Ούτε ένα διερχόμενο σκάφος δεν θα μπορεί να… ρίξει άγκυρα στην Μαρίνα της Πάτρας το φετινό καλοκαίρι μετά την καταστροφή που έγινε τον περασμένο Νοέμβριο.
Η Μαρίνα της Πάτρας πότε δεν είχε μια ιδανική εικόνα με αποτέλεσμα αυτό να έχει αρνητικές συνέπειες στον θαλάσσιο τουρισμό που η πόλη θα μπορούσε να είχε κάνει σημαντικά πράγματα, έχοντας την θάλασσα ως πλούτο της.
Όμως η καταστροφή που έγινε τον περασμένο Νοέμβριο, με την κακοκαιρία να ξηλώνει όλες τις εξέδρες και να δημιουργεί μεγάλες ζημιές στις χερσαίες υποδομές της Μαρίνας, ήρθε για να δέσει το…. γλυκό.
Το έργο για την αποκατάσταση των ζημιών με το κονδύλι των 2 εκατομμυρίων ευρώ που έχει εγκριθεί, αναμένεται να ξεκινήσει από το ερχόμενο φθινόπωρο.
Έτσι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν θέσεις για τη φιλοξενία των διερχόμενων σκαφών και το μόνο που γίνεται είναι μία διαχείριση των θέσεων για τα μόνιμα σκάφη.
Κι αυτό λόγω των κενών που έχουν προκύψει αφού κάποια από τα σκάφη ναυλώνονται τους καλοκαιρινούς μήνες και επιστρέφουν στην βάση τους, στην Μαρίνα από τον Οκτώβριο και μετά.
Το αποτέλεσμα πάντως δεν αλλάζει. Η Μαρίνα έτσι όπως είναι δεν μπορεί να βοηθήσει την Πάτρα στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού, σε ένα καλοκαίρι όπου με την παύση των περιοριστικών μέτρων όλοι οι λιμένες της επικράτειας αναμένεται να γεμίσουν από σκάφη.
Κι ειδικότερα στην περιοχή μας το άνοιγμα της διώρυγας της Κορίνθου (από τον Ιούνιο και μετά), το κλείσιμο της οποίας το περασμένο καλοκαίρι ήταν ένα τροχοπέδη για την προσέλκυση σκαφών, θα μπορούσε να δώσει μία ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στο yachting κα στον θαλάσσιο τουρισμό.