Με το δεξί ξεκίνησε η πρεμιέρα της Superleaque για την ομάδα του ΑΡΗ, που επικράτησε του Λεβαδειακού, αλλά όσοι βρέθηκαν στο γήπεδο ασχολήθηκαν κυρίως με την σημαντική προσθήκη στην διοίκηση του οργανισμού, με την είσοδο του επιχειρηματία Νικόλαου Τριμμάτη ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του αντιπροέδρου, δίπλα στον κ. Θεόδωρο Καρυπίδη.
Με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη ο επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στο χώρο του real estate στην Μ. Βρετανία είναι πρόεδρος της Concept Business Group (CBG) ιδιωτικής εταιρείας επενδύσεων και διαχείρισης ακινήτων όπου στο ενεργητικό της έχει καταγράψει συμφωνίες άνω των 2 δισ. λιρών τα τελευταία 15 χρόνια. Μάλιστα η ανάπτυξη και πώληση των πολυτελών οικιστικών και εμπορικών συγκροτημάτων βρίσκονται στις πιο ακριβές συνοικίες του Λονδίνου, κυρίως σε Mayfair, Knightsbridge, Swiss Cottage και Belgravia. Από τα κορυφαία έργα της CBG αποτελεί το συγκρότημα των 100 διαμερισμάτων στην περιοχή των παλαιών Βασιλικών Ναυπηγείων «Kings Henrys Dock» στο Δυτικό Λονδίνο, όπου τέθηκε υπό ανάπλαση ολόκληρη η περιοχή προσελκύοντας πλούσιους επενδυτές από Xονγκ Kονγκ, Σιγκαπούρη, Mέση Aνατολή και απολαμβάνοντας υψηλές υπεραξίες, όπως και το σχέδιο κατασκευής ξενοδοχείου και εμπορικού κέντρου στο αεροδρόμιο Xίθροου.
Μετά από 30 χρόνια επιχειρηματικής δραστηριότητας στο Λονδίνο, εδώ και λίγα χρόνια έχει αποφασίσει να επενδύσει και στην Ελλάδα.
Η αρχή έγινε με την υλοποίηση ενος διπλού project τουριστικής και οικιστικής ανάπτυξης στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής κόστους 3 εκατομμυρίων ευρώ και αφορά την κατασκευή 12 πολυτελών κατοικιών με πισίνα, οι οποίες είναι προς πώληση. Επίσης ο 47χρονος επιχειρηματίας, στις αρχές του 2019 είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εξαγορά του Πόρτο Καρράς από τον όμιλο του Κωνσταντίνου Στέγγου κάτι το οποίο δεν έγινε μιας και το εμβληματικό τουριστικό συγκρότημα της Βόρειας Ελλάδας κατέληξε στα χέρια του κ. Ιβάν Σαββίδη.
Πλέον ο κ. Τριμμάτης επενδύει και στο ποδόσφαιρο με στόχο να οδηγήσει τον ΑΡΗ στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, ενώ στα πλάνα του βρίσκεται και η κατασκευή του νέου γηπέδου της κιτρινόμαυρης ΠΑΕ.
«Η κίνησή μου αυτή έγινε και γιατί αγαπάω την ομάδα του ΑΡΗ, αλλά και γιατί αγαπώ τη Θεσσαλονίκη. Οικογενειακά έχουμε μια αγάπη για την ομάδα του ΑΡΗ από την ίδρυσή του ενώ η Θεσσαλονίκη είναι η πόλη που μεγάλωσα. Έτσι μπαίνοντας στην οικογένεια του ΑΡΗ θα ήθελα με την προσπάθειά που θα κάνουμε ο ΑΡΗΣ να παραμείνει μια μεγάλη ομάδα με αξιόλογους παίκτες και πιστεύω ότι ο ΑΡΗΣ έχει να προσφέρει στον κόσμο της Θεσσαλονίκης. Διότι όλοι εδώ στον ΑΡΗ, από τους οπαδούς μέχρι την διοίκηση είμαστε με ένα πάθος και μια δύναμη την οποία θέλουμε να την διοχετεύσουμε ώστε να παραμείνει ο ΑΡΗΣ μεγάλη ομάδα και επιπλέον να κάνουμε και ένα πρότζεκτ το οποίο θα μιλάει για τη Θεσσαλονίκη και για όλους τους φιλάθλους για αρειανούς, παοκτζήδες ηρακληδείς. Γιατί κάθε γήπεδο είτε του ΑΡΗ είτε του ΠΑΟΚ είναι γήπεδο της πόλης μας και μιλάει για τον πολιτισμό μας και τον αθλητισμό μας. Όραμά μου και όραμα όλης της ομάδας είναι να έχουμε ένα γήπεδο και έναν χώρο που θα έρχεται ο φίλαθλος να απολαύσει τον αγώνα, να κάνει τα ψώνια του να πάει στον κινηματογράφο και να φιλοξενήσει ανθρώπους σε ένα ωραίο ξενοδοχείο. Θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν προορισμό όχι μόνο για τους φιλάθλους του ΑΡΗ αλλά για τη Θεσσαλονίκη», θα πει στο protothema.gr ο κ. Τριμμάτης σχετικά με τα σχέδιά του για τη θέση που ανέλαβε στον ΑΡΗ.
