«Στα χαρτιά» η τετραήμερη εργασία είναι σίγουρα μία θετική αλλαγή σε μία επιχείρηση, με ορισμένες έρευνες μάλιστα να καταλήγουν ότι έχει οφέλη και για τον εργαζόμενο και για τον εργοδότη, αφού μεταξύ άλλων βελτιώνει την ποιότητα της δουλειάς, μειώνει το άγχος και αυξάνει τη δυνατότητα εύρεσης νέων ταλέντων.
Ωστόσο, όπως φαίνεται από το παράδειγμα της εταιρείας ερευνών Alter Agents, η τετραήμερα εργασία δεν ταιριάζει σε όλους τους οργανισμούς.
Η εταιρεία πειραματίστηκε με το τετραήμερο (32 ώρες εργασίας) για 10 εβδομάδες, επιτρέποντας στους εργαζομένους να επιλέξουν οι ίδιοι ποια ημέρα θέλουν να λείψουν.
Η μόνη προϋπόθεση ήταν ότι δύο άτομα της ίδιας ομάδας δεν μπορούσαν να λείψουν την ίδια ημέρα.
Όπως δηλώνει στο Fast Company η διευθύνουσα σύμβουλος της Alter Agents, Rebecca Brooks, «το σύστημα δούλευε διότι οι πελάτες δεν το παρατηρούσαν. Μάλιστα, δεν είπαμε στους πελάτες μας τι κάναμε. Αποφασίσαμε πως θα πετυχαίναμε μόνο εάν οι πελάτες μας δεν είχαν ιδέα για την τετραήμερη εβδομάδα».