Καταλύματα που δεν μοιάζουν καθόλου με τις online φωτογραφίες τους, ατελείωτες λίστες με κανόνες και παράλογες απαιτήσεις από τους οικοδεσπότες προς τους επισκέπτες, όπως να βάλουν πλυντήριο ή να κουρέψουν το γκαζόν. Πλέον, όλο και περισσότεροι συνειδητοποιούν ότι το να μένεις σε ένα Airbnb δεν υπόσχεται πάντα τις διακοπές που ονειρευόσουν.
Αυτό ακριβώς καυτηριάζει η νέα διαφήμιση της αλυσίδας ξενοδοχείων Hilton. Μία οικογένεια φτάνει στο κατάλυμα που έχει κλείσει για να βρει έναν σκοτεινό και τρομακτικό πύργο που δεν μοιάζει σε τίποτα με τις φωτογραφίες στην πλατφόρμα.
Μόλις μπαίνει μέσα, διαβάζει μία μεγάλη λίστα με κανόνες, που περιλαμβάνει κάποιους πιο λογικούς (όχι παπούτσια) αλλά και κάποιους πιο παράλογους (όχι σφυρίγματα, όχι σάντουιτς).
«Όταν προτιμάς ονειρεμένες διακοπές από τον εφιάλτη της βραχυχρόνιας μίσθωσης, το πού μένεις έχει σημασία», λέει η διαφήμιση καθώς η οικογένεια παίρνει τις βαλίτσες της και βρίσκει «καταφύγιο» σε ένα ξενοδοχείο Hilton.