληρή χρήση της δύναμής της ασκώντας βία. Η όψη επίσης περιγράφει τους φανατισμένους αλλά και τους δικτάτορες και της υπόσχεται πως θα ταπεινωθεί με τον χειρότερο τρόπο. Ο τρίτος οίκος του γενέθλιου χάρτη της περιγράφει τα παιδικά της χρόνια, τον τρόπο σκέψης της αλλά και τον τρόπο που επικοινωνεί με τους άλλους.
Μέσα κατοικούν δύσκολοι πλανήτες που της δημιουργούν σύγχυση, σκέφτεται αντισυμβατικά, αποστασιοποιημένα, σκληρά, ψυχρά, με έλλειψη συναισθήματος. Η επικοινωνιακή της ανασφάλεια την ωθεί στο να μιλά πολύ, εξ ου και η έκθεσή της όλο το προηγούμενο διάστημα στα μέσα. Η φαντασία της οργιάζει, ο νους της διασκορπίζεται δημιουργώντας ασάφεια και αοριστία όταν επικοινωνεί με τους άλλους, λέγοντας ψέματα κατά κόρον, καθώς η όψη δηλώνει τον απατεώνα. Δύσκολα καταπιεσμένα παιδικά χρόνια και η σχέση με τα αδέλφια απόμακρη, ψυχρή, με απότομες εναλλαγές συμπεριφοράς.
Ο Ερμής, πλανήτης της επικοινωνίας, της νόησης και των παιδιών, σε σύνοδο με τον Αρη φανερώνει απερισκεψία, καβγάδες, γκρίνια, ισχυρογνωμοσύνη, οξυθυμία, επιθετικότητα, αγριότητα και ασπλαχνία που έβγαλε στα παιδιά της.
Απελευθέρωση
Τα παιδιά σε δύσκολες καταστάσεις τα αντιμετώπιζε ως βαρίδια και ένιωθε απελευθέρωση κάθε φορά που κάποιο έφευγε από τη ζωή.
Η Σελήνη, που δείχνει τον ψυχισμό, τα συναισθήματα αλλά και την οικογένεια, εγκλωβισμένη στο μεσοδιάστημα Ηλιου-Πλούτωνα, δείχνει ότι σε καταστάσεις θυμού, οργής, θλίψης, φόβου και απογοήτευσης συμπεριφερόταν με βάρβαρο τρόπο. Η Αφροδίτη σε ζωδιακή μοίρα που περιγράφει τον Αλχημιστή, που είναι ικανός να καταστρέψει κόσμο, χειριζόμενος τα στοιχεία της ύλης. Τις περισσότερες φορές εγκλωβίζεται σε αυτή.
Το μεσοδιάστημα Αρη – Πλούτωνα, που δείχνει την τάση να ενεργεί κάποιος με βία, βάρβαρο, σκληρό αλλά και απάνθρωπο τρόπο, σε τετράγωνο με τον γενέθλιο Κρόνο, δείχνει την επιθυμία να ξεπεράσει δυσκολίες και εμπόδια ακόμα και διά της βίας.
Η σχέση με τον σύντροφό της είχε εντάσεις, διαφωνίες, με βοηθητικές όψεις όμως που δίνουν ευκολίες στο να τα βρίσκουν πάλι ύστερα από καβγάδες.
Με τον Πλούτωνα σε κυρίαρχη θέση ένιωθε παντοδύναμη και τα πάντα γι’ αυτήν ήταν ζήτημα ζωής και θανάτου. Κάθε αποτυχία την οδηγούσε στην απόγνωση. Με αυτές τις πλανητικές θέσεις ο άνθρωπος αισθάνεται μόνιμα απειλούμενος και είναι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να καταστρέψει οτιδήποτε του απειλεί την ασφάλεια.
Η ζήλια και η εκδίκηση κυλούσε στις φλέβες της αδιαφορώντας για τα θύματα παιδιά της. Κι όταν ποια αυτός ο Πλούτωνας, κυβερνήτης του Σκορπιο, δεν έχει ποιον άλλον να τσιμπήσει και να θανατώσει με το δηλητήριό του, στρέφεται στον ίδιο του τον εαυτό και στη συγκεκριμένη περίπτωση θα ολοκληρωθούν το μοιραίο και η τελευταία πράξη του δράματος.