Ερχεται στην Πάτρα νέα πολυεθνική εταιρεία με μεγάλο κατάστημα! Νέες θέσεις εργασίας

    Ημερομηνία:

    Στην τελική ευθεία έχουν περάσει οι προετοιμασίες της πολωνικής Pepco για το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά.

    Το πρώτο κατάστημα βρίσκεται σε τελική φάση ανάπτυξης και θα λειτουργήσει το προσεχές διάστημα στο εμπορικό πάρκο Piraeus Retail Park, που κατασκεύασε η Ten Brinke κι έχει περάσει στον έλεγχο της Trade Estates του ομίλου Fourlis.

    Η Pepco είχε προαναγγείλλει ταχεία ανάπτυξη με πάνω από 10 καταστήματα τον πρώτο χρόνο, όταν αποκάλυψε στα τέλη του 2021 τις προθέσεις της να καταστήσει την Ελλάδα την 17η χώρα του χαρτοφυλακίου της στην Ευρώπη. Παράλληλα, η κίνηση ενισχύει την παρουσία του ομίλου Pepco (που λειτουργεί και τις εκπτωτικές αλυσίδες λιανικής Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία και Dealz στην Ισπανία και την Πολωνία) σε 20 αγορές.

    Φλίγκος

    Βασικός συνεργάτης της πολυεθνικής στα πρώτα της βήματα στην τοπική αγορά είναι ο όμιλος Fourlis, ο οποίος χάρη στις επενδύσεις που έχει υλοποιήσει σε logistics και λόγω της τεχνογνωσίας που διαθέτει στο retail είναι σε θέση να εξυπηρετήσει πέρα από τις ανάγκες των δικών του σημάτων και τη ζήτηση εγχώριων και ξένων παικτών του λιανεμπορίου.

    Eίναι ενδεικτικό ότι η πολωνική Pepco εγκαινιάζει την παρουσία της σε κατάστημα του ομίλου στην Πειραιώς, χωρίς να αποκλείεται συνεργασία και στον τομέα των logistic, όπως άφησε να ενοηθεί πρόσφατα σε συνέντευξη τύπου ο Βασίλης Φουρλής, επικεφαλής του ομίλου Fourlis. Στο ίσιο πλαίσιο εντάσσονται συνομιλίες για την τοποθέτηση της πολυεθνικής σε υφιστάμενα project του ομίλου σε Λάρισα ή/και Ιωάννινα -όπου ανακατασκευάζονται τα καταστήματα ΙΚΕΑ απελευθερώνοντας χώρο για είσοδο tenants- αλλά και στα νέα project. Ο όμιλος έχοντας δρομολογήσει ήδη σχέδια για retail park στο The Ellinikon προωθεί επένδυση για εμπορικό πάρκο σε Πάτρα.

    Σημειώνεται ότι η Pepco, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας από τον Μάιο του 2021, είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες – εκτός του κλάδου FMCG – στην Ευρώπη. Το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει ρούχα για όλη την οικογένεια, καθώς και μικροπράγματα και διακοσμητικά για το σπίτι σε προσιτές τιμές, γεγονός που την καθιστά ανταγωνιστή για μικρές επιχειρήσεις αλλά και αλυσίδες τύπου JumboΜΠΕΛΑ -0,76%. Σχεδιάζει να προσλάβει 120 εργαζόμενους στην Ελλάδα, σε πρώτη φάση και ψάχνει εμπορικά ακίνητα 350 – 650 τ.μ. σε malls και πόλεις με πάνω από 20.000 κατοίκους.

    Στο α’ τρίμηνο του 2022 ο όμιλος εμφάνισε έσοδα 2,372 δισ. ευρώ με EBITDA 347 εκατ. ευρώ ενώ το 2021 έκλεισε με κύκλο εργασιών 4,122 δισ.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Νέες ρυθμίσεις στα ενοίκια: Τι αλλάζει για κλειστά ακίνητα και εξοχικές κατοικίες

    Ένα από τα πιο πιεστικά κοινωνικά ζητήματα στην Ελλάδα παραμένει...

    Νέα εποχή για τις Πυραμίδες της Αιγύπτου: Το σχέδιο των $30 εκατ. που αλλάζει τον τουρισμό

    Μια νέα εποχή ξημερώνει για τις Πυραμίδες της Γκίζας, καθώς το εμβληματικό...

    Nτουμπάι… οι παραλίες της Αττικής – Ξαπλώστρα 320 ευρώ με κράτηση και dress code

    Το μπάνιο στη θάλασσα στην Αττική κοστίζει πλέον όσο ένα αεροπορικό...

    Αγίου Πνεύματος: Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ τη Δευτέρα

    Κανονικά λειτουργούν καταστήματα και σούπερ μάρκετ τη Δευτέρα (09/06)...