Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν την ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Με λίγα λόγια, είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης για την κοινή χρήση βίντεο σύντομης διάρκειας, όπου θα δείτε μερικά από τα πιο δημιουργικά βίντεο από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα. Το TikTok έχει γίνει ο πρωτοπόρος των τάσεων. Από τη μουσική που χορεύουμε, fitness και wellness, μέρη που πρέπει να επισκεφθούμε, μέχρι το να κάνουμε παρορμητικές αγορές μέσω TikTok.
Ποιος χρησιμοποιεί το TikTok ;
Λοιπόν, η εφαρμογή έχει πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες οι οποίοι συνεχίζουν να αυξάνονται ραγδαία. Θα πρέπει επίσης να γνωρίζουμε ότι, αν και η πλειοψηφία των χρηστών είναι 29 ετών και κάτω, σχεδόν το 40% των χρηστών είναι στα 30, 40 και 50 τους! Επίσης είναι ένα πολύ αφοσιωμένο κοινό – ο μέσος χρήστης του Tik Tok ανοίγει την εφαρμογή έως και 8 φορές την ημέρα και μπορεί να αφιερώσει κατά μέσο όρο 52 έως 80 λεπτά καθημερινά στην εφαρμογή.
Οι γενικοί κανόνες του TikTok :
- Πάρτε μια αίσθηση της εφαρμογής αναζητώντας περιεχόμενο στη σελίδα Discovery. Πλοηγηθείτε ανακαλύπτοντας τα trending hashtags και τα πιο δημοφιλή βίντεο ανά κατηγορία.
- Όλα έχουν να κάνουν με το viral περιεχόμενο, ακόμη και λογαριασμοί με λίγους ακόλουθους μπορούν να συγκεντρώσουν εκατομμύρια προβολές σε ένα βίντεο, αν είναι δημιουργικό.
- Το περιεχόμενο του TikTok θα πρέπει να είναι μοναδικό για την πλατφόρμα, ωστόσο αξίζει να το προωθήσετε και στο Instagram. Αν και το Instagram δεν θα προωθήσει σε μεγάλο βαθμό περιεχόμενο με υδατογράφημα TikTok.
- Να θυμάστε ότι άλλα άτομα θα σας κάνουν tag σε βίντεο με τις δικές τους εμπειρίες με το προϊόν σας. Αυτό θα αυξήσει τις πωλήσεις online και θα χτίσει ένα ισχυρό brand σας.
Βέλτιστες πρακτικές για το TikTok :
- Η γρήγορη αντίδραση είναι το κλειδί – εντοπίστε τις τάσεις γρήγορα και προσαρμοστείτε σε αυτές. Το ίδιο ισχύει και για τους ήχους που το άκουσμά τους κυριαρχεί στην μόδα.
- Δημοσιεύετε τακτικά και χρησιμοποιείτε λεζάντες / hashtags ( ιδιαίτερα τα #fyp, #foryou και #foryoupage ) έχουν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.
- Μην επαναχρησιμοποιείτε περιεχόμενο από άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εκτός εάν θέλετε να φέρετε τους ακολούθους σας από τη μία στην άλλη. Το περιεχόμενο του TikTok θα πρέπει να δημιουργηθεί για το TikTok.
Από τους ANVETO MARKETERS : Ιδέες για επιχειρήσεις και ψηφιακό μάρκετινγκ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ | ΣΧΕΔΙΑΣΗ ESHOP | ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