Αποκαθηλώνεται ο «βασιλιάς» του fast food – Τα φαγητά που κερδίζουν τη «μάχη» από το σουβλάκι

    Ημερομηνία:

    Σάντουιτς και μπέργκερ φαίνεται να… τρώνε το σουβλάκι. Ψήφο εμπιστοσύνης στα fast food δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, καθώς παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις η εγχώρια αγορά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.

    Σε ό,τι αφορά τα φαγητά που προτιμούν να αγοράζουν απ’ έξω, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF, τη μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων κατέγραψαν την περίοδο 2020-2021 τα σνακ και τα σάντουιτς (+13,5%), ακολούθησαν τα μπέργκερ (+6%) και η πίτσα (+5%), ενώ θετικό πρόσημο παρουσίασαν κι άλλες κατηγορίες, όπως το σουβλάκι.

    Σχετικά με την κατανομή της αγοράς ανά κατηγορία καταστημάτων, το μεγαλύτερο ποσοστό στις συνολικές πωλήσεις του κλάδου καταλαμβάνει διαχρονικά, όπως αναφέρει η έρευνα που παρουσιάζει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», η κατηγορία σνακ και σάντουιτς με το ποσοστό να ανέρχεται στο 37,6%. Ακολουθεί η κατηγορία μπέργκερ με μερίδιο 27,4% και έπεται η πίτσα με ποσοστό 22,1%.

    Οι λοιπές αλυσίδες (καταστήματα που προσφέρουν είδη με βάση το κοτόπουλο, την κρέπα, το donut κλπ) ελέγχουν περίπου το 10% της αγοράς.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ – ΦΩΤΟ: Στον Εισαγγελέα ο ιδιοκτήτης εταιρείας κούριερ και άλλοι 3 για απάτες δεκάδων χιλιάδων ευρώ

    Εξαρθρώθηκε, μετά από πολύμηνη, μεθοδική και εμπεριστατωμένη έρευνα της...

    AXAΪΑ: Είχε βάλει αγγελία για να βρει γυναίκα και η “ερωμένη” του άρπαξε 15.000 ευρώ

    Εξιχνιάστηκε, μετά από μεθοδική έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος...

    ΠΑΤΡΑ: Εκδήλωση του Οικονομικού Επιμελητηρίου στο πλαίσιο του Forum Ανάπτυξης

    Εκδήλωση του Οικονομικού Επιμελητηρίου θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του...

    Χωρίς τηλεόραση κάτοικοι της Κάτω Πτέρης και του Κάλφα – Επιστολή Φ. Ζαΐμη

    Ενδιαφέρον για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν στη λήψη τηλεοπτικών...
    Best Shop