Ένταξη του έργου «Σταθμός Συμπίεσης στην Αμπελιά» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020

    Ημερομηνία:

    Με απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Ιωάννη Τσακίρη υπογράφηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ & ΤΑ  στις 19-07-2022,  η Ένταξη της Πράξης «Σταθμός Συμπίεσης στην Αμπελιά» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020»

    Φλίγκος

    Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή Σταθμού Συμπίεσης στην περιοχή της Αμπελιάς Φαρσάλων με σκοπό να παρασχεθεί η απαραίτητη συμπιεστική ικανότητα για την ανταπόκριση στην μελλοντικά αυξημένη ζήτηση σε φυσικό αέριο.

    Με δεδομένη την σύνδεση του αγωγού ΤΑΡ στη Ν. Μεσήμβρια, αναμένεται αύξηση στη μεταφερόμενη ποσότητα φυσικού αερίου από το Βορρά προς το Νότο, μέσω του ΕΣΦΑ.

    Για να διασφαλιστεί η υδραυλική επάρκεια του δικτύου σε όλα τα σενάρια επιλογής σημείου εισόδου από τους Χρήστες για τις ποσότητές τους, υφίσταται ανάγκη ενίσχυσης του συστήματος μεταφοράς μέσω της εγκατάστασης σταθμού συμπίεσης στο νότιο τμήμα της Ελλάδας, που συγκεντρώνει μεγάλο μέρος της ζήτησης.

    ICECAP

    Ο σταθμός θα περιλαμβάνει δύο μονάδες συμπίεσης συν την εφεδρική μονάδα, με ισχύ (2+1) x 10MW, ενώ θα παρέχει την δυνατότητα συμπίεσης και σε αντίστροφη ροή.

    Η συνολική Δημόσια Δαπάνη της Πράξης ανέρχεται σε 30.111.471,88 ευρώ, ενώ το συνολικό κόστος της Πράξης ανέρχεται σε 59.626.677,00

    Η ημερομηνία έναρξης της Πράξης ορίζεται η 22/01/2020 λήξης η 31/12/2023, ενώ Δικαιούχος του έργου είναι ο Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ) Α.Ε.

    Το ΕΣΠΑ αποτελεί σημαντικό χρηματοδοτικό εργαλείο και για κρίσιμα έργα υποδομής που αφορούν στην εξοικονόμηση ενέργειας και στην ενεργειακή αναβάθμιση της χώρας μας.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Οι Ιταλοί ρίχνουν €360 εκατ. στον ελληνικό σιδηρόδρομο και παίρνουν πάνω από €450 εκατ. σε έργα υποδομής και ασφάλειας

    Εικοσιτρία συνολικά τρένα από τα οποία τα δεκαπέντε θα είναι συρμοί...

    Έφη Αχτσιόγλου από την Πάτρα: «Η Ελλάδα χρειάζεται άμεσες πολιτικές για την αντιμετώπιση της δημογραφικής κρίσης»

    Στην κρίσιμη διάσταση του δημογραφικού ζητήματος στην Ελλάδα εστίασε...

    Άντζελα Γκερέκου από Πάτρα: «Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να γίνει πιλότος βιώσιμου τουρισμού»

    Στη συνεδρία με τίτλο «Τουρισμός 2030: Εναλλακτικές και Βιώσιμες...