Σύμφωνα με τα στοιχεία τής «EV Volume», το πρώτο εξάμηνο του έτους πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο 4,3 εκατομμύρια εξηλεκτρισμένα οχήματα, δηλαδή Plug-in Hybrid και αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Ο συγκεκριμένος όγκος πωλήσεων, σημαίνει μια αύξηση κατά 13,4% για τα εξηλεκτρισμένα οχήματα (συνολικά), έναντι του 8,3% που σημειώθηκε το πρώτο εξάμηνο της περυσινής χρονιάς. Σε ό,τι αφορά στην αγορά με τις περισσότερες πωλήσεις, δεν ήταν άλλη από την κινεζική.
Βάσει των στοιχείων που δημοσίευσε η «EV Volume», στην ασιατική χώρα πουλήθηκαν περίπου 2.450.000 εξηλεκτρισμένα οχήματα, αριθμός που «μεταφράζεται» σε μια ποσοστιαία αύξηση 113%(!) σε σχέση με αυτόν του πρώτου εξαμήνου του 2021.
Η επόμενη μεγαλύτερη αγορά ήταν η ευρωπαϊκή στην οποία το πρώτο εξάμηνο του 2022 πουλήθηκαν περίπου 1.160.000 εξηλεκτρισμένα οχήματα, αριθμός που σημαίνει αύξηση κατά 9,0%, συγκριτικά με το ίδιο περσινό χρονικό διάστημα.
Τέλος, η τρίτη σε όγκο πωλήσεων ήταν η αγορά της Βορείου Αμερικής (ΗΠΑ, Καναδάς) όπου ο αριθμός των οχημάτων αυτής της τεχνολογίας ήταν περίπου 480.000.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της «EV Volumes» το δημοφιλέστερο, παγκοσμίως, σε πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο στο πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν το Tesla Model Y με 315.000 μονάδες.
Στη δεύτερη θέση ήταν ένα ακόμα μοντέλο τής εταιρείας τού Εlon Musk, το Model 3, το οποίο είχε 219.000 πωλήσεις.
Βάσει των δεδομένων, στο πρώτο εξάμηνο του 2022 το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη ήταν το Volkswagen ID. 4.
Αναφορικά με το ποια εταιρεία εξηλεκτρισμένων οχημάτων είχε τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων δεν ήταν άλλη από την (κινεζική) BYD. Αυτή, σημείωσε μια ποσοστιαία αύξηση κατά 320% σε σχέση με το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι.
Στη δεύτερη θέση ήταν η Tesla με αύξηση 48%, συγκριτικά, ενώ στην τρίτη θέση ήταν η Volkswagen η οποία δεν είχε κάποια μεταβολή στις πωλήσεις, στα Plug-in Hybrid και στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της.