«Εμείς θέλουμε την κυβέρνηση μαζί μας, τις τοπικές αρχές, τους φιλάθλους και όλο τον κόσμο της Θεσσαλονίκης για να ολοκληρώσουμε αυτό το πρότζεκτ το οποίο φιλοδοξούμε να κάνουμε καλύτερο και από ό,τι υπάρχει στο εξωτερικό», ανέφερε ο κ. Τριμμάτης ο οποίος είναι ένας από τους πλουσιότερους Έλληνες του Λονδίνου και θα ασχοληθεί με
την κατασκευή του εμπορικού κέντρου και του ξενοδοχείου καθώς και την κατασκευή δυο ουρανοξυστών στα πρότυπα του Marina Tower στο Ελληνικό.
Το νέο ιδιόκτητο γήπεδο θα βρίσκεται σε οικόπεδο συνολικής έκτασης 170 στρεμμάτων στην περιοχή του αεροδρομίου, ιδιοκτησίας του ΟΑΕΔ όπου θα γίνει ανταλλαγή με το γήπεδο Χαριλάου. Η απόφαση για τον κ. Τριμμάτη να δραστηριοποιηθεί σε έναν επαγγελματικό χώρο έξω από τα νερά του δεν ήταν δύσκολη μιας και από τη θέση του αντιπροέδρου στον ΑΡΗ δεν θα ασχολείται με μεταγγραφές και άλλα θέματα της ποδοσφαιρική ομάδας παρά μόνο με την κατασκευή του νέου γηπέδου και των υπόλοιπων εμπορικών χώρων. Βέβαια αν έχει την οποιαδήποτε πληροφορία από την Αγγλία για κάποιο ταλέντο της στρογγυλής θεάς, φυσικά και θα το συζητάει με τον κ. Καρυπίδη και το τμήμα σκάουτινγ.
Εξέχων μέλος της βρετανικής επιχειρηματικής κοινότητας ο 47χρονος φέρει την ιδιότητα του Honorary Chairman στο Greek Economic Forum. Εκπροσωπεί την 3η γενιά της οικογένειας του στον κλάδο των ακινήτων, σε μια παράδοση που ξεκινά αρκετές δεκαετίες πίσω στον χρόνο. Από την εποχή, κυρίως, του πατέρα του, ο οποίος υπήρξε ένας από τους πιο γνωστούς εργολάβους στην Θεσσαλονίκη, κατασκευάζοντας και πουλώντας κατοικίες στην μεταπολεμική Ελλάδα. “Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη, στο Φάληρο. Έχω περάσει από τη Γερμανική σχολή, τελείωσα το ελληνικό κολλέγιο και σε ηλικία 17 ετών έφυγα για το Λονδίνο για να σπουδάσω αλλά με την απόφαση να μείνω και να φτιάξω καριέρα εκεί” θα πει σε συνέντευξή του στο HellenicDNA πριν από περίπου ένα μήνα. Μετά την αποφοίτησή του από το Πανεπιστήμιο όπου σπούδασε πολιτικές επιστήμες και διεθνείς σχέσεις, συνέχισε με μάστερ στο shipping trading and finance ενώ ήδη είχε ξεκινήσει την καριέρα του με το πρώτο του ακίνητο.
