Ανατιμήσεις και προϊόντα με λιγότερο περιεχόμενο – Τί λέει ο Νίκος Καρακίτσος

    Ημερομηνία:

    Οι ανατιμήσεις σε είδη πρώτης ανάγκης έχουν δημιουργήσει απογοήτευση στους καταναλωτές που βλέπουν το καλάθι να μη γεμίζει, αλλά το πορτοφόλι εν τούτοις να αδειάζει. Η τακτική κάποιων εταιρειών να διατηρούν τις ίδιες τιμές στα προϊόντα, αλλά να μειώνουν το περιεχόμενο, έχει εγείρει σφοδρή κριτική και αντιδράσεις από καταναλωτικές οργανώσεις.

    Ρωτήσαμε τον επιχειρηματία Νίκο Καρακίτσο σχετικά με τις αλλαγές στο περιεχόμενο αρκετών προϊόντων και μας είπε ότι εάν έχει δηλωθεί στο Υπουργείο η αλλαγή των γραμμαρίων μίας συσκευασίας, τότε είναι νόμιμη η ενέργεια κάποιων εταιρειών να μικρύνουν τα προϊόντα τους. Συνήθως όμως κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, καθώς οι συσκευασίες μένουν ως έχουν, ενώ το περιεχόμενο μειώνεται τόσο ώστε να μη γίνεται εύκολα αντιληπτό.

    Αν ακόμη ο παραγωγός έχει όπως μας είπε ο κ. Καρακίτσος, μειώσει την ποσότητα του προϊόντος στο τιμολόγιό του, και πάλι η ενέργεια θεωρείται νόμιμη. Όπως λέει ο έμπειρος επιχειρηματίας, όταν μειώνεις βάρος λογικά μειώνεις και την τιμή, όμως ίσως για να μην ανέβει η τιμή στη λιανική, οι εταιρείες μειώνουν το βάρος για να μη γίνει ανατίμηση.

    Ο κ. Καρακίτσος λέει ότι «οι αυξήσεις έως εδώ κρίθηκαν απαραίτητες, από εδώ και πέρα όμως, ό, τι γίνεται είναι εκ του πονηρού». Και συνεχίζει: «Το πλαστικό, το σιτάρι, το αλεύρι, τα υλικά συσκευασίας ανέβηκαν στο Θεό, αλλά να μην εκμεταλλευόμαστε τις ανατιμήσεις πέραν του κόστους συσκευασίας και υλικών. Στα γαλακτοκομικά δεν μπορεί να κάνει τίποτα, κανένας».

    ΓΝΩΜΗ – ΣΟΦΙΑ ΚΑΥΚΟΠΟΥΛΟΥ

    Φλίγκος

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Το υπέροχο βίντεο του Βασίλη Μαυρομύτη για τις ανακαινισμένες σκάλες Αγίου Νικολάου

    Άλλο ένα υπέροχο βίντεο του Βασίλη Μαυρομυτη, αυτή τη...

    Σάλος με τον Δήμαρχο της Δυτικής Ελλάδος και το ροζ τροχαίο! Ολη η Πάτρα συζητά το θέμα με την ερωμένη δημοτική σύμβουλο! ΝΕΩΤΕΡΑ

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://toloukoumi.gr/%cf%83%ce%ac%ce%bb%ce%bf%cf%82-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b4%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%bf-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b4%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b4/

    Γιατί έχουν εκτοξευθεί οι τιμές στα luxury brands

    Μια Chanel Classic Flap που κάποτε κόστιζε 3.000 ευρώ,...

    Ακίνητα: Πώς φουσκώνει – στα χαρτιά – όλο και περισσότερο ο πλούτος των Ελλήνων

    Η αύξηση του πλούτου των ελληνικών νοικοκυριών το 2024...