Μία από τις σημαντικότερες αλλαγές στο νέο DS 7 είναι η κατάργηση του συνθετικού Crossback. Έτσι, το μεγαλύτερο SUV της γαλλικής μάρκας ονομάζεται «σκέτο» DS 7 με το σχετικό λογότυπο να εμφανίζεται στην πίσω πόρτα μαζί με το όνομα της εταιρίας.
-
Από εκεί και πέρα υπάρχουν επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες ώστε να προσδίδουν μια πιο φρέσκια εμφάνιση στο DS 7. Οι νέες ζάντες είναι από 18 έως 21 ίντσες για τη νέα έκδοση E-Tense των 360 ίππων.
Η πιο σημαντική διαφοροποίηση στην καμπίνα αφορά νέο σύστημα Infotainment με την ονομασία Iris, με νέα οθόνη 12 ιντσών υψηλότερης ανάλυσης και πιο πλούσιο τεχνολογικό πακέτο παροχών, με πολλά νέα συστήματα και ένα πιο σύγχρονο λειτουργικό σύστημα. Επίσης, υπάρχουν νέα υλικά όπως ιδιαίτερα πολυτελή δέρματα και ποιοτικά υλικά σε όλο το σαλόνι.
H γκάμα των κινητήρων παραμένει η γνωστή, με βάση την έκδοση diesel των 130 ίππων, ενώ οι plug-in υβριδικές εκδόσεις παραμένουν όπως τις γνωρίζαμε, με 225 ίππους και κίνηση στους εμπρός τροχούς ή 300 ίππους και τετρακίνηση.
Οι υπάρχουσες Plug-in υβριδικές εκδόσεις παραμένουν ως είχαν, με νέα όμως και μεγαλύτερη μπαταρία στις 14,2 kWh και αυξημένη αυτονομία στα 65 χιλιόμετρα ή 82 χιλιόμετρα για κίνηση μέσα στην πόλη.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις τιμές πώλησης ανά έκδοση κινητήρα. Σύντομα η σχετική δοκιμή επί ελληνικού εδάφους.
Έκδοση DS 7 | Τιμή πώλησης |
1.5 BlueHDi 130 EAT8 | από 45.500 € |
1.6 Plug-in Hybrid 225 e-EAT8 | από 56.500 € |
1.6 Plug-in Hybrid E-TENSE 4×4 300 e-EAT8 | από 57.000 € |
1.6 Plug-in Hybrid E-TENSE 4×4 360 e-EAT8 | από 66.000 € |
Εξίσου σημαντική είναι και η κορυφαία έκδοση DS 7 E-TENSΕ 4X4 με απόδοση 360 ίππους, και εξαιρετικές επιδόσεις, καθώς ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα. H οποία θα είναι διαθέσιμη μέσα στον επόμενο μήνα.