Η πτώση είναι γενικευμένο φαινόμενο σε τουλάχιστον 15 χώρες, με τις μεγάλες αγορές όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία και η Βρετανία να σημειώνουν διψήφια ποσοστά μείωσης των πωλήσεων.
Οι συνολικές ταξινομήσεις σε 27 ευρωπαϊκές αγορές έφθασαν στις 835.854 μονάδες σύμφωνα με την Jato Dynamics. Μάλιστα, ο φετινός Μάιος ήταν ο δεύτερος χειρότερος από το 1985 και ελάχιστα μπροστά από τον καταστροφικό Μάιο του 2020 που εμφανίστηκε η πανδημία.
Οι πωλήσεις από την αρχή του έτους έχουν πέσει και αυτές κατά 13% σε συνολικά 4.482.463 μονάδες σε όλη την Ευρώπη.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα υβριδικά πάντως συνεχίζουν να είναι η μόνη κατηγορία που παρουσιάζει άνοδο, της τάξης του 3,6% φθάνοντας στις 179.000 μονάδες, ενώ μόνο τα ηλεκτρικά αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους από το 16,2% στο 19,2% στα εξηλεκτρισμένα μοντέλα.
Από τις εταιρίες εντύπωση προκαλεί η σταθερότητα της Ηyundai-Kia που έχει πλέον ποσοστό πάνω από το 10%, με πωλήσεις 94.800 αυτοκινήτων και άνοδο 10% σε σχέση με τον περσινό Μάιο.
Όσο για τους πρωταγωνιστές των πωλήσεων, το Peugeot 208 είναι το ευρωπαϊκό best seller, με άνοδο 15% και 18.254 πωλήσεις.
Πίσω του βρέθηκαν τα Opel/Vauxhall Corsa (18,166 μονάδες) το Fiat 500 (17,790 μονάδες), το Volkswagen T-Roc (16,671 μονάδες) και Volkswagen Golf (14,937 μονάδες) το οποίο όμως είχε μια πτώση της τάξης του 35% σε σχέση με πέρσι.
Την δεκάδα έκλεισαν τα Hyundai Tuscon, Fiat Panda, Ford Kuga (με άνοδο 47%), Ford Puma και Toyota Yaris.