Γεωργιάδης για το «Καλάθι»: «Είναι εργαλείο ανταγωνισμού -Έχει δημιουργηθεί καλάθι στην Κεντρική Λαχαναγορά»

    Ημερομηνία:

    Για τις παρεμβάσεις στην αγορά ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων μίλησε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, τονίζοντας ότι «το καλάθι δεν είναι διατίμηση, αλλά εργαλείο δημόσιου ανταγωνισμού».

    Ο υπουργός Ανάπτυξης μιλώντας στην ΕΡΤ αποκάλυψε ότι οι έμποροι στην Κεντρική Λαχαναγορά έχουν δημιουργήσει, με δική τους πρωτοβουλία, καλάθι με συγκεκριμένα προϊόντα σε χαμηλές τιμές, γι’ αυτόν τον λόγο θα πάει να τους συγχαρεί για την πρωτοβουλία.

    Ταυτόχρονα αναφέρθηκε στο «καλάθι του νοικοκυριού» καλώντας τους πολίτες μέσα από την πλατφόρμα του καταναλωτή να βλέπουν την εξέλιξη των τιμών ανά είδος αυτές τις 7 εβδομάδες λειτουργίας του. «Με τα στοιχεία της 6ης βδομάδας, την έβδομη θα είναι λίγο καλύτερο, έχουμε μείωση 12,7% από την αρχική του τιμή και εξοικονόμηση το μήνα περίπου 67 ευρώ αν κάποιος αγοράζει τα πάντα από το καλάθι», είπε.

    Και όπως τόνισε, «έχουμε αφήσει την αγορά να λειτουργεί ελεύθερα, γι’ αυτό και πήραμε άδεια από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Εμείς δεν έχουμε βάλει διατίμηση. Το καλάθι δεν είναι εργαλείο διατίμησης. Το καλάθι είναι εργαλείο δημόσιου ανταγωνισμού. Βγάζουμε τη λίστα κάθε Τετάρτη με τις αλυσίδες».

    Ο υπουργός Ανάπτυξης μίλησε μεταξύ άλλων και για το πρόγραμμα χρηματοδότησης δανείων το οποίο ανακοίνωσαν τα πιστωτικά ιδρύματα λέγοντας ότι η είναι η πρώτη φορά που ένα πρόγραμμα ενίσχυσης των δανειοληπτών δεν συνδέεται με κρατικές επιχορηγήσεις.

     

    PhysioClinic

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Cheesecake με μαρμελάδα φράουλα

    Υλικά Μερίδες: 8 για τη γέμιση 500γρ. Arla® Φρέσκο Τυρί Κρέμα ...

    ΑΧΑΪΑ: Ερχεται το πρώτο τσάρτερ στον Αραξο

    Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά καλωσορίζει φέτος ο Κρατικός...

    O TΡΑΜΠ ΠΛΗΤΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΧΑΙΑ! Η φέτα Καλαβρύτων στο επίκεντρο των δασμών

    Ανησυχία στους Έλληνες παραγωγούς φέτας προκαλούν οι νέοι δασμοί...

    Μπιγιονσέ: Με εντυπωσιακό ντεκολτέ σε διαφήμιση για προϊόντα μαλλιών

    Αίσθηση προκάλεσε η στιλιστική επιλογή της Μπιγιονσέ προκοειμένου να παρουσιάσει ένα...