Παρουσιάστηκε απόψε η Ferrari 499P, το Hypercar με το οποίο οι Ιταλοί επιστρέφουν στην κορυφαία κλάση του WEC και του Le Mans ύστερα από 50 χρόνια.
Με τη δέουσα μεγαλοπρέπεια παρουσιάστηκε απόψε το Hypercar με το οποίο η Ferrari επιστρέφει στην κορυφαία κλάση του Le Mans και του WEC, του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αγώνων Αντοχής, ύστερα από 50 χρόνια. Κάνοντας κλικ εδώ, μπορείτε να δείτε το βίντεο της παρουσίασης.
Όσον αφορά το αισθητικό μέρος τουλάχιστον, είναι σίγουρα από τα πιο εντυπωσιακά αγωνιστικά αυτοκίνητα που έχουμε δει, μολονότι δε σχεδιάστηκε από κάποιον διάσημο στυλίστα αλλά από τον ίδιο τον άνεμο, σύμφωνα με τις προσταγές της αεροδυναμικής σήραγγας και των προγραμμάτων ρευστοδυναμικής.
Η Ferrari 499P, όπως είναι το επίσημο όνομα του Hypercar, έχει ήδη κάνει τις πρώτες της δοκιμές στο Fiorano τον Ιούλιο και στο Portimao τον Σεπτέμβριο, όπου μάλιστα συνάντησε στεγνή αλλά και βρεγμένη πίστα. Την οδήγησαν οι Alessandro Pier Guidi, James Calado, Antonio Fuoco, Miguel Molina και Davide Rigon.
Η πρώτη αίσθηση, όπως ανέφεραν, είναι ότι πρόκειται για αυθεντική Ferrari, που εμπνέει σιγουριά στο όριο, από την πρώτη επαφή μαζί της. Αύριο η Ferrari 499P θα κάνει επίσης κάποιους γύρους στην Imola, εμπρός στους καλεσμένους της θρυλικής Ιταλικής εταιρίας.
Περισσότερα για την Ferrari 499 P μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων Αντοχής WEC 2023 περιλαμβάνει 8 αγώνες σε 3 ηπείρους. Συμμετέχουν 6 κατασκευαστές: Toyota, Ferrari, Peugeot, Porsche, Cadillac και Glickenhaus.
Εν τω μεταξύ, στην Αμερική δοκιμάζονται πυρετωδώς τέσσερα Hypercars, της Cadillac, της Porsche, της BMW και της Acura (Honda), εν όψει του αγωνιστικού τους ντεμπούτου στο Πρωτάθλημα IMSA (το WEC των Αμερικανών) από τον Ιανουάριο. Τα δύο πρώτα, όπως ήδη αναφέραμε, θα τα δούμε και στο Le Mans το 2023, την BMW το 2024 ενώ για το Acura προς το παρόν τα σχέδια δεν περιλαμβάνουν αγώνες εκτός Αμερικής.