To Jogger είναι ένας χαμαιλέοντας, μια και συνδυάζει στοιχεία πολυμορφικού και SUV, με στόχο να γίνει το πιο hot οικογενειακό με τιμή που πραγματικά θυμίζει άλλη εποχή.
Η πλατφόρμα που βασίζεται το Jogger είναι η CMF, πράγμα που σημαίνει πως μοιράζεται μηχανικά μέρη με το Sandero. H ουσιαστική διαφορά είναι το μεταξόνιο που φτάνει τα τρία μέτρα, και χάρη σε αυτό το Jogger εξοπλίζεται και με τρεις σειρές καθισμάτων. Ο πιο ενδιαφέρων κινητήρας μέχρι στιγμής είναι ο χιλιάρης TCe, που έχει τη δυνατότητα να καίει και LPG, με τεράστια οφέλη στην τιμή σε σχέση με τη βενζίνη. Η απόδοση είναι στους 100 ίππους και στα 17 κιλά ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο που έχει αρκετά καλή κλιμάκωση και βοηθά τον κινητήρα να αντεπεξέλθει με το βάρος των 1.400 κιλών. H κατανάλωση κυμαίνεται στα 9 λίτρα/100 χλμ. με το υγραέριο και οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 120 γραμμάρια διοξειδίου/χλμ.
Οδηγικά δεν είναι κάτι το ξεχωριστό σε καμία διάσταση. Η συνολική αίσθηση είναι κοντά στα άλλα μοντέλα της φίρμας, με την κύλιση να είναι καλή παρά τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, για να μπορεί να ανταποκριθεί στο έξτρα βάρος των επτά επιβατών. Το μεγάλο μεταξόνιο δυσκολεύει την ευελιξία εντός πόλης. Στο ταξίδι είναι αξιοπρεπές, με την κλιμάκωση του κιβωτίου να βοηθά αρκετά. Η ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος και τα μεγάλου προφίλ ελαστικά είναι αρκετά για μικρές εξορμήσεις σε ήπιους χωματόδρομους.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι πολύ κοντά σε αυτήν του Duster. Τα υλικά είναι σκληρά, η εργονομία αρκετά καλή και οι χώροι αξιόλογοι για όλες τις σειρές των καθισμάτων. Το πορτμπαγκάζ για την επταθέσια διάταξη είναι στα 565 λίτρα με τα καθίσματα διπλωμένα και στα 160 με αυτά στην κανονική τους θέση.
Το Jogger είναι μια πραγματικά διαφορετική πρόταση. Συνδυάζει τον value for money χαρακτήρα όλων των αυτοκινήτων της Dacia με στοιχεία crossover και την πρακτικότητα ενός πολυμορφικού με επτά θέσεις. Η τιμή του είναι το στοιχείο που το κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρον, με την έκδοση του υγραερίου να ξεκινά από τα 22.680 ευρώ για την επταθέσια διάταξη και την πενταθέσια να ξεκινά κάτω από τα 20.000 ευρώ.