Σούπερ μάρκετ: Τι έφερε το «καλάθι του νοικοκυριού»

    Ημερομηνία:

    Στις 11 εβδομάδες εφαρμογής του «καλαθιού του νοικοκυριού», το υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαπιστώσει αλλαγές στις αγορές στα σούπερ μάρκετ από τους καταναλωτές.

    GLEARNET

    Το «καλάθι του νοικοκυριού» αποτελεί σημαντικό κομμάτι του τζίρου των σούπερ μάρκετ, επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης καθώς τα στοιχεία δείχνουν πως ένας στους δύο καταναλωτές που μπαίνουν στο σούπερ μάρκετ αγοράζει αρκετά προϊόντα του «καλαθιού».

    Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα, υπάρχουν «πολλά παράπονα από τα σούπερ μάρκετ ότι πλέον το καλάθι τους κοστίζει πολλά λεφτά διότι, επειδή ακριβώς έχει αυξήσει το μερίδιο στο τζίρο τους σε πολύ μεγάλο βαθμό, εάν δεν πούλαγαν στις τιμές του καλαθιού αλλά πούλαγαν στις κανονικές τιμές, θα είχαν πολύ σημαντική διαφορά στο τζίρο τους».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Από «κόσκινο» εκατοντάδες καταγγελίες για φοροδιαφυγή: Ειδική ομάδα πιάνει δουλειά στην Πάτρα

    Στο φιλτράρισμα εκατοντάδων καταγγελιών και όλων των πληροφοριών για...

    Πάτρα: Στην πλατεία Όλγας η κατάθεση στεφάνων, παρά τα έργα

    Παρά τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη για την...

    Ευλογιά στην Δυτική Ελλάδα: 14.000 ζώα σε 168 µονάδες έχουν θανατωθεί – Τα στοιχεία στο Περιφερειακό Συμβούλιο

    Με προτάσεις για την ενίσχυση των κτηνοτρόφων και συγκεκριµένα...