ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: Δεν υπάρχει ούτε ένα ευρώ για το τρένο! Πελετίδης: Μόνο υπόγειο! ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ

    Ημερομηνία:

    Συνάντηση αντιπροσωπείας της Δημοτικής Αρχής της Πάτρας και φορέων της πόλης, συναντήθηκαν σήμερα με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, με θέμα την υπόγεια διέλευση του τρένου, σε όλο το τμήμα από το Ρίο έως το Νέο Λιμάνι.

    Στη συνάντηση, που διήρκησε πάνω από μία ώρα, εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής ήταν παρόντες, ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης και η Αντιδήμαρχος Πολεοδομικού, Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης, Αναστασία Τογιοπούλου.

    Εκ μέρους των φορέων της πόλης, στη συνάντηση συμμετείχαν, ο Γιάννης Κανελλόπουλος, πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Καστελλοκάμπου, ο Νίκος Κορωναίος, πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Ρίου και ο Σταύρος Μπουρδόπουλος, γραμματέας του Συλλόγου Καστελλοκάμπου.

    Από την πλευρά της Κυβέρνησης, παρόντες στη συνάντηση ήταν, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ο Υφυπουργός, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Γιώργος Καραγιάννης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, καθώς και ο Διευθυντής του γραφείου του Υπουργού, Διομήδης Νταούλας.

    Στη συνάντηση, έγινε εκτενής παρουσίαση του Υπομνήματος που κατέθεσαν στον Υπουργό η Δημοτική Αρχή και οι φορείς (το υπόμνημα επισυνάπτεται), καθώς επίσης αναπτύχθηκαν εκτενώς τα επιχειρήματα της πόλης, υπέρ της πλήρους υπογειοποίησης.

    Από την πλευρά του, ο Υπουργός, ανέφερε ότι μέχρι σήμερα δεν είναι διασφαλισμένο ούτε ένα ευρώ για το έργο συνολικά. Χαρακτηριστικά, ανέφερε ότι το έργο απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παρότι είχε υψηλή βαθμολογία, καθώς μπήκαν σε προτεραιότητα σιδηροδρομικά έργα στην Κεντρική Ευρώπη, στα οποία η Επιτροπή δίνει υψηλή προτεραιότητα, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, που βρίσκεται τώρα σε εξέλιξη. Σύμφωνα με τον Υπουργό, το Σεπτέμβρη θα βγει δεύτερη πρόσκληση, στην οποία θα επανυποβληθεί το έργο και θα έχουμε νεότερα έως το Μάρτη του 2023. 

    Εξέφρασε τη σιγουριά του για την εύρεση χρηματοδότησης για τα 5,2 χιλιόμετρα υπογειοποίησης, θεωρεί όμως ότι θα υπάρξει μεγάλη δυσκολία για την υπογειοποίηση των υπόλοιπων 2,8 χιλιομέτρων, από το Ρίο έως την Κανελλοπούλου. Σύμφωνα με τον ίδιο, από την προηγούμενη Κυβέρνηση, είχε υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανάλυση κόστους – οφέλους μόνο για 2,8 χιλιόμετρα υπογειοποίησης, από τον Άγιο Διονύσιο έως το Νέο Λιμάνι.

    Η Δημοτική Αρχή και οι αντιπρόσωποι των φορέων, επέμειναν στη θέση, ότι το συγκεκριμένο έργο, θα καθορίσει τη ζωή της Πάτρας για δεκαετίες και εκατονταετίες, συνεπώς επιβάλλεται να κατασκευαστεί τώρα, σύμφωνα με τις ανάγκες της πόλης και των κατοίκων της, δεν παίρνει διορθώσεις σε δεύτερο χρόνο, πράγμα που συνεπάγεται την αναγκαιότητα υπογειοποίησης σε όλο το μήκος, από το Ρίο έως την Ακτή Δυμαίων.

    Ξεκαθαρίστηκε, ότι απ’ την πλευρά μας, αυτός συνεχίζει να είναι ο απαράβατος όρος, για να προχωρήσει η κατασκευή, όπως άλλωστε προβλέπεται από το Γενικό Πολεοδομικό Σχεδιασμό της πόλης και το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ο κρίσιμος ρόλος της νάυλον σακούλας στην έρευνα για τη γιάφκα των Αμπελοκήπων

    Ο χρόνος παραγωγής μίας …νάυλον σακούλας σκουπιδιών –φέρεται να...

    Ντίζελ, μαζούτ και άλλα προϊόντα μεταφέρονται από πλοίο σε πλοίο στο Αιγαίο, κοντά στη Λέσβο και τη Χίο

    Ανησυχία για ενδεχόμενη περιβαλλοντική ρύπανση προκαλούν οι μεταγγίσεις πετρελαίου...

    Τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου η κεντρική προεκλογική εκδήλωση του...
    Best Shop