Χειμερινές εκπτώσεις: Ξεκινούν από σήμερα – Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

    Ημερομηνία:

    Πρεμιέρα σήμερα 9/1 για τις χειμερινές εκπτώσεις που θα διαρκέσουν έως τις 28 Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρο Καφούνη τα καταστήματα θα παραμείνουν προαιρετικά ανοιχτά την Κυριακή 15 Ιανουαρίου, με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας από τις 11:00 έως τις 18:00.

    Αναλυτικά, οι Κυριακές του 2023 με ανοιχτά καταστήματα:

    • 09 Απριλίου 2023 – Κυριακή των Βαΐων
    • 16 Ιουλίου 2023 – Η πρώτη Κυριακή των θερινών εκπτώσεων
    • 24 Δεκεμβρίου 2023 – Η τελευταία μέρα πριν τα Χριστούγεννα
    • 31 Δεκεμβρίου 2023 – Η τελευταία μέρα πριν την Πρωτοχρονιά

    «Μετά από δύο άνυδρες εορταστικές περιόδους, φέτος η αγορά κινήθηκε με ικανοποιητικούς ρυθμούς τουλάχιστον τις εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά και ελπίζουμε το ίδιο κλίμα να επικρατήσει και κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου. Καλούμε το καταναλωτικό κοινό να επισκεφτεί από την πρώτη στιγμή τα εμπορικά καταστήματα, να κάνει έρευνα αγοράς και να εκμεταλλευτεί τις πολύ ελκυστικές τιμές, καλύπτοντας τις οικογενειακές ανάγκες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, επιλέγοντας από μία μεγάλη γκάμα προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες των ειδών» δήλωσε ο κ. Καφούνης.

    Πού πρέπει να δείξουν προσοχή οι επιχειρήσεις
    Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:

    • Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.
    • Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
    • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
    • Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από … % έως … %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
    • Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Καμπανάκι για τον υψηλό ΦΠΑ και από τα σούπερ μάρκετ – Ανένδοτη η κυβέρνηση

    Χθες οι εκπρόσωποι της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος (ΕΣΕ)...

    Αναδιώτης και Τσιρώνης με τον Μεντβέντεφ σε σύνοδο των BRICS στο Σότσι

    Ελληνική παρουσία είχε το συμπόσιο των BRICS με βουλευτές και ευρωβουλευτές...

    Eιρήνη Μουρτζούκου: Πώς πέρασε το βράδυ στα κρατητήρια – «Έβλεπα εφιάλτες ότι έχω χειροπέδες συνέχεια στα χέρια μου»

    Δύσκολη νύχτα πέρασε στα γυναικεία κρατητήρια του αστυνομικού τμήματος...

    Υπουργείο Υγείας: Προκηρύσσονται 324 θέσεις γιατρών 12 ειδικοτήτων για τα Κέντρα Υγείας της χώρας

    Υπεγράφη την Τρίτη 19 Νοεμβρίου και αναρτήθηκε η απόφαση...
    Best Shop