ΒΙΚΟΣ: Η εταιρεία που κάνει την ιδέα, πράξη! Η Ηπειρος θριαμβεύει και στα αναψυκτικά

    Ημερομηνία:

    Την παρουσίαση του νέου βιομηχανοστασίου στο Καλπάκι με δύο νέες γραμμές παραγωγής αναψυκτικών σε γυαλί και αλουμίνιο παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στα Ιωάννινα, η εταιρεία Βίκος. Η παρουσίαση, συμπίπτει με την επέτειο 30 ετών αναπτυξιακής πορείας της εταιρείας και την πολυδιάστατη κατοχύρωση της ηγετικής θέσης της στον κλάδο.

    ΒΙΚΟΣ: Η εταιρεία που κάνει την ιδέα, πράξη! Η Ηπειρος θριαμβεύει και στα αναψυκτικά
    Πέτρος Σεπετάς

    Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Βίκος Α.Ε. κ. Πέτρος Σεπετάς κατά την εναρκτήρια ομιλία του, ανέφερε ότι όταν ξεκίνησε η εταιρεία, η Ήπειρος ήταν πρακτικά αποκλεισμένη, χωρίς αναπτυξιακή δυναμική, προοπτική και ευκαιρίες. «Εμείς, τότε, είδαμε την προοπτική και δημιουργήσαμε την ευκαιρία. Κάναμε την ιδέα, πράξη. Βάλαμε φιλόδοξους στόχους και τους πετύχαμε. Καταφέραμε η εταιρεία να έχει ηγετική θέση στον κλάδο, με πέντε υπερσύγχρονα εργοστάσια και καθετοποιημένη παραγωγή.  Είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα». Ο κ. Σεπετάς δήλωσε περήφανος για την επόμενη γενιά, τον Κωνσταντίνο, τον Ρηγίνο και τον Παύλο, που συνεισφέρουν με τις ιδέες τους στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και τον εκσυγχρονισμό της εταιρείας, αλλά και για τους εργαζόμενους, που αποτελούν τα μέλη της μεγάλης οικογένειας Βίκος.

    ΒΙΚΟΣ: Η εταιρεία που κάνει την ιδέα, πράξη! Η Ηπειρος θριαμβεύει και στα αναψυκτικά
    Βασίλης Γοργόλης

    Ο Αντιπεριφερειάρχης Ηπείρου, κ. Βασίλης Γοργόλης, που παρευρέθηκε και χαιρέτησε, εξήρε τα εταιρικά επιτεύγματα της Βίκος Α.Ε. υπογραμμίζοντας την αναπτυξιακή σημασία που έχει για την Ήπειρο συνολικά η λειτουργία της, καθώς έχει θετικό αποτύπωμα στην οικονομία και την κοινωνία, ενώ ταυτόχρονα διαχειρίζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το νερό.

    ΒΙΚΟΣ: Η εταιρεία που κάνει την ιδέα, πράξη! Η Ηπειρος θριαμβεύει και στα αναψυκτικά
    Κωνσταντίνος Καψάλης

    Ο Δήμαρχος Πωγωνίου, κ. Κωνσταντίνος Καψάλης, ανέφερε, από την πλευρά του, ότι η εξέλιξη της εταιρείας αποτελεί μία δικαίωση για όσους πίστεψαν στη σημασία της επιχειρηματικής αυτής προσπάθειας πριν από 30 χρόνια και υπογράμμισε τη σημαντική συμβολή στην τοπική απασχόληση, καθώς η ανάπτυξη της Βίκος Α.Ε. φέρνει διαρκώς νέες θέσεις εργασίας.

    Παρουσιάζοντας τα στοιχεία των επιδόσεων της Βίκος Α.Ε. ο Sales & Marketing Director κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς ανέφερε ότι το 2021 ο τζίρος άγγιξε τα 91 εκατ. ευρώ και για φέτος η εκτίμηση της αύξησης είναι μεταξύ 18% – 20%. Ενώ συνολικά η κατηγορία του νερού τρέχει με αύξηση 2,1%, το brand Βίκος αναπτύσσεται με 7,4%*. Στην κατηγορία των αναψυκτικών η Βίκος Cola Zero που λανσαρίστηκε τον Μάρτιο του 2021 τρέχει από τον περσινό Σεπτέμβριο με ανάπτυξη +39%*, ενώ τα αναψυκτικά Βίκος πορτοκαλάδα και λεμονάδα βρίσκονται στην 3η θέση με μερίδιο 9,3%*, και 11,5%* αντίστοιχα.

    Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η εικόνα του Βίκος Pink Grapefruit, ένα προϊόν που παρουσιάστηκε στην αγορά μόλις τον Μάρτιο του 2022, και πλέον έχει το 12,3% στο σύνολο της αγοράς, έχοντας κερδίσει την 3η θέση, ενώ με βάση τις υφιστάμενες επιδόσεις εκτιμάται ότι μπορεί να ανεβεί στη 2η θέση ως το τέλος της χρονιάς.

