Πριν από λίγες εβδομάδες η Peugeot ανακοίνωσε το επιχειρηματικό σχέδιό της για το μέλλον, βραχύ και μεσοπρόθεσμο. Σε αυτό συμπεριλαμβάνεται και το νέο 508.
Στην εκδήλωση, που διήρκεσε σχεδόν μία ώρα, συμμετείχε και η κυρία Linda Jackson, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Peugeot. Κατά τη διάρκεια αυτής, ανακοίνωσε ότι ο πρώτος στόχος προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό τής γκάμας της είναι το 2025. Εκείνη τη χρονιά, κάθε μοντέλο της εταιρείας θα έχει και από μία αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του.
Κατά συνέπεια, αυτό θα συμβεί και για τη νέα γενιά τού 508, του μεγάλου sedan που διαθέτει. Για τη δημιουργία του θα χρησιμοποιηθεί η καινούργια πλατφόρμα «STLA EV» που έχει δημιουργήσει ο Όμιλος Stellantis, στον οποίο ανήκει και η Peugeot. Μια πρώτη εντύπωση από αυτή είχαμε από την παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού πρωτότυπου Inception στις πρώτες ημέρες του 2023.
Τότε, η κυρία Jackson είχε δηλώσει ότι η εταιρεία δεν πρόκειται να το βάλει σε παραγωγή, αλλά ότι θα αποτελέσει την έμπνευση για την εξέλιξη και κατασκευή νέων μοντέλων αυτής της τεχνολογίας στο μέλλον.
Το 508 που είναι διαθέσιμο τώρα (φωτογραφία) είναι η δεύτερη γενιά του η οποία παρουσιάστηκε το 2018. Αυτό σημαίνει ότι έχει αρχίσει σταδιακά η διαδικασία αντικατάστασής του από την καινούργια. Στην Peugeot, προτίθενται να το διατηρήσουν στην γκάμα τους παρά το γεγονός ότι τα μεγάλα τετράθυρα μοντέλα δεν είναι πλέον τόσο δημοφιλή όσο στο παρελθόν.
Όμως, τα στελέχη τής εταιρείας θεωρούν ότι το γεγονός πως η καινούργια γενιά του θα είναι ηλεκτροκίνητη και ότι θα διαθέτει προηγμένες τεχνολογίες για τον οδηγό και τους επιβάτες, θα το κάνουν ελκυστικό γι’ αυτά και όχι για τη μορφή του αμαξώματος του.
Ωστόσο, βάσει των ως τώρα πληροφοριών, υπάρχει η πιθανότητα το νέο 508 να έχει αυξημένο ύψος από το έδαφος συγκριτικά με ό,τι ισχύει τώρα. Εάν τελικά αυτό ισχύσει στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι θα δημιουργηθεί ένα σχετικά υπερυψωμένο τετράθυρο για να προσελκύσει υποψήφιους αγοραστές και από την crossover κατηγορία, η οποία έχει μοντέλα με πεντάθυρο αμάξωμα, συνήθως.
Τέλος, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η δημιουργία τού νέου αμιγώς ηλεκτρικού Peugeot 508 πιθανόν να αποτελέσει τη «βάση» για την επαναφορά και του Opel Insignia, επίσης ως ηλεκτρικού (η Opel ανήκει και αυτή στον Όμιλο Stellantis).