Σούπερ μάρκετ: Τι έφερε το «καλάθι του νοικοκυριού»

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Στις 11 εβδομάδες εφαρμογής του «καλαθιού του νοικοκυριού», το υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαπιστώσει αλλαγές στις αγορές στα σούπερ μάρκετ από τους καταναλωτές.

    GYMALL

    Το «καλάθι του νοικοκυριού» αποτελεί σημαντικό κομμάτι του τζίρου των σούπερ μάρκετ, επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης καθώς τα στοιχεία δείχνουν πως ένας στους δύο καταναλωτές που μπαίνουν στο σούπερ μάρκετ αγοράζει αρκετά προϊόντα του «καλαθιού».

    Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα, υπάρχουν «πολλά παράπονα από τα σούπερ μάρκετ ότι πλέον το καλάθι τους κοστίζει πολλά λεφτά διότι, επειδή ακριβώς έχει αυξήσει το μερίδιο στο τζίρο τους σε πολύ μεγάλο βαθμό, εάν δεν πούλαγαν στις τιμές του καλαθιού αλλά πούλαγαν στις κανονικές τιμές, θα είχαν πολύ σημαντική διαφορά στο τζίρο τους».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Συντάξεις Ιουνίου 2024: Πότε θα λάβουν τα χρήματα οι δικαιούχοι

    Mπαράζ πληρωμών αναμένεται στα τέλη του τρέχοντος μήνα σε χιλιάδες...

    Ο άνθρωπος που απαγόρευσε τα παιδιά στις κρουαζιέρες δημιούργησε περιουσία $5 δισ.

    Ο Τόρστεν Χάγκεν ίδρυσε την εταιρεία του έχοντας στο μυαλό του...

    Starbucks, KFC και McDonald’s: Οι καταναλωτές τους γυρνούν την πλάτη – Μείωση πωλήσεων για τις αλυσίδες fast food

    Εδώ και μήνες, οι οικονομολόγοι προέβλεπαν ότι οι καταναλωτές θα περικόψουν...

    Τι συμβαίνει στον οργανισμό μας αν ξυπνάμε πάντα πριν το ξυπνητήρι;

    Σύμφωνα με τους ειδικούς ύπνου, το να ξυπνάς πριν...