Σίγουρα δεν πρόκειται για το πιο προσιτό μοντέλο που πωλείται, ωστόσο το κοινό που το επιλέγει είναι ταγμένο σε αυτό και δεν το αλλάζει με τίποτα. Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι, οι πελάτες του Range Rover αλλάζουν το αυτοκίνητό τους μόνο όταν αλλάζει η γενιά και αυτό το βλέπουμε ήδη τους τελευταίους μήνες αφότου ανακοινώθηκε η έλευση της νέας γενιάς στην Ελλάδα.
Μεγάλη ζήτηση…
Ήδη η ζήτηση είναι μεγάλη, αλλά το πρόβλημα με τις παραγωγές και τις καθυστερήσεις δημιουργεί θέματα σε πελάτες και αντιπροσώπους.
Στην πράξη για να παραλάβει κάποιος ένα καινούριο Range Rover ίσως περιμένει ακόμα και ένα χρόνο (!), ίσως και περισσότερο αν πρόκειται για κάποιο πολύ ιδιαίτερη παραγγελία.
Εκδόσεις τιμές και… 530 άλογα!
Αυτή τη στιγμή το Range Rover είναι διαθέσιμο με κινητήρες, βενζίνης, diesel και Plug in hybrid (βενζίνη). Οι εκδόσεις βενζίνης έχουν χωρητικότητα 3.0 – 4.4 λίτρα και έχουν ισχύ από 400 έως 530 άλογα. Αντίστοιχα οι εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου 3.0 λίτρων ξεκινούν από τους 249 και φτάνουν έως τους 350 ίππους. Τέλος, οι εκδόσεις Plug in hybrid που είναι όλες με κινητήρα εσωτερικής καύσης 3.0 λίτρων και συνδυάζονται με ηλεκτροκινητήρα έχουν ισχύ από 440 έως 510 άλογα.
Αναφερόμαστε σε ένα αυτοκίνητο που η αρχική του τιμή ξεκινά από τα 150.001 στην έκδοση diesel με τους 249 ίππους. Έχετε αναρωτηθεί πόσο μπορεί να φτάσει να κοστίζει το ακριβότερο Range Rover τελευταίας γενιάς με όλα τα έξτρα και τους φόρους στην Ελλάδα; Για να πάρουμε την απάντηση επισκεπτόμαστε μία αντιπροσωπεία της JLR.
Ποια είναι η TOP έκδοση;
Όπως θα δείτε και στο σχετικό video, το ακριβότερο Range Rover αφορά στην έκδοση SV με το μακρύ μεταξόνιο (LWB). Το συγκεκριμένο εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 4.4 λίτρων και αποδίδει 530 ίππους.
Η αρχική τιμή της εν λόγω έκδοσης είναι τα 330.232 ευρώ και όπως θα δείτε με τον εξοπλισμό που μπορεί κάποιος να προσθέσει φτάνει μέχρι και τα 384.531 ευρώ!