“Η εταιρεία μου σήμερα ασχολείται με την ανάπτυξη ακινήτων, κατοικιών, shopping center, ξενοδοχείων και business parks και αυτή η δραστηριότητα έχει περάσει από την Αγγλία στη Γερμανία. Στην Ελλάδα αρχίζουμε μια παράλληλη δραστηριότητα με το εξωτερικό. Η Ελλάδα είναι ο καλύτερος επενδυτικός προορισμός αυτή τη στιγμή τουλάχιστον στην Ευρώπη. Είναι ένας επενδυτικός προορισμός που δίνει τεράστιες ευκαιρίες έχει μεγάλες προοπτικές είναι παρθένα σε διάφορους τομείς σε διάφορα μέρη και πιστεύω ότι όλοι λίγο πολύ έχουν αρχίσει να το καταλαβαίνουν”.
Προσωπικός φίλος με τον Μπόρις Τζόνσον τον οποίο και υποστήριξε το 2009 – 2010 στην πορεία του ως δήμαρχος αλλά το Brexit για τον κ. Τριμμάτη ήταν μια κακή απόφαση. “Ένιωσα προδωμένος από την απόφαση αυτή, διότι χτίζεις μια ζωή σε μια χώρα, υποστηρίζεις τη χώρα αυτή μέσω των εργαζομένων σου, των επενδύσεών σου, μέσω της ζωής σου και βρίσκεσαι σε ένα αποτέλεσμα το οποίο σίγουρα δεν ήταν το καλύτερο και δεν θα είναι το καλύτερο. Βέβαια το Λονδίνο και η Αγγλία θα παραμείνει μια μεγάλη δύναμη και θα αναπτυχθεί. Ίσως κάποια στιγμή σε 20 χρόνια, κάποιος φοιτητής στην Οξφόρδη ή στο Κέιμπριτζ θα είναι ο επόμενος αρχηγός και θα ξαναχτυπήσει την πόρτα της Ευρώπης αλλά μέχρι στιγμής η Αγγλία δίνει τη μάχη της να είναι εκεί που πρέπει να είναι”.
Στις 11 Δεκεμβρίου 2021 ο Νικόλας Τριμμάτης κόλλησε κορωνοϊό και έμεινε στο νοσοκομείο στις 24 Ιανουαρίου 2022. Το ταξίδι που έκανε από το Λονδίνο στη Θεσσαλονίκη ήταν αρκετό ώστε ο επιχειρηματίας να βρεθεί αντιμέτωπος στον covid-19 με τους γιατρούς στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο να κρίνουν απαραίτητο να διασωληνωθεί. Επί 17 ημέρες ακροβατούσε μεταξύ ζωής και θανάτου στην εντατική, αρχικά στο Ιπποκράτειο και στη συνέχεια στο 424 στρατιωτικό νοσοκομείο, όπου μεταφέρθηκε. Αν και διπλά εμβολιασμένος ο Νικόλας Τριμμάτης πέρασε δύσκολες στιγμές ενώ στο πλευρό του είχε τη μητέρα του Κάτια Τριμμάτη αλλά και τους γιατρούς των νοσοκομείων οι οποίοι έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να τον σώσουν, όπως και κατάφεραν.
Πριν από λίγες ημέρες ο επιχειρηματίας γιόρτασε με λίγους και καλούς φίλους τα γενέθλιά του στο four season του Αστέρα μεταξύ των οποίων και ο κ. Καρυπίδης. Το 2014 ο Νικόλας Τριμμάτης “χτύπησε” σε δημοπρασία την θωρακισμένη Mercedes-Benz 500 SEL του Κωνσταντίνου Καραμανλή, έναντι του ποσού των 100.000 ευρώ, τη στιγμή που αρχικές εκτιμήσεις έκαναν λόγο για πώληση περίπου στις 25.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο του Εθνάρχη είχε ακόμη και φιάλη οξυγόνου με αυτονομία έξι ωρών για την περίπτωση που θα δεχόταν επίθεση και θα κινδύνευε ο τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Ο κ. Τριμμάτης που ήταν και ο πλειοδότης, το έχει μόνιμα στη Θεσσαλονίκη και το χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του όταν επισκέπτεται τη συμπρωτεύουσα. Το αυτοκίνητο είναι 5.600 κυβικά και ζυγίζει 4 τόνους.