Ανάμεσα στις πλατφόρμες streaming, το Netflix δεσπόζει ως βασιλιάς, αλλά, όπως φαίνεται το τελευταίο διάστημα, η πρωτοκαθεδρία του απειλείται, μιας και χάνει συνεχώς συνδρομητές.
Πιο συγκεκριμένα, το Netflix στο πρώτο τρίμηνο του 2022 έχασε 200.000 συνδρομητές, κάτι που σηματοδότησε την πρώτη μείωση συνδρομητών στην πλατφόρμα από το 2011.
Στην έκθεση που δημοσιεύθηκε τώρα και αφορά το δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς (δηλαδή το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου), το Netflix σημειώνει ακόμα μεγαλύτερη μείωση συνδρομητών.
Για την ακρίβεια, τους τρεις τελευταίους μήνες, ο κολοσσός του streaming έχασε 970.000 συνδρομητές παγκοσμίως. Πρόκειται για την μεγαλύτερη απώλεια συνδρομητών που σημειώθηκε ποτέ στο Netflix.
Αναλυτικά, το Netflix έχασε 1.3 εκατομμύρια συνδρομητές στις ΗΠΑ και τον Καναδά, άλλους 770.000 στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική, παρέμεινε σε σταθερά επίπεδα στην Λατινική Αμερική, ενώ, απέκτησε 1 εκατομμύριο νέους συνδρομητές στην Ασία.
Έτσι, υτή την στιγμή το Netflix έχει 220.67 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Η μείωση συνδρομητών ήταν κάτι που αναμενόταν για την πλατφόρμα streaming. Μάλιστα, οι αριθμοί αποδείχθηκαν μικρότεροι από το αναμενόμενο, μιας και υπολογιζόταν πως στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι χρήστες που θα αποχωρούσαν από το Netflix θα ήταν 2 εκατομμύρια.
Προκειμένου το Netflix να αποτρέψει αυτή την μείωση συνδρομητών, προσθέτει μια έξτρα χρέωση για το μοίρασμα κωδικών συνδρομής σε παραπάνω χρήστες σε χώρες της Λατινής Αμερικής, ενώ, λανσάρει και μια νέα, φθηνότερη εκδοχή του, που όμως θα περιλαμβάνει διαφημίσεις μέσα στην πλατφόρμα.