Σούπερ μάρκετ: Πώς κινήθηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα κατά την εορταστική περίοδο

    Ημερομηνία:

    Πτώση σημειώθηκε στην κατανάλωση προϊόντων τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με πέρυσι, με εξαίρεση την εβδομάδα των Χριστουγέννων.

    Σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία μετρήσεων IRI με βάση τα πρώτα δεδομένα που υπάρχουν για 60 κατηγορίες βασικών προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και αποτυπώνουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

    Έτσι τις τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου καταγράφεται πτώση στον όγκο πωλήσεων και μόνο την εβδομάδα των Χριστουγέννων παρατηρείται σημαντική άνοδος σε σχέση με το 202ι.

    Σημειώνεται ότι ενώ συνολικά η μείωση του όγκου πωλήσεων ανέρχεται στο 0,8%, στον διαχωρισμό που γίνεται ανάμεσα στα προϊόντα, τα ιδιωτικής ετικέτας «πέτυχαν» αύξηση πωλήσεων ανά τεμάχιο κατά 5,2% ενώ τα επώνυμα μείωση κατά 2,5%.

    Επίσης σύμφωνα με την ΙRI, την εβδομάδα, από 18 έως 25 Δεκεμβρίου 2022 οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν κατά 15,6% και σε αξία κατά 29,5% σε σύγκριση με το 2021.

    Την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα (έως 1 Ιανουαρίου 2023) καταγράφεται πτώση σε όγκο κατά 4,5% και πριν τα Χριστούγεννα (11 έως 18 Δεκεμβρίου 2022) κατά 4,1%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Μέλι και γιαούρτι: Το απροσδόκητο όφελος για το έντερο, που ανακάλυψε νέα μελέτη

    Εάν απολαμβάνετε ένα μπολ με γιαούρτι για πρωϊνό, η προσθήκη μιας κουταλιάς μέλι,...

    12 τρόφιμα φουλ σε βιταμίνη D

    Πέρα από τις βιταμίνες σε χάπια και τα συμπληρώματα διατροφής, μπορούμε...

    Η βιταμίνη που διώχνει την κακή διάθεση και δίνει ενέργεια

    Η έλλειψη ενέργειας συχνά οδηγεί σε κακή διάθεση, ενώ...

    Κάμαλα Χάρις: Ζητά από τον Τραμπ να γίνει όλο το ντιμπέιτ με ανοιχτά μικρόφωνα

    Η Κάμαλα Χάρις η διεκδικήτρια του προεδρικού θώκου στις εκλογές του...
    Best Shop