Σούπερ μάρκετ: Πώς κινήθηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα κατά την εορταστική περίοδο

    Ημερομηνία:

    Πτώση σημειώθηκε στην κατανάλωση προϊόντων τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με πέρυσι, με εξαίρεση την εβδομάδα των Χριστουγέννων.

    BOOKTICKETS

    Σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία μετρήσεων IRI με βάση τα πρώτα δεδομένα που υπάρχουν για 60 κατηγορίες βασικών προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και αποτυπώνουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

    Έτσι τις τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου καταγράφεται πτώση στον όγκο πωλήσεων και μόνο την εβδομάδα των Χριστουγέννων παρατηρείται σημαντική άνοδος σε σχέση με το 202ι.

    Σημειώνεται ότι ενώ συνολικά η μείωση του όγκου πωλήσεων ανέρχεται στο 0,8%, στον διαχωρισμό που γίνεται ανάμεσα στα προϊόντα, τα ιδιωτικής ετικέτας «πέτυχαν» αύξηση πωλήσεων ανά τεμάχιο κατά 5,2% ενώ τα επώνυμα μείωση κατά 2,5%.

    Επίσης σύμφωνα με την ΙRI, την εβδομάδα, από 18 έως 25 Δεκεμβρίου 2022 οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν κατά 15,6% και σε αξία κατά 29,5% σε σύγκριση με το 2021.

    Την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα (έως 1 Ιανουαρίου 2023) καταγράφεται πτώση σε όγκο κατά 4,5% και πριν τα Χριστούγεννα (11 έως 18 Δεκεμβρίου 2022) κατά 4,1%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ελαιόλαδο: Τα μυστικά για το ελληνικό superfood

    Στην Ελλάδα, η έννοια του «καλού λαδιού» δεν ξεκινά...

    Κυκλάδες σε λειψυδρία: Λογαριασμοί νερού έως +700% και πισίνες στο στόχαστρο

    Στα νησιά του Αιγαίου, το νερό παύει να είναι αυτονόητο αγαθό και γίνεται πανάκριβη...

    Grecotel: Επιπλέον επενδύσεις 650 εκατ. για «άνοιγμα» στο εξωτερικό, αναβαθμίσεις και νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

    Επέκταση στο εξωτερικό, αναβαθμίσεις σε υφιστάμενες μονάδες του ομίλου,...

    Αγρότες: 11 ερωτήσεις – απαντήσεις για τα 3,7 δισ. που καταβάλλονται το 2025

    Mέσα από 11 ερωταπαντήσεις, ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, Κωστής...