    ΒΙΚΟΣ: Η εταιρεία που κάνει την ιδέα, πράξη! Η Ηπειρος θριαμβεύει και στα αναψυκτικά

    Με τις νέες συσκευασίες σε γυαλί και αλουμίνιο, τα προϊόντα της Βίκος Α.Ε. μπαίνουν πλέον στην κατηγορία lifestyle και αποκτούν μεγάλη δυναμική εξωστρέφειας.

    Να σημειωθεί ότι στο νέο βιομηχανοστάσιο του Καλπακίου είναι εγκατεστημένες δύο υπερσύγχρονες γραμμές παραγωγής για αναψυκτικά σε συσκευασίες από γυαλί (20.000 φιάλες την ώρα) και από αλουμίνιο (42.000 κουτάκια την ώρα). Η συνολική παραγωγική δυναμικότητα των 32 γραμμών που διαθέτει η εταιρεία Βίκος στα εργοστάσια της ανέρχεται σε 421.000 μονάδες την ώρα. Με την νέα αυτή επένδυση ολοκληρώνεται ένας κύκλος επενδύσεων 47 εκατομμυρίων της τελευταία επταετίας, ο οποίος ακολουθείται από νέες επενδύσεις στην παραγωγή, τις υποδομές και τα logistics, την ψηφιοποίηση και την ενέργεια, καθώς και το ανθρώπινο δυναμικό.

    ΒΙΚΟΣ: Η εταιρεία που κάνει την ιδέα, πράξη! Η Ηπειρος θριαμβεύει και στα αναψυκτικά
    Ρηγίνος, Κωνσταντίνος και Παύλος Σεπετάς

    Ο κ. Παύλος Σεπετάς, ο οποίος ασχολείται με τα ζητήματα τεχνολογίας, ψηφιοποίησης και εφοδιαστικής αλυσίδας ανέφερε ότι «το industry 4.0 δημιουργεί νέες προσεγγίσεις στις παραδοσιακές τεχνικές παραγωγής στη βιομηχανία. Σε αυτή την κατεύθυνση ολοκληρώνεται μία σημαντική επένδυση για την αναβάθμιση των δυνατοτήτων μας, η οποία θα μας ανοίξει νέες αγορές εντός και εκτός συνόρων». Πρόσθεσε δε χαρακτηριστικά ότι «εξελισσόμαστε και σε μία εταιρεία τεχνολογίας, που θα συλλέγει και θα αξιοποιεί δεδομένα σε όλο το φάσμα δραστηριοτήτων μας. Από την παραγωγή μέχρι τα logistics, αλλά και την εξοικονόμηση ενέργειας».

    Σημειώνεται ότι με έμφαση στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η Βίκος Α.Ε. επενδύει  σε ΑΠΕ, χρησιμοποιεί επιστρεφόμενες φιάλες και από το επόμενο έτος λανσάρει ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων από rPET.

    Ο κ. Ρηγίνος Σεπετάς ο οποίος ασχολείται κυρίως με ζητήματα οικονομικής διαχείρισης και ανθρωπίνου δυναμικού στην εταιρεία, ανέφερε ότι «σήμερα είμαστε μία μεγάλη ομάδα 449 εργαζομένων, στους οποίους αν προστεθούν και όσοι έμμεσα συνεργάζονται με την εταιρεία ο ευρύτερος κύκλος υπερβαίνει τους 650 ανθρώπους». Προανήγγειλε ότι «η εταιρεία Βίκος θα συνεχίσει να επενδύει στην Ήπειρο όχι μόνο επειδή εδώ είναι οι ρίζες μας και είμαστε περήφανοι γι’ αυτές, αλλά και επειδή η Ήπειρος έχει πλέον σημαντικές προοπτικές».

    ΒΙΚΟΣ: Η εταιρεία που κάνει την ιδέα, πράξη! Η Ηπειρος θριαμβεύει και στα αναψυκτικά
    Ελένη Θεοχάρη

    Κλείνοντας την εκδήλωση, η Γενική Διευθύντρια της εταιρείας και Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος κα Ελένη Θεοχάρη ανέφερε ότι «η εταιρεία Βίκος, είναι μία ελληνική οικογενειακή εταιρεία που πρεσβευτές της είναι οι ίδιες οι αξίες. Αξίες, που εμπεριέχονται σε κάθε μπουκάλι και πλέον σε κάθε κουτάκι. Πέρα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα, τον ανθρωποκεντρισμό, τον σεβασμό στο περιβάλλον, και τη φιλαλληλία, την χαρακτηρίζει η ακεραιότητα και η ειλικρίνεια. Τα χαρακτηριστικά της εταιρείας, γίνονται μέσα από τα προϊόντα της, συνώνυμα της ζωής, της αισιοδοξίας και της ευδαιμονίας, όπως όμως την ορίζει ο Αριστοτέλης με την έννοια της ολοκλήρωσης, της πραγμάτωσης και της πληρότητας».

    Μετά την εκδήλωση ακολούθησε ξενάγηση των εκπροσώπων της περιφερειακής – τοπικής αυτοδιοίκησης και του Τύπου στο νέο βιομηχανοστάσιο στο Καλπάκι.

     

     

     

     

     

     

     

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Best Shop